Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KPN: extra betalen voor harddiskrecorder?

2 plaatsers

Ga naar beneden

KPN: extra betalen voor harddiskrecorder? Empty KPN: extra betalen voor harddiskrecorder?

Bericht  Bliss za 21 mei 2011 - 22:20

Ik ben bezig om internet & digitale tv van KPN aan te vragen, maar dacht dat je dan gewoon automatisch ook programma's op kon nemen en de tv op pauze kon zetten enzo. Nu zie ik dat je daar 4 euro per maand extra voor moet betalen; is dat niet raar?

Pff sorry hoor, ik open veel topics met dit soort vragen, maar ik word echt GEK van alle keuzes die ik moet maken, dat is echt een hel voor mij! Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KPN: extra betalen voor harddiskrecorder? Empty Re: KPN: extra betalen voor harddiskrecorder?

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:22

Die 4 euro per maand extra is als je digitenne erbij neemt voor tv te kunnen kijken op je slaapkamer b.v.

De harddisk recorder krijg je gratis !!

Ik heb hem ook en ben er echt blij mee. Alhoewel de eerste rekening meer is uiteraard !

Gast
Gast

KPN: extra betalen voor harddiskrecorder? Empty Re: KPN: extra betalen voor harddiskrecorder?

Bericht  BJA za 21 mei 2011 - 22:24

Van KPN heb ik geen verstand, maar van een HD recorder wel.
Ideaal! smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:26

Ik weet niet meer hoe dat zat, of je nou er bij moest betalen of niet. Hij blijft 'eigendom' van KPN en als het ware huur je 'm, dus in die zin kan het best zijn dat je er voor moet betalen.

Ik heb geloof ik dat pakket van 45 euro in de maand, als ik je daar iets verder mee kan helpen. Internet + Interactieve TV. Die HD recorder is dus echt ideaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:33

Daar betaal je wel voor. Als je niet op wilt nemen ed, dan volgens mij niet. Maar met een recorder erin moet je wel 'huren'.

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 21 mei 2011 - 22:38

Nonnevot schreef:Die 4 euro per maand extra is als je digitenne erbij neemt voor tv te kunnen kijken op je slaapkamer b.v.

De harddisk recorder krijg je gratis !!

Ik heb hem ook en ben er echt blij mee. Alhoewel de eerste rekening meer is uiteraard !

Nee, die recorder krijg je echt niet gratis:

Standaard in elk pakket:
Gratis gebruik van de Digitale TV ontvanger
Gratis Draadloze Verbindingsset t.w.v. € 75,-
Ruim 50 digitale TV zenders in haarscherp digitaal beeld
Videotheek Thuis, thuis films huren met je afstandsbediening: v.a. € 0,99 /film
Programma's terugkijken met Interactieve TV
Elektronische Programma Gids (EPG)

Extra diensten:
Pluspakket, 42 extra zenders en uitgebreide Programma Gemist: € 10,- /mnd
ACTIE: nu 3 maanden gratis proberen bij elk pakket met Interactieve TV
Meer extra diensten als Eredivisie Live , Sport1 en het Kidspakket
Digitale TV-ontvanger met harddiskrecorder, opnemen en live tv pauzeren: € 4,- /mnd
Op meerdere tv's digitale tv kijken: vanaf € 4,- /mnd per ontvanger
HD pakket, 15 zenders in HD kwaliteit: € 10,- /mnd

Maar goed, ik denk dat ik het toch maar doe, want dat opnemen enzo is juist het handige aan digitale tv! Met dat ding erbij kom ik dan uit op € 40 per maand (en de eerste drie maanden € 30).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 22:40

oowww verrek ik dacht dat dat ding gratis was hahaha. Ahhh nou ja ik ben al blij dat gtst op pauze kan zetten en ik gebruik het opnemen heel vaak !!! Dus die 4 euro heb ik er dan wel voor over.

Ik betaal trouwens ook 45 euro per maand !

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 21 mei 2011 - 22:51

Ok, heb het besteld mét harddiskrecorder! Hoop dat ik het zelf aangesloten krijg straks smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 23:33

Ja dan heb je 't zelfde pakket als ik. En dat aansluiten lukt je wel hoor, is super makkelijk, en anders help ik je wel!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: