Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:55

Ik heb werkelijk geen idee. Mijn man zegt 25 euro maar dat lijkt mij zo weinig omdat ons peetkindje veeeel meer kreeg echt een hele mand vol met cadeautjes.
Het verschil lijkt mij dan zeg maar raar.
Het cadeau wordt zoiezo een waardebon van prenatal/van asten.


Wat geven jullie als suggestie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Annemie ma 9 jul 2012 - 5:58

Ik geef 15 euro aan kado's aan mijn neefje en nichtje.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 5:59

Ik zou ook 15 euro doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Liadan ma 9 jul 2012 - 6:03

Ik zou ongeveer net zoveel uitgeven aan alle kinderen van mijn broer/zus. Dus ik zou denken aan voor hetzelfde bedrag als je petekindje gehad heeft.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  mickey ma 9 jul 2012 - 20:05

Ik heb daar geen onderscheid in gemaakt. Toen mijn nichtje werd geboren, heeft ze voor ongeveer evenveel gekregen als haar broer 3 jaar eerder. Mijn neefje is mijn petekindje, nichtje niet, maar dat maakt voor mij niks uit.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Coco ma 9 jul 2012 - 20:21

Ik zou voor ongeveer dezelfde waarde voor dit kindje kopen als voor je petekindje. Ik neem tenminsten aan dat ze niet minder "waard" is dan jullie petekindje, als ze geen petekindje is, maar wel uit hetzelfde gezin komt. Ik zou daar dus geen onderscheid in maken.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Teddyaapje di 10 jul 2012 - 3:43

Ik denk dat je bij een geboorte cadeau nog wel een onderscheid kunt maken, een petekindje is misschien toch nét iets meer voor je dan een andere nichtje of neefje. Op latere leeftijd zou ik dit wel gelijk trekken, mijn broertje kreeg altijd ontzettend veel van zijn peetoom, qua geld, cadeau's maar ook uitjes. Ze hebben zelf geen kinderen en besteden dit aan hun peetkinderen. Op mijn verjaardag kwamen ze niet eens, laat staan dat ze mij meenamen naar de dierentuin oid. Dat terwijl mijn peettante en peetoom aan mijn broertje t zelfde bedrag en aandacht gaven als aan mij. Dit heb ik nooit eerlijk gevonden, dus ik zou er óf voor kiezen om met de peetooms en peettantes een vast bedrag af te spreken (al zal dit lang niet altijd mogelijk zijn). En anders ze zelf gelijk trekken en elk kind hetzelfde geven op het moment dat ze hier besef van krijgen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje? Empty Re: Wat voor bedrag geven aan geboorte zusje van peetkindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum