Stel je voor dat je kunt kiezen...
+34
LMCurious
Lindsya
smooch
Mom-Of-3
LoveMusic
Pien
VeryCherry
Susan
pitbullgup
sheila123
Merai
Lavendel
Phileine
Monte
*Lookie*
PapillonRose
Parisienne
Rouge
Mamsie
Flip Fluitketel
Meeko
Coccinelle
JD
Liadan
Filoria
MamaCa
Arwyn
Lejow
Tania
Koeboe82
Happydobby
Thunder
Beachgirl
Mari
38 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Stel je voor dat je kunt kiezen...
Nee joh, zo bedoel ik het ook helemaal niet, dan klinkt het wel heel erg eng . Het idee vind ik gewoon mooi, 2 kindjes met hetzelfde begin als 1 vruchtje.Filoria schreef:Jamaar je wilt toch niet beweren dat jij denkt dat het mogelijk is om twee exact dezelfde kinderen te hebben? Ze zullen toch altijd hun eigen karakter hebben/ontwikkelen?
Ik vind het echt nogal griezelig klinken als je zegt dat het je leuk lijkt om twee dezelfde kinderen te krijgen. Brrr ik moet er niet aan denken! Ik vind het juist zo leuk als kinderen hun eigen karakter en maniertjes hebben.
Gast- Gast
Nee ok, dan begrijpen we elkaar
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha, het moeten geen klonen van elkaar worden, brrr.Filoria schreef:Nee ok, dan begrijpen we elkaar
Gast- Gast
Vroeger zei ik altijd dat ik een jongen en een meisje wilde. Jongen heb ik nu, dus een meisje zou heel leuk zijn! Maar heb ook ervaren dat een jongen ook heel leuk is, al was ik daar van te voren wel huiverig voor of ik wel een jongensmama kon zijn
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Als ik mocht kiezen geef ik eerlijk toe dat ik weer een meisje zou willen.. gewoonweg omdat ik uit een echt meidengezin kom en het altijd geweldig gehad heb met mijn zusjes. Ik ben ook meer van het tutten, theetje drinken, met poppen/barbies spelen, etc. Mocht het een jongetje worden zou ik er ook heel erg blij mee zijn, maar dan zou het voor mij, zoals Dromertje al zei, wel even omschakelen en wennen worden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik zag mezelf vroeger al als een echte meisjesmama, droomde van roze kamertjes, kleertjes, barbies, etc.Toen ik zwanger bleek was dat minder, omdat ik het vooral erg belangrijk vind dat een kindje gezond is. En wat het ook werd, het was natuurlijk welkom.
Toen ik hoorde dat het een meisje zou worden was ik wel heel blij, want ik kon iets gaan doen met die meisjesdromen van vroeger! Als het een jongen was geweest was ik vast net zo blij geweest, dan had ik gewoon nieuwe dromen gemaakt!
Als ik in de toekomst weer zwanger zou worden dan zou ik nog een meisje wel heel erg leuk vinden. Ben zelf echt van de meisjesdingen. Als het een jongetje zou worden dan zou ik denk ik niet hoeven omschakelen. Als ik aan een klein jongetje denk smelt mijn hart ook!
Over vernoemen gesproken, het valt me op dat er nog best een aantal het hier over hebben. Misschien ben ik dan wel raar, maar ik heb er geen seconde aan gedacht om mijn dochter te vernoemen. En ik vind mijn / haar familie heus wel lief en ik hou ontzettend van ze, maar mijn dochter krijgt haar eigen prachtige unieke (voor de familie unieke) namen dacht ik.. En dat heb ik ook gedaan. Wat is de reden dat jullie willen vernoemen? Ben daar wel nieuwsgierig naar, omdat ik het zelf niet gedaan heb om bovenstaande reden vraag ik me af waarom andere mensen er juist wel voor kiezen. Weet wel dat vernoemen meestal het geven van een naam uit de familie is, maar dan iets aangepast en dus niet exact hetzelfde, maar toch wilde ik er zelf niet aan.
Trouwens, ik heb totaal niks tegen vernoemen hoor! Vond het voor mezelf alleen niets, maar respecteer de keuze van anderen die het wel doen.
Toen ik hoorde dat het een meisje zou worden was ik wel heel blij, want ik kon iets gaan doen met die meisjesdromen van vroeger! Als het een jongen was geweest was ik vast net zo blij geweest, dan had ik gewoon nieuwe dromen gemaakt!
Als ik in de toekomst weer zwanger zou worden dan zou ik nog een meisje wel heel erg leuk vinden. Ben zelf echt van de meisjesdingen. Als het een jongetje zou worden dan zou ik denk ik niet hoeven omschakelen. Als ik aan een klein jongetje denk smelt mijn hart ook!
Over vernoemen gesproken, het valt me op dat er nog best een aantal het hier over hebben. Misschien ben ik dan wel raar, maar ik heb er geen seconde aan gedacht om mijn dochter te vernoemen. En ik vind mijn / haar familie heus wel lief en ik hou ontzettend van ze, maar mijn dochter krijgt haar eigen prachtige unieke (voor de familie unieke) namen dacht ik.. En dat heb ik ook gedaan. Wat is de reden dat jullie willen vernoemen? Ben daar wel nieuwsgierig naar, omdat ik het zelf niet gedaan heb om bovenstaande reden vraag ik me af waarom andere mensen er juist wel voor kiezen. Weet wel dat vernoemen meestal het geven van een naam uit de familie is, maar dan iets aangepast en dus niet exact hetzelfde, maar toch wilde ik er zelf niet aan.
Trouwens, ik heb totaal niks tegen vernoemen hoor! Vond het voor mezelf alleen niets, maar respecteer de keuze van anderen die het wel doen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn broers hebben allemaal 2 broers, maar die hebben vrijwel geen contact.. Dat ligt zo aan het karakter van het kind..Filoria schreef:Het valt me wel op dat iedereen reageert vanuit zichzelf (Marietje denkt dan wel aan haar vriend, heel aardig). Maar wat denken jullie, is het voor een jongen niet leuker om een broertje te hebben? En voor een meisje een zusje?
Maar mijn vriend zou dus graag een zoontje willen en dus vernoemen, aargghh
Hij heeft het er gewoon ook zo nu en dan over, bah!
Gast- Gast
Wat is er bah? Dat zoontje of het vernoemen? En welke prachtige naam zou hij dan krijgen? Jacobus? Hendrikus?_Donnaa schreef:Maar mijn vriend zou dus graag een zoontje willen en dus vernoemen, aargghh
Hij heeft het er gewoon ook zo nu en dan over, bah![/i]
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Snoepy87 schreef:Nee dan zou ik niet kiezen, maakt me niks uit.
Helemaal mee eens!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou dan voor een meisje gaan. En daarna een jongen(of misschien de 2e nog een meisje, 3e jongen). Ik heb zelf een oudere broer en dat vond ik niet altijd even makkelijk. Daarom zou ik het leuker vinden om eerst een meisje te krijgen die dan een jonger broertje heeft i.p.v. een oudere broer.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Vroeger had ik meteen een meisje gezegd, maar nu maakt het mij eerlijk gezegd niets uit.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Filoria schreef:Het valt me wel op dat iedereen reageert vanuit zichzelf (Marietje denkt dan wel aan haar vriend, heel aardig). Maar wat denken jullie, is het voor een jongen niet leuker om een broertje te hebben? En voor een meisje een zusje?
Ik heb zowel een broertje als een zusje, en heb met mijn zusje een hechtere band. Misschien omdat we dichterbij elkaar zitten qua leeftijd of omdat onze karakters goed bij elkaar passen. Maar ook omdat we allebei meisjes zijn denk ik.
Hier zat ik precies aan te denken toen ik dit topic aan het lezen was. Ik zou ze het liefste allemaal van hetzelfde geslacht willen omdat me dat leuker voor de kinderen zelf lijkt. Maar het kan zijn dat ik dit denk omdat ik zelf alleen zussen heb met wie ik een goede band heb en ik een paar gemengde gezinnen ken waarvan de broers en zussen niet zo'n sterke band hebben.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Filoria schreef:Wat is er bah? Dat zoontje of het vernoemen? En welke prachtige naam zou hij dan krijgen? Jacobus? Hendrikus?_Donnaa schreef:Maar mijn vriend zou dus graag een zoontje willen en dus vernoemen, aargghh
Hij heeft het er gewoon ook zo nu en dan over, bah!
Bah is dat hij het over kinderen + vernoemen heeft..
En geen Jacobus hoor, maar *****.. (is dit niet gewoon een verkapte vraag om erachter te komen hoe m`n vriend heet? )
niet quoten a.u.b.
Gast- Gast
Mijn man zou graag een jongetje hebben, dus als we inderdaad mogen kiezen, kiezen we een jongetje omdat we al een dochter hebben en ik vind een meisje en een jongen wel erg leuk. Hoewel ik twee meiden ook wel super zou vinden, ik ben wel een echte meisjesmoeder, lekker tutten enzo (en dan maar hopen dat beide meisjes daar ook van houden ).
Gast- Gast
We willen graag twee kinderen, als ik mag kiezen dan het liefst van elk geslacht een. Maar als het twee kinderen met hetzelfde geslacht zijn dan heb ik geloof ik liever twee jongetjes. Terwijl mijn vriend dan weer liever twee meisjes heeft. Ach, we zien het tegen die tijd wel. Hopelijk is het ons gegeven en zijn ze gezond!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik was blij toen ik hoorde dat ik een zoon kreeg. Als ik toen had mogen kiezen had ik daar waarschijnlijk geen gebruik van gemaakt of voor een jongen gekozen. Wel hoop ik ooit een dochter te krijgen.
Gast- Gast
Ik zou niet kunnen kiezen. Het maakt mij niks uit.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik dacht zelf dat ik geen jongens moeder was, maar dat valt dus hartstikke mee
Als ik op dit moment moest kiezen, dan kies ik geen één. Ik heb het af en toe druk zat.
Maar toen ik zwanger was van Lise wilde ik zo graag een meisje, bij Mas maakte me het niks uit. En bij Amé wilde ik graag een zusje voor Lise. Die wilde toen ik zwanger was van Mas zo graag een zusje, ze heeft ook gezegd, nou als het een broertje is zetten we hem maar op Marktplaats.
Als ik op dit moment moest kiezen, dan kies ik geen één. Ik heb het af en toe druk zat.
Maar toen ik zwanger was van Lise wilde ik zo graag een meisje, bij Mas maakte me het niks uit. En bij Amé wilde ik graag een zusje voor Lise. Die wilde toen ik zwanger was van Mas zo graag een zusje, ze heeft ook gezegd, nou als het een broertje is zetten we hem maar op Marktplaats.
Gast- Gast
Doedell schreef:Ik dacht zelf dat ik geen jongens moeder was, maar dat valt dus hartstikke mee
Nog geen koper gevonden?
Laatst aangepast door Sunprincess op ma 17 jan 2011 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Als ik zou mogen kiezen, dan zou ik eerst een meisje kiezen. Omdat ik gewoon heel graag in ieder geval 1 dochter zou willen hebben, als het dan de eerste is ben ik meteen klaar haha. Daarna maakt het me niets uit.
Gast- Gast
Ik heb ook een lichte voorkeur voor een jongen. Wij willen het liefst 2 kinderen dus een jongen en een meisje zou helemaal ideaal zijn
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Sunprincess schreef:Doedell schreef:Ik dacht zelf dat ik geen jongens moeder was, maar dat valt dus hartstikke mee
Nog geen koper gevonden?
Genoeg kopers, maar ik wil hem niet kwijt
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Stel zoek stel voor een leuke vriendschap
» Stel je voor..
» kiezen voor medicatie
» Stel je voor...
» hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?
» Stel je voor..
» kiezen voor medicatie
» Stel je voor...
» hoe te kiezen voor een kraamzorg bureau?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: