Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat betalen voor gwl!

+18
Puggle
Fearie
Dani
Rovine
Lima
_Lacey_
Zora
Viva
ellibre
rianne287
Dennenappel
sanskie
Caroow
Ella
TukTuk
Rebecca
Sarah1985
heartsdale
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Zora di 8 mei 2012 - 7:56

GWE is niet een heel pakket nee. G en E betalen we aan Essent, water aan de gemeente.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Lima di 8 mei 2012 - 8:15

Owja dat is natuurlijk zo, water is apart. Maar vind het wel vreemd dat gas wel bij servicekosten zit en elektra niet, vraag me af of dat kan.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Zora di 8 mei 2012 - 8:19

Ja dat kan wel idd. Sommige gemeenten hebben stadsgas bijvoorbeeld, dan heb je zelf de keuze niet.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Rovine di 8 mei 2012 - 8:19

284 kan wel in een slecht geïsoleerd huis met gaskachel. Maar in een huis wat ongeveer overeen komt met de huidige normen kom je denk ik niet hoger dan 150, al hangt dat ook wel af van je stookgedrag.

Ik zit op 100 euro (incl. water en belastingen) in een hoekappartement. De vorige bewoners zaten op 140 per maand. Maar die stookten elke kamer op tot 22 graden. Ik stook alleen in de woonkamer tot 19.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Dani di 8 mei 2012 - 8:21

Wij wonen in een twee onder één kap woning en betalen per maand 150 euro voor gas en elektra en 56 euro per kwartaal voor water.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Lima di 8 mei 2012 - 8:23

Zora schreef:Ja dat kan wel idd. Sommige gemeenten hebben stadsgas bijvoorbeeld, dan heb je zelf de keuze niet.

Ah op die manier! Oke bedankt, dan kan ze dat even uitzoeken.
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Fearie di 8 mei 2012 - 8:42

Wij wonen met zijn 3en in een tussen woning, betalen 135 euro per maand voor gas en elektra. Voor water betalen we 15 euro per maand ex cl belastingen.
we werken overdag en hebben geen droger, wassen ongeveer 5 wasjes in de week. Hebben wel een vaatwasser.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Puggle di 8 mei 2012 - 10:41

100,- voor gas en licht. We stonden op 135,- en kregen als advies om naar 85,- te gaan maar hebben het op 100,- gezet. Wij hebben wel een nieuwbouw tussen woning van 5 maanden oud.
Hebben een droger en gebruiken de wasmachine en droger 3 keer per week ongeveer.

Voor water 11,- per maand en gebruiken de vaatwasser om de 2 dagen. Oh we zijn nu nog met zijn 2en.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  heartsdale di 8 mei 2012 - 17:45

Zora schreef:Dan betalen jullie nu wel erg veel zeg! Heb je ook inzicht in je verbruik, of betaal je het rechtstreeks aan de tante van je vriend?

Wij betalen expres teveel: 150e aan gas en elektra. 25 aan water per 2 maanden volgens mij.



Nee ze heeft dit op papier gezet, en in principe hebben we het volle vertouwen in haar....
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  rianne287 di 8 mei 2012 - 18:08

In het oude huis (alleen gaskachel) betaalden wij 93 euro aan energie en 30 aan water per maand.
Nu in onze nieuwe 2 onder 1 kapwoning betalen we 196 euro aan energie. Ik verwacht wel dat we ervan terugkrijgen uiteraard maar ik denk wel dat we op 150 euro uit gaan komen.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Zora di 8 mei 2012 - 19:03

heartsdale schreef:
Zora schreef:Dan betalen jullie nu wel erg veel zeg! Heb je ook inzicht in je verbruik, of betaal je het rechtstreeks aan de tante van je vriend?

Wij betalen expres teveel: 150e aan gas en elektra. 25 aan water per 2 maanden volgens mij.



Nee ze heeft dit op papier gezet, en in principe hebben we het volle vertouwen in haar....

Nouja, ik vind het toch best veel het zo klakkeloos te betalen smile Wil ook niet meteen zeggen dat jullie haar niet vertrouwen als je vraagt om inzicht natuurlijk.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Aagje! di 8 mei 2012 - 20:30

Wij hebben een eengezins tussen rijtjes woning. we wonen met 3 (2 volwassenen en een kind) en ik werk maar 3 dagen en mijn man 5. Als ik het koud heb (en in de winter) staat de verwarming lekker op 21 graden. Verder was ik veel, en gebruik ik de droger, en we douchen lekker heet. en hebben als we thuis zijn eigenlijk altijd de radio aan staan.

wij betalen per maand 130 euro aan gas/licht, de rwe had het terug gezet naar 110, maar ik krijg liever terug dan dat ik moet bij betalen. Dit jaar kregen wij 276 euro terug. Ik vind ons maand bedrag erg meevallen.

water betalen we 45 per kwartaal. Hadden dit jaar met 3 personen 70 kub gebruikt. Ook niet veel dus.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Sterre di 8 mei 2012 - 20:42

We wonen in een bovenwoning en betaalden 140 maar werden teruggezet naar 70. We werken allebei fulltime en hebben net een nieuwe, zuinige ketel. We hebben wel een vaatwasser, maar geen droger. Verder doen we niet extreem zuinig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Linda di 8 mei 2012 - 20:50

Wij wonen in een eengezinswoning en betalen € 175,- per maand aan Eneco. We zullen daar wel iets van terug krijgen. Maar 2 dagen in de week is hier niemand thuis, de overige 5 dagen staat de verwarming altijd op 20 graden, ik haat kou.
We betalen € 23,- per maand aan water. We douchen veel en lang en m'n dochter gaat bijna iedere dag in het grote bad.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Verona di 8 mei 2012 - 21:36

Wij zitten ook in een tussen appartement, wij betalen 120 euro aan electra en 12 euro per maand aan water. Wij gebruiken wasmachine, droger (bij alle wassen) en een vaatwasser en ik kreeg dit jaar zo'n 760 euro terug. Nou moet ik zeggen dat hier niet tot nauwelijks de verwarming aanstaat omdat wij ook nog eens een x vol op het zuiden zitten, het is hier dus al warm zat en het komt vaak niet onder de 19 graden.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:03

ben jaloers op de bedragen die ik hier lees :-)

wij betalen gas en licht 230,00 en water 33...
Nu heb ik een droger en vaatwasser, extra diepvries, heb ik gemiddeld een wasje of 12-14 per week (niet gek met 3 kids haha)
we hebben 2 terrariums die de hele dag warm gehouden worden...
etc...
Verder als het koud is gaat de verwarming gewoon aan :-)

Ik let elke maand op en houd gewoon de standen bij.. wij werden terug gezet naar 214 maar heb dit weer naar 230 gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Sterre wo 9 mei 2012 - 0:03

Wow BeeGee, dat is inderdaad hoog. Maar het klinkt niet onlogisch met kids en terraria. We gaan onze 70 euro ook weer wat omhoog zetten, naar 90 ofzo. Dan hoeven we hopelijk in elk geval niks terug te betalen volgend jaar.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat betalen voor gwl! - Pagina 2 Empty Re: Wat betalen voor gwl!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum