Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere kindjes/mama's ontmoeten

+19
Linda
Parisienne
loesje
MissD
Aagje!
PapillonRose
silly_85
snoezel
Coccinelle
Aimee
Liadan
sabje
Novalee
Fearie
Susan
Dora
Coco
Annemie
Tania
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:47

Linda schreef:
HeartBeat schreef:
Ah oke, welke wijk woon je?

Ben toevallig net van Rotterdam naar Gouda verhuisd.

Oh, wat grappig! Wij zijn vorig jaar augustus hier komen wonen, ik kom zelf niet uit deze buurt. We wonen in Bloemendaal.



Ook nog eens de leukste wijk van Gouda! Wink Wij zijn in korte akkeren komen wonen (het nieuwbouwgedeelte). Mijn vriend is hier geboren en getogen en vandaar toch de keuze om naar Gouda te verhuizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Linda di 8 mei 2012 - 7:52

HeartBeat schreef:


Ook nog eens de leukste wijk van Gouda! Wink Wij zijn in korte akkeren komen wonen (het nieuwbouwgedeelte). Mijn vriend is hier geboren en getogen en vandaar toch de keuze om naar Gouda te verhuizen.

Mijn schoonouders wonen in Korte akkeren. Ze wonen naast het zwembad. Haha, wat grappig joh, mijn man is hier ook geboren en heeft hier tot ruim in z'n 20ste gewoond. Misschien kennen ze elkaar wel. Laughing
Zin om een keertje af te spreken?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:56

Linda schreef:
HeartBeat schreef:


Ook nog eens de leukste wijk van Gouda! Wink Wij zijn in korte akkeren komen wonen (het nieuwbouwgedeelte). Mijn vriend is hier geboren en getogen en vandaar toch de keuze om naar Gouda te verhuizen.

Mijn schoonouders wonen in Korte akkeren. Ze wonen naast het zwembad. Haha, wat grappig joh, mijn man is hier ook geboren en heeft hier tot ruim in z'n 20ste gewoond. Misschien kennen ze elkaar wel. Laughing
Zin om een keertje af te spreken?



Leuk!! PM me je facebook/mailadres anders even! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  silly_85 di 8 mei 2012 - 8:52

Dani ook in de buurt, leuk!
Ik heb net de andere meiden op facebook gekregen , heb jij dat toevallig ook?
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : omg amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Parisienne di 8 mei 2012 - 9:54

PapillonRose schreef:
Coccinelle schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.

Ik woon opzich ook best aardig in de buurt bij jou (en Snoezel), met de auto ben je er zo.
Laten we er een meeting van maken smile
Ik wil ook (als dat mag) :cheering:
We wonen eigenlijk redelijk bij elkaar in de buurt, we 'kennen' elkaar, maar toch spreken we eigenlijk nooit af. Best jammer. Een meeting dan maar? (met als reden: dan kunnen onze kindjes zo leuk met elkaar spelen, maar stiekem doen we het ook voor onszelf Wink)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Flip Fluitketel di 8 mei 2012 - 21:12

Parisienne schreef:
PapillonRose schreef:
Coccinelle schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.

Ik woon opzich ook best aardig in de buurt bij jou (en Snoezel), met de auto ben je er zo.
Laten we er een meeting van maken smile
Ik wil ook (als dat mag) :cheering:
We wonen eigenlijk redelijk bij elkaar in de buurt, we 'kennen' elkaar, maar toch spreken we eigenlijk nooit af. Best jammer. Een meeting dan maar? (met als reden: dan kunnen onze kindjes zo leuk met elkaar spelen, maar stiekem doen we het ook voor onszelf Wink)

Ik woon dan wel iets verder denk ik (40min) van R'dam.
Maar mijn moeder woont in de buurt van 'R'dam en zelf werk ik ook nog in R; dam.
Als jullie het leuk vinden zou ik ook wel willen deelnemen aan de meeting, mits ik kan ivm werk o.i.d.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Coccinelle wo 9 mei 2012 - 1:39

Flip Fluitketel schreef:
Parisienne schreef:
PapillonRose schreef:
Coccinelle schreef:
PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.

Ik woon opzich ook best aardig in de buurt bij jou (en Snoezel), met de auto ben je er zo.
Laten we er een meeting van maken Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 561177
Ik wil ook (als dat mag) Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 281626781
We wonen eigenlijk redelijk bij elkaar in de buurt, we 'kennen' elkaar, maar toch spreken we eigenlijk nooit af. Best jammer. Een meeting dan maar? (met als reden: dan kunnen onze kindjes zo leuk met elkaar spelen, maar stiekem doen we het ook voor onszelf Wink)

Ik woon dan wel iets verder denk ik (40min) van R'dam.
Maar mijn moeder woont in de buurt van 'R'dam en zelf werk ik ook nog in R; dam.
Als jullie het leuk vinden zou ik ook wel willen deelnemen aan de meeting, mits ik kan ivm werk o.i.d.

Lijkt me leuk! Ik heb jou trouwens nog steeds niet gezien Flip! Kom ook regelmatig bij jouw woonplaats in de buurt omdat mijn ouders die kant uit wonen.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  snoezel wo 9 mei 2012 - 3:30

Hahah, dit wordt een mini-meeting speeldate plek...! Super grappig... Ik ga jullie even pm'en..
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Annie24 wo 9 mei 2012 - 6:49

Meiden!!! Y. en ik willen ook graag mee Very Happy Very Happy

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  _Jet wo 9 mei 2012 - 8:26

S en ik ook!!!!!!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere kindjes/mama's ontmoeten - Pagina 3 Empty Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum