Flirten met andere mannen
+18
SoGood
Sterre
RYW
Bliss
Arwyn
Parisienne
Sugarfall
Shisha
SparklingEyes
CCC
Phileine
Atelier Madame
Susan
Rush
Caro
Ibbeltje
TNMN
ellibre
22 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Flirten met andere mannen
Flirten met andere mannen, terwijl je een relatie hebt.
Is dat ok of gaat dat te ver? Wat vind jij?
Is dat ok of gaat dat te ver? Wat vind jij?
Gast- Gast
Re: Flirten met andere mannen
Wat was het toch laatst op de televisie? Je kunt je verlekkeren bij de gedachte van een gehaktbal, als je maar weet dat je thuis biefstuk krijgt.
Flirten moet gewoon kunnen.
Flirten moet gewoon kunnen.
Gast- Gast
Ik ben iemand die voor mijn relatie niet flirtte dus ik zou dat nu ook niet doen. Klinkt misschien stom maar ik kan gewoon niet flirten.
Gast- Gast
Ik zou strontjaloers worden als ik mijn vriend met een andere vrouw zie flirten, dus ik doe het zelf ook niet
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Moet kunnen. Zolang je niet te ver gaat, is er niks aan de hand. En alleen maar lekker voor je ego Soms flirt ik ook weleens als ik ga stappen met vriendinnen. Ik kom dan op wolkjes thuis en kruip daarna lekker naast mijn man in bed.
Laatst aangepast door Carrie op di 8 mei 2012 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Moet kunnen! Voelt altijd wel goed vind ik, moet niet te ver gaan natuurlijk maar het geeft wel een kick.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Moet kunnen. Zolang je niet te ver gaat, is er niks aan de hand. En alleen maar lekker voor je echo Soms flirt ik ook weleens als ik ga stappen met vriendinnen. Ik kom dan op wolkjes thuis en kruip daarna lekker naast mijn man in bed.
Ik vind ook dat het moet kunnen, maar idd ken je grenzen daarin.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Carrie schreef:echo .
Carrie toch!! Ik denk, wat zegt zij nu?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik vind dat het best moet kunnen, maar je kunt ook te ver gaan.
Gast- Gast
Ik zou gek worden als ik dat niet zou mogen.
Mijn man weet ook wel dat ik daar van houd. Ik heb het daar ook weleens over en ik weet dat hij het niet heel relaxed vindt. Tegelijkertijd weet hij dat ik het soms 'nodig' heb.
Mijn man weet ook wel dat ik daar van houd. Ik heb het daar ook weleens over en ik weet dat hij het niet heel relaxed vindt. Tegelijkertijd weet hij dat ik het soms 'nodig' heb.
Gast- Gast
Ik ben niet zo`n flirt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben helemaal niet zo flirterig, ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van als een man dat doet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Minneke schreef:Ik zou gek worden als ik dat niet zou mogen.
Haha wat grappig, ik dacht al dat jij wel een beetje een flirt zou zijn. Je hebt iets ondeugends over je. In a good way!
Gast- Gast
Rush schreef:Ik ben niet zo`n flirt.
Dat is toch ook niet de vraag?
Gast- Gast
Tsja ligt beetje aan de intentie van het flirten, een beetje flirten moet wel kunnen, maar echt met een intentie om iemand te versieren vind ik het niet kunnen.. zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, ik flirt dus ook niet met andere mannen terwijl ik een relatie heb. M`n vriend is ook enorm verlegen en die heeft er ook niks mee. Ik zou het ook niet echt relaxed vinden als hij dat wel zou doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Moet kunnen, maar dan niet heel opvallend als je samen bent met je partner.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Powerbabe schreef:Minneke schreef:Ik zou gek worden als ik dat niet zou mogen.
Haha wat grappig, ik dacht al dat jij wel een beetje een flirt zou zijn. Je hebt iets ondeugends over je. In a good way!
Haha, tja.
Misschien is het wel een soort uitlaadklep; aan de ene kant een degelijke getrouwde moeder, maar aan de andere kant ben ik ook nog jong en wil ik me soms vrij voelen. En het is ook vast een stukje onzekerheid dat ik het prettig vind een bepaalde bevestiging te krijgen.
Ik zal het niet doen waar mijn man bij is iig
Gast- Gast
Moet kunnen vind ik... Vinden wij overigens beiden... Maar doe dat trouwens nooit in het bijzijn van mijn vriend, dat vind ik dan weer niet kunnen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Denk dat je voor jezelf goed duidelijk moet hebben of je flirt voor de fun of omdat je wat mist.
Flirten voor de fun is niks mis mee!
Flirten voor de fun is niks mis mee!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind flirten leuk en ik vind het ook wel kunnen zolang het bij wat onschuldig geflirt blijft.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik doe het niet zo snel, heel af en toe tijdens het stappen met vriendinnen, maar dat gaat nooit te ver. Mijn vriend flirt ook bijna nooit met andere vrouwen, als het wel gebeurd vind ik het eerlijk gezegd niet zo leuk ( ) maar vind wel dat het moet kunnen af en toe.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
+1Susan schreef:Ik ben helemaal niet zo flirterig, ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van als een man dat doet.
Edit: ik weet overigens dat mijn vriend wel eens 'flirt', maar dit heeft een beetje met zijn werk te maken. Hij werkt in de bediening van een restaurant-café en staat later op de avond daar achter de bar, tot ergens midden in de nacht. Hij ontmoet genoeg (vaste) gasten. Hij is het gezicht van de zaak en moet ervoor zorgen dat gasten terugkomen. Toen hij daar ging werken werd er tegen hem gezegd: "Hier heb je zogenaamd geen vrouw/vriendin." Uiteraard betekent dit niet dat hij mag doen en laten wat hij wil, maar een beetje flirten met wat meiden kan geen kwaad, zolang het binnen bepaalde grenzen blijft.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Flirten met je collega's
» n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
» Flirten als je een relatie hebt
» mannen....
» Mannen...
» n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
» Flirten als je een relatie hebt
» mannen....
» Mannen...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: