Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel je voor dat je kunt kiezen...

+34
LMCurious
Lindsya
smooch
Mom-Of-3
LoveMusic
Pien
VeryCherry
Susan
pitbullgup
sheila123
Merai
Lavendel
Phileine
Monte
*Lookie*
PapillonRose
Parisienne
Rouge
Mamsie
Flip Fluitketel
Meeko
Coccinelle
JD
Liadan
Filoria
MamaCa
Arwyn
Lejow
Tania
Koeboe82
Happydobby
Thunder
Beachgirl
Mari
38 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Stel je voor dat je kunt kiezen... - Pagina 4 Empty Re: Stel je voor dat je kunt kiezen...

Bericht  Susan ma 17 jan 2011 - 22:17

Ik wilde vroeger ook kinderen van hetzelfde geslacht, toen ik voor de tweede keer zwanger was had ik ook een lichte voorkeur voor weer een jongen, maar blij dat ik was toen ik bij de 20 weken echo hoorde dat ik een meisje kreeg. Ik voelde me heel bevoorrecht, en nu nog steeds (al snap ik dat je dat met alleen maar jongens of meisjes waarschijnlijk ook wel voelt).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel je voor dat je kunt kiezen... - Pagina 4 Empty Re: Stel je voor dat je kunt kiezen...

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:26

Ik wil meisjes!! lekker tutten met mijn baby hug

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 17 jan 2011 - 22:27

Ik zou heel graag een dochter willen krijgen, gewoon omdat ik al een zoon heb smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 17 jan 2011 - 22:27

ik ben heel eerlijk als ik uitspreek dat wij wel degelijk een voorkeur hebben! beide hebben we toch wel de voorkeur voor een klein dochtertje.... iedereen mag dat ook weten van ons...
we zullen echt niet teleurgesteld zijn als we horen dat het toch een zoon word! we zullen alleen heel erg moeten omschakelen. altijd vanaf het begin af aan dat we samen zijn hebben we het over een dochtertje gehad, we weten haar naam al, weten al precies hoe we haar kamertje gaan maken en kunnen echt fantaseren over haar...
bij een zoon is het wat anders, we kunnen het totaal niet eens worden over jongensnamen en ook qua inrichting van de kamer kunnen we het niet eens worden....maar uiteindelijk zal ook dat zeker goed komen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:31

CKC schreef:Ik wil meisjes!! lekker tutten met mijn baby hug

Hahaha maar babies worden groot, en opeens krijgen ze een eigen mening en dan kunnen het hele kleine heksjes zijn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:33

Doedell schreef:

Hahaha maar babies worden groot, en opeens krijgen ze een eigen mening en dan kunnen het hele kleine heksjes zijn :P

Of het worden ontzettend jongensachtige meisjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:37

Darcy schreef:
Doedell schreef:

Of het worden ontzettend jongensachtige meisjes Very Happy

Haha dat kan ook nog, Lise is dr bed nog niet uit of ze begint al te zeuren dat ze een rokje met een legging aan wil. En het is niet eerlijk dat Amé wel een jurk aan mag en zij niet! Grrrrr!

Gast
Gast

Bericht  LoveMusic ma 17 jan 2011 - 22:41

Mocht ik nu echt zwanger raken dan zou ik het niet willen weten en zou ik met allebei blij zijn, maar als ik voor het idee toch mag kiezen dan zou ik graag een jongetje willen.
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 22:45

Als ik 1 kindje zou mogen krijgen dat heb ik een lichte voorkeur voor een meisje. Mocht ik twee kinderen krijgen dan maakt het geslacht mij niet uit, maar dan zou ik het wel erg leuk vinden als beide kinderen van hetzelfde geslacht zijn Laughing

Gast
Gast

Bericht  LoveMusic ma 17 jan 2011 - 22:47

Punk'd dit is offtopic maar ik moest lachen om je onderschrift. I love chuck bass! Wink
LoveMusic
LoveMusic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Mom-Of-3 di 18 jan 2011 - 2:44

maakt niet uit,heb al van allebei. de oudste is een jongen en de jongste een meisje. Mocht een derde ons gegund zijn over paar jaar dan heb ik het gevoel dat het een jochie is maar het maakt me niks uit

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  smooch di 18 jan 2011 - 2:51

Vroeger wilde ik altijd een meisje, om dezelfde reden die CKC geeft.
Maar nu er heel veel jongetjes in de familie zijn geboren begin ik jongetjes steeds leuker te vinden.
Dus ik zou graag een jongetje willen plus ik heb al een hele leuke jongens naam in gedachten smile

Maar het liefst zou ik een jongen en een meisje willen krijgen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Lindsya di 18 jan 2011 - 6:29

Als ik nog een keer zwanger mag worden via een behandeling, zou ik het wel heel erg leuk vinden als het een meisje is. Dan hebben we van elk geslacht één maar als het een jongen zou zijn, zou ik ook heel erg gelukkig zijn.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 6:57

Pien schreef:ik ben heel eerlijk als ik uitspreek dat wij wel degelijk een voorkeur hebben! beide hebben we toch wel de voorkeur voor een klein dochtertje.... iedereen mag dat ook weten van ons...
we zullen echt niet teleurgesteld zijn als we horen dat het toch een zoon word! we zullen alleen heel erg moeten omschakelen. altijd vanaf het begin af aan dat we samen zijn hebben we het over een dochtertje gehad, we weten haar naam al, weten al precies hoe we haar kamertje gaan maken en kunnen echt fantaseren over haar...
bij een zoon is het wat anders, we kunnen het totaal niet eens worden over jongensnamen en ook qua inrichting van de kamer kunnen we het niet eens worden....maar uiteindelijk zal ook dat zeker goed komen!

Sorry maar dit vind ik zo raar..

Gast
Gast

Bericht  LMCurious di 18 jan 2011 - 7:39

Razz_ schreef:
Pien schreef:ik ben heel eerlijk als ik uitspreek dat wij wel degelijk een voorkeur hebben! beide hebben we toch wel de voorkeur voor een klein dochtertje.... iedereen mag dat ook weten van ons...

wat vind je raar dan?

Ik dacht ook ongeveer zo, alleen dan andersom. Ik kon me gewoon niet zo goed een voorstelling maken van een meisje erbij. Dus ging mijn voorkeur uit naar een jongen. En dat wist ook iedereen. Maar wel op een normale manier, mijn wereld stortte niet in toen ik horde dat het een meid was. Wel moest ik echt omschakelen. En de eerste keer dat ik voor kleertjes ging kijken ben ik ook snel weer weggelopen, moest er echt nog ff aan wennen. Maar dat komt allemaal goed.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 7:45

Razz_ schreef:

Ik vind dat niet raar... als je zo'n levendige voorstelling hebt van een meisje, dan is het toch niet gek dat je moet omschakelen. Ik vind het juist eerlijk dat je uitkomt voor zo'n voorkeur. Zolang het kindje, wat het dan ook mag zijn, er maar geen last van heeft maakt dat toch helemaal niet uit.

Ik heb een zoon en een dochter en ik heb geen voorkeur voor een derde. Qua kleren en accessoires en kamer etc zou ik liever een meisje willen.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious di 18 jan 2011 - 7:58

[quote="PapillonRose"]
Over vernoemen gesproken, het valt me op dat er nog best een aantal het hier over hebben. Misschien ben ik dan wel raar, maar ik heb er geen seconde aan gedacht om mijn dochter te vernoemen. En ik vind mijn / haar familie heus wel lief en ik hou ontzettend van ze, maar mijn dochter krijgt haar eigen prachtige unieke (voor de familie unieke) namen dacht ik.. En dat heb ik ook gedaan. Wat is de reden dat jullie willen vernoemen? Ben daar wel nieuwsgierig naar, omdat ik het zelf niet gedaan heb om bovenstaande reden vraag ik me af waarom andere mensen er juist wel voor kiezen. Weet wel dat vernoemen meestal het geven van een naam uit de familie is, maar dan iets aangepast en dus niet exact hetzelfde, maar toch wilde ik er zelf niet aan.

