Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moederdag wensen

+24
PapillonRose
kwak
Star007
Nana
Julia
SarahKey
Dani
yes1984
studiebol
loesje
Supertalentje
Floor
nillis
SparklingEyes
silly_85
Teddyaapje
Aagje!
Linda
sabje
Printje
Lejow
koNijntje
Annemie
duckie
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:49

Mijn ene zoon heeft net kleding voor me besteld. Voor moederdag. :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 4:55

Stofzuiger schreef:Mijn ene zoon heeft net kleding voor me besteld. Voor moederdag. moederdag wensen - Pagina 2 281626781

lol!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 5:38

studiebol schreef:
Stofzuiger schreef:Mijn ene zoon heeft net kleding voor me besteld. Voor moederdag. moederdag wensen - Pagina 2 281626781

lol!
Mijn andere zoon had het over een tas. Of oorbellen. Die wilde nog even verder kijken.

Helaas kunnen ze niet met Ideal overweg en moest ik het zelf betalen, maar het gaat om de intentie toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Supertalentje di 8 mei 2012 - 5:55

Stofzuiger schreef:
studiebol schreef:
Stofzuiger schreef:Mijn ene zoon heeft net kleding voor me besteld. Voor moederdag. moederdag wensen - Pagina 2 281626781

lol!
Mijn andere zoon had het over een tas. Of oorbellen. Die wilde nog even verder kijken.

Helaas kunnen ze niet met Ideal overweg en moest ik het zelf betalen, maar het gaat om de intentie toch?

Haha! Betalen ze je ook terug met hun zakgeld? lol!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 6:05

Stofzuiger jij hebt wel twee geweldige zoons hoor!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:08

Stofzuiger schreef:Mijn ene zoon heeft net kleding voor me besteld. Voor moederdag. moederdag wensen - Pagina 2 281626781



Laughing

Goh, je hebt mijn dochter zojuist op ideeën gebracht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:13

Ze betalen terug van de kinderbijslag denk ik Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 6:23

Doe mij zo'n zoon!

L wordt denk ik vergeten op het kdv om wat voor mij te maken maar dat is niet erg, weet namelijk al precies wat ze maken, werk op de andere groep haha

Mijn vriend heeft geen idee en ik ga ook niks verzinnen, ik zou het wel heel leuk vinden maar hem interesseert het niet dat is jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  studiebol di 8 mei 2012 - 6:48

Parel ik denk dat als mijn vriend thuis was geweest hij ook niks gedaan had hoor. Hij had het nooit bedacht dat het dan leuk was dat hij namens de meiden iets voor mij zou kopen.Mocht dit wel het geval zijn neem ik al mijn woorden terug maar ik geloof het nietmoederdag wensen - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  SarahKey di 8 mei 2012 - 6:50

Siem heeft iets gemaakt op het kdv en dat vind ik het aller aller mooiste kado. Al heb ik het nog niet eens uitgepakt natuurlijk dat mag pas zondag.

Ik hoef verder geen gekochte kado's want mijn kind de hele dag bij me vind ik veel leuker. Moederdag staat niet in het teken van gekochte kado's.


SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Julia di 8 mei 2012 - 6:56

Ik denk dat mijn vriend er niet eens aan denkt, net zoals vorig jaar. Zijn moeder heeft vorig jaar nog wel op hem gemopperd, dat hij niet aan me gedacht heeft. En ik denk dat het dit jaar precies hetzelfde is helaas. Gaat niet om het cadeau, maar dat hij samen met onze dochter wat zou maken, zou ik toch wel erg leuk vinden.

Ik ga hem er overigens niet aan herinneren, zo ben ik dan ook wel weermoederdag wensen - Pagina 2 394967
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Nana di 8 mei 2012 - 7:24

Ik hoop op prachtige knutselwerkjes, uitslapen en ontbijt op bed. Voor Moederdag wil ik niets wat gekocht is, 1000x liever iets zelf gemaakt.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Star007 di 8 mei 2012 - 7:27

Ik krijg een cadeautje van D. , wat ze op het kdv 'gemaakt' heeft. Het staat al 2 weken in de kast moederdag wensen - Pagina 2 394967 Verder hoop ik dat ik een ontbijtje op bed krijg van papa en D. moederdag wensen - Pagina 2 561177 Verder wens ik niets.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:29

vorig jaar heb ik namens mijn dochter een extra steentje in mijn trouwring gekregen. Buikbaby is er nu nog niet, dus het steentje van de volgende beeb komt volgend jaar Very Happy Wat ik dit jaar krijg weet ik niet, ik vind uitslapen en ontbijt op bed al prima smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:30

Ik denk dat ik weer weinig krijg haha, maar geef er verder ook niet erg om eigenlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  kwak di 8 mei 2012 - 8:55

vorig jaar kreeg ik van mijn man en namens mijn dochter die er toen nog niks van begreep een extra steentje in mijn trouwring en een knutselwerkje van mijn dochter.
Volgend jaar hoop ik weer een extra steentje voor in mijn trouwring van mijn buikbaby.
Dit jaar heb ik geen idee, ik ben de dag er voor jarig dus ik wacht wel af wat ik krijg. Ik hoop wel dat D. een knutselwerkje heeft gemaakt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:00

SarahKey schreef:Siem heeft iets gemaakt op het kdv en dat vind ik het aller aller mooiste kado. Al heb ik het nog niet eens uitgepakt natuurlijk dat mag pas zondag.

Ik hoef verder geen gekochte kado's want mijn kind de hele dag bij me vind ik veel leuker. Moederdag staat niet in het teken van gekochte kado's.



Wel grappig dat je dat vindt, want die moederdagcadeaus daar dragen ze zelf vrij weinig aan bij en vooral op die leeftijd kan hij niks haha, ik maak ze aan de lopende band Wink deze dagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 9:19

Hier hoop ik op het zelfde als voorgaande jaren. S.ander maakt er altijd heel veel werk van samen met de kids en vergeten zal hij het dan ook zeker niet.

Zowel vorig als dit jaar is S.ander heel veel van huis geweest en benoemd hij vaak dat hij zoveel bewondering voor me heeft hoe ik het doe met het werken,studeren,huishouden en 2 kids en hij vind het belangrijk om dat te benoemen maar ook om er op moederdag iets extra's van te maken.

Lekker uitslapen,badderen,ontbijtje,zelf geknutselde cadautjes, afgelopen jaren heeft S.ander ook altijd een bedel voor aan de pandora gekocht en nog wat (vorig jaar was het een parfum) en verder een quality time dagje naar onze eigen moeders en s'avonds kook S.an met de kids moederdag wensen - Pagina 2 561177

Met vader dag doen wij dit circus andersom moederdag wensen - Pagina 2 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  PapillonRose di 8 mei 2012 - 9:29

Ik heb eigenlijk geen specifieke wensen. Het mooiste heb ik trouwens al gehad, het cadeautje dat A. op het kdv heeft gemaakt. Ze moest zo hard huilen toen ze het papier er niet af mocht halen thuis, dat ik het al open heb gemaakt. En al kunnen ze op deze leeftijd nog geen hele kunstwerken maken, ik vind het leuk om een cadeautje te krijgen waar A. een aandeel in heeft gehad.

Daar ben ik nog het meest blij mee, met iets dat A. gemaakt heeft I love you En stiekem hoop ik dat ze me misschien uit laat slapen, maar dat hangt er vanaf of ze daar zelf ook zin in heeft natuurlijk.

Als het goed is krijg ik ook nog wat van A. via mijn ex, daar had hij het in elk geval over. Dat was vorig jaar ook zo en andersom doe ik dat ook met vaderdag. Ben wel benieuwd wat het is, ik vind het wel leuk dat het iets is wat hij zelf heeft bedacht. Dat vind ik persoonlijk leuker dan zelf iets uitzoeken of hints geven. Al kan ik me indenken dat dit in sommige gevallen misschien handiger is :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Parisienne di 8 mei 2012 - 10:02

Ik wens dat mijn vriend eraan denkt.. maar hij had voor a.s. zaterdag alweer plannen om een weekend naar zijn moeder te gaan (niet voor moederdag, maar gewoon even zomaar een weekendje alleen daar naartoe). Ik zei toen: "Maar zondag is het moederdag.." Hij: "Dus? Dan ben ik toch mooi bij mijn moeder." Hij was even vergeten dat ik ook moeder ben.. de moeder van onze dochter. Dat vond ik wel weer jammer.

Maar ik verwacht er niet teveel van, vroeger werd er bij hun nooit veel aan moeder-/vaderdag gedaan. Dat terwijl ik en mijn zusjes op deze dag altijd een cadeautje hadden voor onze (stief)moeder, een uitgebreid ontbijt, een zelfgemaakt iets, etc. Wij pakten altijd leuk uit op zo'n dag. Maargoed, ik verwacht niks, dan kan het altijd verrassend zijn smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Roodkapje di 8 mei 2012 - 11:58

Meestal krijg ik niets, hooguit een knutselwerkje van de kinderen die er wel aan dachten. Op hun school doen ze niet aan dit soort feestdagen, wel jammer, dat is toch het leukst om te krijgen.

Hier ben ik zelf aan het werk met moederdag. Ik kan me er ook eigenlijk niet zo druk over maken, krijg genoeg leuke dingen tussendoor.

Ik heb wel een tip gegeven als kado Wink Dus wellicht als mijn man eraan denkt ( die kans is klein) krijg ik dat.... een Karcher ramenwisser smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Catwoman79 di 8 mei 2012 - 18:16

Printje schreef:Wij doen niet echt aan moeder/vaderdag. Hou niet van die 'standaard'dagen hiervoor. Ik wil liever iets gemeends geven/krijgen op een andere dag in het jaar en niet op zo;n commerciele dag.



Gelukkig denkt mijn moeder er precies net zo over. Ik vind het veel en veel leuker om tussendoor iets te geven met een lief kaartje erbij.

Van R krijg ik vast wel een knutsel maar verder hoef ik niets.

Bij ons is het precies net zo
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Roos di 8 mei 2012 - 23:07

Catwoman79 schreef:
Printje schreef:Wij doen niet echt aan moeder/vaderdag. Hou niet van die 'standaard'dagen hiervoor. Ik wil liever iets gemeends geven/krijgen op een andere dag in het jaar en niet op zo;n commerciele dag.



Gelukkig denkt mijn moeder er precies net zo over. Ik vind het veel en veel leuker om tussendoor iets te geven met een lief kaartje erbij.

Van R krijg ik vast wel een knutsel maar verder hoef ik niets.

Bij ons is het precies net zo

Bij ons ook. Al koop ik voor mijn moeder en schoonmoeder iets kleins. Maar voor mezelf wil ik geen cadeau. Een knutseltje zou ik leuk vinden.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moederdag wensen - Pagina 2 Empty Re: moederdag wensen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum