Zouden jullie je punten af laten knippen door een vriendin?
+7
Kaboutertje
Phileine
Poubelle
ThinkPink
Minx
Mizz_S
Blond
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zouden jullie je punten af laten knippen door een vriendin?
Hallo,
Mijn vriendin heeft een cursus knippen gedaan via een dvd om zo haar eigen kinderen te kunnen knippen om geld te besparen. Ze zegt dat ze het goed kan en dat ze de technieken kent (heeft ook al bij meerdere mensen geoefend)
Normaal heb ik lagen maar die zitten er nog heel goed in ook als er een puntje af is schat ik zo in. Mijn ponny (noem je dat zo?) + verven laat ik van de week gewoon door de kapper doen omdat dat mij te moeilijk lijkt en ik nog niet aan durf maar een puntje lijkt mij niet zoveel kwaad kunnen. Ik bespaar dan wel 15 euro want bij de kapper maken ze geen onderscheid tussen een puntje en nieuwe lagen erin wat nu nog niet nodig is.
Ik wil graag mijn punten bij laten knippen achter. Zouden jullie dat door zo iemand laten doen?
groetjes Ise
Mijn vriendin heeft een cursus knippen gedaan via een dvd om zo haar eigen kinderen te kunnen knippen om geld te besparen. Ze zegt dat ze het goed kan en dat ze de technieken kent (heeft ook al bij meerdere mensen geoefend)
Normaal heb ik lagen maar die zitten er nog heel goed in ook als er een puntje af is schat ik zo in. Mijn ponny (noem je dat zo?) + verven laat ik van de week gewoon door de kapper doen omdat dat mij te moeilijk lijkt en ik nog niet aan durf maar een puntje lijkt mij niet zoveel kwaad kunnen. Ik bespaar dan wel 15 euro want bij de kapper maken ze geen onderscheid tussen een puntje en nieuwe lagen erin wat nu nog niet nodig is.
Ik wil graag mijn punten bij laten knippen achter. Zouden jullie dat door zo iemand laten doen?
groetjes Ise
Laatst aangepast door Ise op zo 13 mei 2012 - 6:07; in totaal 3 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Zouden jullie je punten af laten knippen door een vriendin?
Als ze veel ervaring heeft wel. Mijn moeder heeft nooit een opleiding oid gedaan, maar doet het wel al 20 jaar, ik durf het dus wel als zij mijn puntjes bij moet knippen
Gast- Gast
Veel ervaring heeft ze niet want ze heeft de cursus nog maar pas gedaan dus het is echt nog pril allemaal.
Gast- Gast
Dan zou ik het zelf niet doen
Gast- Gast
Bij twijfel zou ik het zelf niet doen.
Gast- Gast
Alleen als ze kapster is zou ik het door een vriendin laten knippen. Via een dvd knippen heb ik niet echt vertrouwen in dus persoonlijk zou ik dan naar de kapper gaan.
Gast- Gast
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik ben echt een zeikerd als het over mijn haar gaat en heb daarom ook al jaren dezelfde kapster.
Gast- Gast
Ja, ik denk het wel. Als het echt alleen gaat om een heel klein stukje eraf wel en je vertrouwt diegene. Ik heb echt nooit zin om daarvoor naar de kapper te gaan dus bij mij doet mijn man het en die heeft zelfs geen dvd cursus of niets gedaan. Maar dan heb ik het echt over ong. 1 max 2 cm eraf. En ik ben echt wel een zeikerd wat mn haar betreft trouwens.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb besloten om het toch te doen want ik vertrouw haar voor 100% ook al kan ze het misschien nog niet goed en gaat het misschien mis ze is in ieder geval wel zeker van zichzelf.
Laat haar gewoon een klein puntje afhalen en als het echt mislukt laat ik het door de kapper weer recht knippen
Laat haar gewoon een klein puntje afhalen en als het echt mislukt laat ik het door de kapper weer recht knippen
Gast- Gast
Zou het wel doen als het bij de puntjes blijft kan altijd nog naar de kapper. Heb jaren mijn haar zelf geknipt omdat ik niemand vertrouwde haha, dacht als het mis gaat is het mij eigen schuld kan ik altijd nog naar de kapper.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ook ik ben een zeikerd wat betreft mijn haar.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Alleen een nadeel dat het dan een stuk korter wordt als ik het door de kapper moet laten herstellen want ben het net een beetje aan het laten groeien.
Maar dat is jammer dan geef ik mijn vriendin ook een goed gevoel.
Maar dat is jammer dan geef ik mijn vriendin ook een goed gevoel.
Gast- Gast
Ik zou het niet doen, maar dat is omdat ik een vrij lastig kapsel heb.
Mijn vaste kapper knipt m'n haar altijd, als hij niet kan doet de eigenaar van de kapsalon waar m'n kapper heeft gewerkt het.
Mijn vaste kapper knipt m'n haar altijd, als hij niet kan doet de eigenaar van de kapsalon waar m'n kapper heeft gewerkt het.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja, maar alleen als het een goede vriendin is waar ik vertrouwen in heb. Gisteren ook mijn pony laten knippen door een vriendin en ondanks dat ze geen ervaring heeft, vind ik dat ze het goed gedaan heeft.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ik ben daar altijd wel voorzichtig mee..
Een vriendin ging mij jaren geleden ook een "bijpunten" 10cm eraf
Een vriendin ging mij jaren geleden ook een "bijpunten" 10cm eraf
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Als t me niks kon schelen als t scheef zou worden, of als t telkens weer een stukje korter moet omdat 'nu de andere kant weer korter is' zou ik het doen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Er bestaat niet voor niks een 3 jarige opleiding voor... Ik zou het dus ook niet doen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
loura schreef:Er bestaat niet voor niks een 3 jarige opleiding voor... Ik zou het dus ook niet doen.
+1
Gast- Gast
Ze heeft het super netjes gedaan
Gast- Gast
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Er bestaat dan wel een opleiding voor, maar de moeder van mijn vriend kan de haren van mijn vriend enz ook goed en leuk knippen en die heeft er helemaal geen opleiding voor.loura schreef:Er bestaat niet voor niks een 3 jarige opleiding voor... Ik zou het dus ook niet doen.
Die heeft gewoon elke keer als ze bij de kapper waren goed gekeken hoe de kapper het precies deed.
Ze heeft mijn haren ook een keer geknipt, gewoon de puntjes eraf, ook van de laagjes en dit ging super goed!
Dus niet iedereen die geen opleiding heeft kan niet knippen.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Soortgelijke onderwerpen
» Kort knippen of zo laten?
» Puntjes laten knippen
» Droge punten
» Hoevaak laten jullie je haren knippen?
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Puntjes laten knippen
» Droge punten
» Hoevaak laten jullie je haren knippen?
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: