Boer zoekt vrouw 2012
+90
Esperanza
Mermaid
*Lookie*
Zininzon
Sterre
PeperMunt
Ibbeltje
Dennenappel
June
tuttebel
Elliot
Sugarfall
mezzoforte
JD
NoName88
Lenthe
Eris
Phileine
studiebol
Japie
Minx
luisa
Zora
loura
ExpressoB
nijntje4
Plien84
Rizzo
Caramba
Mizz_S
GreenGrass
Arwyn
Angela_1986
LDJ
ixis
banjer49
Bliss
xxjojootjexx
SleepingBeauty
Gympie
M_as
nina
Viva
Ooh La La!
Jerry
Monte
Liz
Lousanne
bolus26
MADDIE
Appeltje
lyke
Shy
boekenwurm83
Shopelle
kwak
Mees
_Mashimaro_
Inge
Flower_L
Bay
Stoplicht
Raindrop
Schaapke
Burn
Leine
Jade
troela
mosio
Marin
Beachgirl
Pompoen
May
Eliesje
Janelie
Tinus
Error
applestar
Pandora
Bruintje Beer
Krullebol
Melis1985
Blond
Koffieleut
Rush
Atelier Madame
CCC
Siem
Toet
Kerel
94 plaatsers
Pagina 2 van 22
Pagina 2 van 22 • 1, 2, 3 ... 12 ... 22
Re: Boer zoekt vrouw 2012
Ja zo leuk!
echt jammer dat de rest dan pas weer in september komt..
echt jammer dat de rest dan pas weer in september komt..
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk!! Ik ga zeker kijken en hopelijk is het snel september!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Er kwam net 'n voorstukje/aankondiging op tv, dacht alvast stiekem te kunnen spieken maar helaas, de boeren waren niet echt duidelijk in beeld...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
zouden jullie trouwens schrijven als er 1 tussen zit die je leuk lijkt?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Nee. Ik zou doodongelukkig worden op een boerderij. Het boerenleven is echt niets voor mij
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Nee, ik denk niet dat ik zou schrijven. Het lijkt me ten eerste al verschrikkelijk om te 'concurreren' met andere vrouwen, en dan wordt het ook nog eens gefilmd.. En vervolgens bekeken door half Nederland. Niet aan mij besteed .
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ik zit straks ook voor de tv, ben benieuwd!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Haha, die Doede Die zit niet bij de laatste 5 denk ik!
Henk vond ik schattig Een vriendinnetje van mij is nu al verliefd op hem en nog voordat ze dat stuurde zei ik al dat het wel wat voor haar was
Henk vond ik schattig Een vriendinnetje van mij is nu al verliefd op hem en nog voordat ze dat stuurde zei ik al dat het wel wat voor haar was
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Henk is schattig! Maar die tweeling vind ik een beetje gek, en deze laatste boer ook (Doede). Maar ik ben benieuwd wie de meeste brieven krijgt, ik gok sowieso Henk, en die Homo boer (ik weet even zijn naam niet meer)....
Gast- Gast
Idd die twee en ook die man wiens vrouw vijf jaar geleden is overleden. En ik denk ook wel minstens Ă©Ă©n van de tweeling, ik vond ze wel komisch
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Is het al september???
Wat 'n mooi programma is het toch, ik raak altijd ontroerd...
Heftige verhalen nu ook, twee boeren die hun vrouw/vriendin zijn verloren! 25 Was Henk toch? En dan al 2 jaar 'weduwnaar' zijn, pff, heftig hoor!
Vond het wel mooi dat van die andere boer wiens vrouw was overleden (Martin?) zijn dochter had geschreven.
Ik denk dat de eerste boer Aad, Henk, Martin en dat meisje de meeste brieven zullen krijgen.
Wat 'n mooi programma is het toch, ik raak altijd ontroerd...
Heftige verhalen nu ook, twee boeren die hun vrouw/vriendin zijn verloren! 25 Was Henk toch? En dan al 2 jaar 'weduwnaar' zijn, pff, heftig hoor!
Vond het wel mooi dat van die andere boer wiens vrouw was overleden (Martin?) zijn dochter had geschreven.
Ik denk dat de eerste boer Aad, Henk, Martin en dat meisje de meeste brieven zullen krijgen.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ohh Henk is leuk!
Ik denk dat Henk, Henrieke, Martin(de weduwnaar), Johan en Willem wel een goede kans maken bij de laatste vijf te zitten!
Ik denk dat Henk, Henrieke, Martin(de weduwnaar), Johan en Willem wel een goede kans maken bij de laatste vijf te zitten!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Bij die homo boer dacht ik ohw die is perfect voor mijn schoonzus mss wat te oud maar verder perfect. Valt ie op mannen.
Henk is wel leuk voor een vriendin van mij. Was haar moeder het ook mee eens, nu zij nog.
Henk is wel leuk voor een vriendin van mij. Was haar moeder het ook mee eens, nu zij nog.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Bij die homo boer dacht ik ohw die is perfect voor mijn schoonzus mss wat te oud maar verder perfect. Valt ie op mannen.
Ik wist ook al helemaal de juiste vrouw voor die homoboer! Iemand van bijna dezelfde leeftijd, haha. Ja shit, valt ie op mannen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik vind Henk stiekem echt superleuk en twijfel er echt over of ik zal schrijven....
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Ik vind Henk stiekem echt superleuk en twijfel er echt over of ik zal schrijven....
Hahaha dit is ook al door mijn hoofd geschoten, maar ik wil dus gewoon echt niet met mijn hoofd op tv, dus dat risico wil ik niet lopen. Dus voorlopig wint dat het nog van mijn drang om te schrijven.
May- Ratel
Die jonge boer die zijn vriendin bij dat auto ongeluk is verloren.Maura schreef:Ik ben zoooo slecht in namen. Wie is Henk ook alweer?
May- Ratel
May schreef:Die jonge boer die zijn vriendin bij dat auto ongeluk is verloren.Maura schreef:Ik ben zoooo slecht in namen. Wie is Henk ook alweer?
Ah jah. Triest verhaal.
En ik heb hem net even opgezocht op de site. Maar dat is echt een mooie jongen. Of althans, dat vind ik echt een mooie jongen. Jammer dat ik al zo oud ben. Bejaard bijna.
Gast- Gast
Oehh het was weer leuk
Doede vond ik echt een sukkeltje hihi, denk niet dat die doorgaat.
Beide mannen met overleden vrouwen vind ik leuk, en de homoboer kon ook haast niet anders haha.
Doede vond ik echt een sukkeltje hihi, denk niet dat die doorgaat.
Beide mannen met overleden vrouwen vind ik leuk, en de homoboer kon ook haast niet anders haha.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
May schreef:Beachgirl_24 schreef:Ik vind Henk stiekem echt superleuk en twijfel er echt over of ik zal schrijven....
Hahaha dit is ook al door mijn hoofd geschoten, maar ik wil dus gewoon echt niet met mijn hoofd op tv, dus dat risico wil ik niet lopen. Dus voorlopig wint dat het nog van mijn drang om te schrijven.
Doen jullie het beide, worden jullie beide uitgekozen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ben nog aan het kijken, ze zijn nu in het noorden.
Ik vond die tweeling wel grappig! Maar dan wel Jan, Martin heeft een beetje apart stemmetje, haha
En meiden: gewoon schrijven!! Je weet maar nooit wat er uit komt
Ik vond die tweeling wel grappig! Maar dan wel Jan, Martin heeft een beetje apart stemmetje, haha
En meiden: gewoon schrijven!! Je weet maar nooit wat er uit komt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik moet het nog even terugkijken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
haha ik ga niet op Henrieke schrijven En op mannen val ik niet, dus ik ben klaar voor dit jaar. En ja, kijken ga ik natuurlijk wel En die Henk gaat weer zo'n duizend of meer brieven halen, reken daar maar op
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Leuke boeren weer dit seizoen, met paar leuke uitschieters! Ik vond die Henk ook leuk, maar gezien dat de enige jonge boer is, verbaast me dat niet zo veel Denk dat hij veel brieven gaat krijgen inderdaad.
Die Martin wiens vrouw is overleden en dochter had geschreven, vond ik ook leuk. Lijkt me erg heftig om daar als vrouw in dat gezin te komen waar zo veel in is gebeurd, maar wel erg mooi. Dat gun ik hen echt.
Die Martin wiens vrouw is overleden en dochter had geschreven, vond ik ook leuk. Lijkt me erg heftig om daar als vrouw in dat gezin te komen waar zo veel in is gebeurd, maar wel erg mooi. Dat gun ik hen echt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 2 van 22 • 1, 2, 3 ... 12 ... 22
Soortgelijke onderwerpen
» Boer zoekt vrouw 2012
» Boer zoekt vrouw!!
» Jouw vrouw mijn vrouw VIP
» Eieren kopen bij de boer
» Wie zoekt mee?
» Boer zoekt vrouw!!