quote]

Ik wilde graag vernoemen naar mijn oma als ik een dochter zou krijgen. Ik had altijd een supergoede band met haar, maar ze inmiddels alweer diverse jaren geleden overleden. Ik vind het leuk om mijn dochter iets van haar mee te geven. ook al is dat meer mijn gevoel dan dat zij ooit precies zal weten naar wie ze vernoemd is. Vraag me neit waarom, maar ik vind eht raar om het ene kind wel te vernoemen en de ander maar 1 naam te geven. Dus stond meteen vast dat als we een jongen zouden krijgen deze ook een 2e naam zou krijgen. Hierin heb ik de keuze bij Dave gelaten en die heeft besloten Joris naar zijn opa te vernoemen. Als we nu weer een jongen zouden krijgen zou ik die naar Dave vernoemen. Waarschijnlijk David, omdat ik dat altijd een mooie naam gevonden heb. Maar nu dus toch een dochter, dus die word inderdaad vernoemd naar mijn oma. Wel een variant van haar naam, want haar precieze naam vond ik te ouderwets.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow di 18 jan 2011 - 8:26

Arden schreef:
Razz_ schreef:

Ik vind dat niet raar... als je zo'n levendige voorstelling hebt van een meisje, dan is het toch niet gek dat je moet omschakelen. Ik vind het juist eerlijk dat je uitkomt voor zo'n voorkeur. Zolang het kindje, wat het dan ook mag zijn, er maar geen last van heeft maakt dat toch helemaal niet uit.

Ik heb een zoon en een dochter en ik heb geen voorkeur voor een derde. Qua kleren en accessoires en kamer etc zou ik liever een meisje willen.

Ik vind het ook niet raar..
Ik vind het pas raar als je al twee dochters hebt, je er zonder echo vanuit gaat dat uit de derde zwangerschap ook een meisje komt. Alleen een meisjesnaam hebben, want ja het wordt toch een meisje..
En dan bij de geboorte blijkt dat het een jongetje is, waar je na de geboorte nog hals over kop een naam voor moet kiezen en dan vervolgens een ROZE geboortekaartje rondsturen (oudere 2 zussen in roze kleding, kaartje zelf roze).. dus...

Dat vind ik raar Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 8:29

Is dat echt gebeurd ?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:17

dan zou het me echt niet uitmaken, zou al heel blij zijn als ik zwanger zou zijn!
het lijkt me allebei leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:26

Mama_van2 schreef:Is dat echt gebeurd ?
Hahaha.. Bij een oude leraar van mij hadden ze bij de echo bepaald dat het een meisje zou worden.. Roze kamertje, leuke meisjesnaam, roze kaartje.. En wat werd er geboren?? Een klein ventje!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 11:39

_Donnaa schreef:
Mama_van2 schreef:Is dat echt gebeurd ?
Hahaha.. Bij een oude leraar van mij hadden ze bij de echo bepaald dat het een meisje zou worden.. Roze kamertje, leuke meisjesnaam, roze kaartje.. En wat werd er geboren?? Een klein ventje!

ohh jeetje dan is het wel even omschakelen zeg!

Gast
Gast

Bericht  Caresses di 18 jan 2011 - 21:27

Ik heb een voorkeur voor een meisje, mijn vriend voor een jongetje.
Met name omdat als ze groter zijn, het me heel leuk lijkt om lekker met het meisje, meisjesdingen te doen, zoals tutten en shoppen.
Ach ja als we een jongetje krijgen zal ik net zo blij zijn hoor smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flinder di 18 jan 2011 - 22:11

Ik heb tot nu toe echt geen voorkeur. Ik hoop ook dat als ik zwanger ben ik het vol kan houden om het tot het einde niet te weten: ik houd wel van verrassingen smile

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje wo 19 jan 2011 - 5:20

Als ik zou mogen kiezen zou ik nu graag een jongen krijgen maar als het opnieuw een meisje zou worden ben ik daar net zo blij mee als dat het een jongen zou zijn
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: