Andere kindjes/mama's ontmoeten
+19
Linda
Parisienne
loesje
MissD
Aagje!
PapillonRose
silly_85
snoezel
Coccinelle
Aimee
Liadan
sabje
Novalee
Fearie
Susan
Dora
Coco
Annemie
Tania
23 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Andere kindjes/mama's ontmoeten
Linda schreef:HeartBeat schreef:
Ah oke, welke wijk woon je?
Ben toevallig net van Rotterdam naar Gouda verhuisd.
Oh, wat grappig! Wij zijn vorig jaar augustus hier komen wonen, ik kom zelf niet uit deze buurt. We wonen in Bloemendaal.
Ook nog eens de leukste wijk van Gouda! Wij zijn in korte akkeren komen wonen (het nieuwbouwgedeelte). Mijn vriend is hier geboren en getogen en vandaar toch de keuze om naar Gouda te verhuizen.
Gast- Gast
HeartBeat schreef:
Ook nog eens de leukste wijk van Gouda! Wij zijn in korte akkeren komen wonen (het nieuwbouwgedeelte). Mijn vriend is hier geboren en getogen en vandaar toch de keuze om naar Gouda te verhuizen.
Mijn schoonouders wonen in Korte akkeren. Ze wonen naast het zwembad. Haha, wat grappig joh, mijn man is hier ook geboren en heeft hier tot ruim in z'n 20ste gewoond. Misschien kennen ze elkaar wel.
Zin om een keertje af te spreken?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:HeartBeat schreef:
Mijn schoonouders wonen in Korte akkeren. Ze wonen naast het zwembad. Haha, wat grappig joh, mijn man is hier ook geboren en heeft hier tot ruim in z'n 20ste gewoond. Misschien kennen ze elkaar wel.
Zin om een keertje af te spreken?
Leuk!! PM me je facebook/mailadres anders even!
Gast- Gast
Dani ook in de buurt, leuk!
Ik heb net de andere meiden op facebook gekregen , heb jij dat toevallig ook?
Ik heb net de andere meiden op facebook gekregen , heb jij dat toevallig ook?
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil ook (als dat mag)PapillonRose schreef:Laten we er een meeting van makenCoccinelle schreef:PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.
Ik woon opzich ook best aardig in de buurt bij jou (en Snoezel), met de auto ben je er zo.
We wonen eigenlijk redelijk bij elkaar in de buurt, we 'kennen' elkaar, maar toch spreken we eigenlijk nooit af. Best jammer. Een meeting dan maar? (met als reden: dan kunnen onze kindjes zo leuk met elkaar spelen, maar stiekem doen we het ook voor onszelf )
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik wil ook (als dat mag)PapillonRose schreef:Laten we er een meeting van makenCoccinelle schreef:PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.
Ik woon opzich ook best aardig in de buurt bij jou (en Snoezel), met de auto ben je er zo.
We wonen eigenlijk redelijk bij elkaar in de buurt, we 'kennen' elkaar, maar toch spreken we eigenlijk nooit af. Best jammer. Een meeting dan maar? (met als reden: dan kunnen onze kindjes zo leuk met elkaar spelen, maar stiekem doen we het ook voor onszelf )
Ik woon dan wel iets verder denk ik (40min) van R'dam.
Maar mijn moeder woont in de buurt van 'R'dam en zelf werk ik ook nog in R; dam.
Als jullie het leuk vinden zou ik ook wel willen deelnemen aan de meeting, mits ik kan ivm werk o.i.d.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Flip Fluitketel schreef:Parisienne schreef:Ik wil ook (als dat mag)PapillonRose schreef:Laten we er een meeting van makenCoccinelle schreef:PapillonRose schreef:Ik heb helaas niemand in de omgeving die ook een kindje heeft, van welke leeftijd dan ook. Ik kan dat soms echt ontzettend jammer vinden, vooral omdat A. zo gek is op andere kinderen. Ze gaat 1x per week naar het kdv en daar ontmoet ze dan wel andere kindjes en ze heeft het daar ook altijd naar haar zin.
Ik woon dan wel iets verder denk ik (40min) van R'dam.
Maar mijn moeder woont in de buurt van 'R'dam en zelf werk ik ook nog in R; dam.
Als jullie het leuk vinden zou ik ook wel willen deelnemen aan de meeting, mits ik kan ivm werk o.i.d.
Lijkt me leuk! Ik heb jou trouwens nog steeds niet gezien Flip! Kom ook regelmatig bij jouw woonplaats in de buurt omdat mijn ouders die kant uit wonen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Hahah, dit wordt een mini-meeting speeldate plek...! Super grappig... Ik ga jullie even pm'en..
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Meiden!!! Y. en ik willen ook graag mee
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
S en ik ook!!!!!!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar ontmoeten jullie andere moeders en kinderen?
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Ouders ontmoeten....
» Bemoeienissen van andere...
» als ik soms andere...
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Ouders ontmoeten....
» Bemoeienissen van andere...
» als ik soms andere...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: