Flirten met andere mannen
+18
SoGood
Sterre
RYW
Bliss
Arwyn
Parisienne
Sugarfall
Shisha
SparklingEyes
CCC
Phileine
Atelier Madame
Susan
Rush
Caro
Ibbeltje
TNMN
ellibre
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Flirten met andere mannen
Wat grappig om verschillende meningen hierover te lezen. Ja, als je geen flirt bent dan flirt je natuurlijk ook niet als je ineens wel een partner hebt maar daar doelde ik ook niet op.
Zelf was ik namelijk altijd een enorme flirt en sinds dat ik een vriend heb probeer ik wel om het niet meer te doen (of in ieder geval te minderen) maar het gaat haast vanzelf. Ik bedoel, ik vind het persoonlijk niet echt een ramp om te flirten maar ik lijk dan gelijk niet meer van die gasten af te komen en uiteindelijk gaan ze me proberen te zoenen wat gewoon niet zo handig is . En dan voel ik me ook weer lullig om te zeggen dat ik een vriend heb aangezien we dan al even hebben gepraat of gedanst... Laatste keer was toen ik uit was in Duitsland. Gelukkig had ik mijn grote, sterke, Italiaanse neefje bij me haha. Hij leek meer mijn bodyguard. Ik vraag me af of ik ooit kan stoppen met flirten, soms lijkt 1 blik al genoeg... Volgens mij was het helemaal niet zo erg toen ik gewoon nog vrijgezel was .
Zelf was ik namelijk altijd een enorme flirt en sinds dat ik een vriend heb probeer ik wel om het niet meer te doen (of in ieder geval te minderen) maar het gaat haast vanzelf. Ik bedoel, ik vind het persoonlijk niet echt een ramp om te flirten maar ik lijk dan gelijk niet meer van die gasten af te komen en uiteindelijk gaan ze me proberen te zoenen wat gewoon niet zo handig is . En dan voel ik me ook weer lullig om te zeggen dat ik een vriend heb aangezien we dan al even hebben gepraat of gedanst... Laatste keer was toen ik uit was in Duitsland. Gelukkig had ik mijn grote, sterke, Italiaanse neefje bij me haha. Hij leek meer mijn bodyguard. Ik vraag me af of ik ooit kan stoppen met flirten, soms lijkt 1 blik al genoeg... Volgens mij was het helemaal niet zo erg toen ik gewoon nog vrijgezel was .
Gast- Gast
Ik kan niet flirten, haha, dus ik doe het ook niet
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik kan niet flirten, haha, dus ik doe het ook niet
Haha nou ik krijg hier net een whatsappberichtje van een forummer die zegt dat het mijn ogen zijn en dat ik gewoon niemand moet aankijken tijdens het uitgaan. Maar goed, dat ziet er denk ik ook wat apart uit .
Gast- Gast
Flirten is toch gewoon leuk en onschuldig? Dat heeft toch niet per se een bijbedoeling? In mijn ogen is het niet meer dan een beetje spelen, en verder niets. Kan het ook niet per ongeluk wel of per ongeluk niet doen, ik doe dat automatisch eigenlijk. Heeft man geen problemen mee eigenlijk, hij is deed dat zelf nooit zo, maar sinds hij heeft ontdekt dat hij best wel goed in de markt ligt doet hij het ook wel. En ik vind dat wel grappig eigenlijk, plaag hem ermee als ik het zie.
Wat me nog wel regelmatig gebeurd is dat ik gewoon mijn eigen ik ben, en een beetje lach of een grapje maak, en dat de ander dan denkt dat ik hevig geinteresseerd ben en dat daar een oneerbaar voorstel op volgt. Daar zit ik dan weer niet zo op te wachten. Ik wilde juist dat ik dat wat meer 'uit' kan zetten om misverstanden te voorkomen zeg maar, als dat nodig is.
Wat me nog wel regelmatig gebeurd is dat ik gewoon mijn eigen ik ben, en een beetje lach of een grapje maak, en dat de ander dan denkt dat ik hevig geinteresseerd ben en dat daar een oneerbaar voorstel op volgt. Daar zit ik dan weer niet zo op te wachten. Ik wilde juist dat ik dat wat meer 'uit' kan zetten om misverstanden te voorkomen zeg maar, als dat nodig is.
Gast- Gast
Oh en Zusje, natuurlijk wordt dat erger als je een vriend hebt Verliefde mensen zijn aantrekkelijker dat valt op, dus wordt er meer met je geflirt. Ik heb altijd wel gewoon aandacht van mannen geloof ik, maar niets ernstigs. Totdat ik vriendje tegenkwam en helemaal hotel de botel was, toen heb ik in een paar maanden tijd een stuk of 4/5 getrouwde mannen om me heen gehad die opeens allemaal interesse hadden (en nee, die wisten niets van vriendje en kenden hem ook niet ). Gek genoeg straal je toch iets uit ofzo, als je verliefd bent.
Gast- Gast
Dat geloof ik zomaar Euc, ik voel me ook heerlijk . En je hebt gelijk, het is ook onschuldig allemaal, tot die handen al dansend afzakken naar je kont en ze je willen zoenen. Dan kom ik er nog maar moeilijk vanaf... Nou ja, in dit geval werden ze gewoon in hun nekvel gegrepen door mijn neefje als ze te dicht bij kwamen. Had ook wel iets komisch (en zieligs haha, eentje bracht een ware serenade en kreeg toen een duw van neefje). Maar als ik met vriendinnen ben is het toch wel lastiger. In het begin vind ik het dan nog wel grappig en leuk, tot het te ver gaat. Dan weet ik niet meer hoe ik het moet stoppen en wordt het allemaal erg onhandig.
Oh en ik herken het ook heel erg wat je zegt over dat je gewoon jezelf bent, aardig doet, wat lacht en dan dat soort dingen volgen. Of vriendinnen die zeggen dat je keihard aan het flirten bent terwijl ik me van geen kwaad bewust ben...
Oh en ik herken het ook heel erg wat je zegt over dat je gewoon jezelf bent, aardig doet, wat lacht en dan dat soort dingen volgen. Of vriendinnen die zeggen dat je keihard aan het flirten bent terwijl ik me van geen kwaad bewust ben...
Gast- Gast
Zusje schreef:
Oh ja, dat heb ik voortdurend. Laatst nog: nieuwe invalcollega, ik was in een vrolijke bui, kwam huppelend binnen, hij stelt zich voor, ik maak een grapje, zeg iets over zijn naam (daar had ik een link mee en het was een bijzondere naam), lach nog eens wat, maak wat grapjes met collega's en ik ga weer verder. En dan heeft de betreffende man én de collega's die erbij waren meteen het idee dat ik iets in hem zie en hem sta te versieren. NEE! Ik ben gewoon aardig aan het doen en ik ben blij, mag ik?
Gast- Gast
Ik kan niet flirten, maar op de één of andere manier doe ik het nu volgens mij meer dan toen ik single was. Het lijkt nu wel makkelijker, omdat ik er verder niks mee hoef, ofzo. Vind het ook wel kunnen, mits het niet te ver gaat natuurlijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
En aardig doen: op de een of andere manier tref ik altijd mannen die met zichzelf in de knoop zitten. Ik luister, praat wat, luister nog eens, geef wat advies, ga gewoon vriendschappelijk met ze om. En áltijd komt er na verloop van tijd één of andere vage liefdesverklaring. In sommige gevallen verbreek ik dan het contact maar, omdat het anders zo'n toestand wordt (bij een getrouwde kennis laatst ook gedaan, relatieproblemen, veel ellende, avonden naar de beste man geluisterd en dan op een gegeven moment krijg je allerlei dronken smsjes dat hij zo van je houdt en dat hij je mist en dat je de vrouw van zijn leven bent enz enz enz) en dan is zo'n kerel weer terug bij af, want wéér een afwijzing en de bevestiging dat er dus iets mis met ze is.
Weet nog niet hoe ik dat precies wél moet aanpakken.
Gast- Gast
Maar voor degenen die flirten niet vinden kunnen: wat versta je dan onder flirten? Dat je je tieten in iemands gezicht duwt en vraagt of hij zijn kleren wil uittrekken?
Gast- Gast
Parisienne schreef:+1Susan schreef:Ik ben helemaal niet zo flirterig, ik word er altijd een beetje ongemakkelijk van als een man dat doet.
Edit: ik weet overigens dat mijn vriend wel eens 'flirt', maar dit heeft een beetje met zijn werk te maken. Hij werkt in de bediening van een restaurant-café en staat later op de avond daar achter de bar, tot ergens midden in de nacht. Hij ontmoet genoeg (vaste) gasten. Hij is het gezicht van de zaak en moet ervoor zorgen dat gasten terugkomen. Toen hij daar ging werken werd er tegen hem gezegd: "Hier heb je zogenaamd geen vrouw/vriendin." Uiteraard betekent dit niet dat hij mag doen en laten wat hij wil, maar een beetje flirten met wat meiden kan geen kwaad, zolang het binnen bepaalde grenzen blijft.
Die gastvrijheidsgoeroe van de televisie, meneer Reimers, die vindt het volgens mij juist helemaal niks als de bediening loopt te flirten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Eucalypta schreef:Maar voor degenen die flirten niet vinden kunnen: wat versta je dan onder flirten? Dat je je tieten in iemands gezicht duwt en vraagt of hij zijn kleren wil uittrekken?
Ik snap dat ook nooit zo goed. Ik flirt blijkbaar al als je iemand aankijkt en wat lacht... Heel veel geks doe ik er echt niet voor.
Gast- Gast
Eucalypta schreef:En aardig doen: op de een of andere manier tref ik altijd mannen die met zichzelf in de knoop zitten. Ik luister, praat wat, luister nog eens, geef wat advies, ga gewoon vriendschappelijk met ze om. En áltijd komt er na verloop van tijd één of andere vage liefdesverklaring. In sommige gevallen verbreek ik dan het contact maar, omdat het anders zo'n toestand wordt (bij een getrouwde kennis laatst ook gedaan, relatieproblemen, veel ellende, avonden naar de beste man geluisterd en dan op een gegeven moment krijg je allerlei dronken smsjes dat hij zo van je houdt en dat hij je mist en dat je de vrouw van zijn leven bent enz enz enz) en dan is zo'n kerel weer terug bij af, want wéér een afwijzing en de bevestiging dat er dus iets mis met ze is.
Echt, zo herkenbaar . Op de een of andere manier vertellen ze mij ook altijd veel meer dan de bedoeling is. Veel persoonlijke dingen zeg maar...
Gast- Gast
Eucalypta schreef:Maar voor degenen die flirten niet vinden kunnen: wat versta je dan onder flirten? Dat je je tieten in iemands gezicht duwt en vraagt of hij zijn kleren wil uittrekken?
Ik denk dat mensen die het niet vinden kunnen het meer om de intentie vinden gaan dan om het daadwerkelijke gedrag.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Eucalypta schreef:Maar voor degenen die flirten niet vinden kunnen: wat versta je dan onder flirten? Dat je je tieten in iemands gezicht duwt en vraagt of hij zijn kleren wil uittrekken?
Ik denk dat mensen die het niet vinden kunnen het meer om de intentie vinden gaan dan om het daadwerkelijke gedrag.
Ja, ik kan het me ook wel voorstellen hoor dat je het niet vind kunnen. Heb het er in het begin met mijn vriend over gehad. Juist ook omdat ik het vaak niet eens expres doe. Hij vond het niet kunnen als ik samen met hem zou zijn. Nou goed, dat gebeurd ook niet haha dus dat scheelt.
Gast- Gast
Ik doe het ook en vind het heel leuk, maar a) niet te ver en b) niet waar mijn vriend bij is, vind ik niet zo respectvol naar hem toe. Een beetje kijken, lachen, dansen of kletsen vind ik prima, maar verder dan dat moet het niet gaan. Ik heb ook nooit de intentie op zoek te zijn, ik hou gewoon wel van aandacht en waardering haha
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik vind het wel kunnen, mits je geen hele verkeerde verwachtingen wekt. Als je zo ver gaat dat je net voor het zoenmoment pas afhaakt vind ik dat echt niet kunnen. Naar je partner toe niet maar eigenlijk ook niet naar de flirt in kwestie.
Zelf flirt ik wel, maar altijd op afstand. Bijvoorbeeld d.m.v. oogcontact vind ik het nog leuk, maar als iemand dan ineens naar me toe komt weet ik me vaak geen houding meer te geven Lekker laf!
Zelf flirt ik wel, maar altijd op afstand. Bijvoorbeeld d.m.v. oogcontact vind ik het nog leuk, maar als iemand dan ineens naar me toe komt weet ik me vaak geen houding meer te geven Lekker laf!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik flirt wel, en graag. Niet op een hele opzichtige manier hoor (tieten in gezichten drukken), vrij subtiel.
Maar zodra een man erop reageert schrik ik me rot en dat was 't dan.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik flirt wel, en graag. Niet op een hele opzichtige manier hoor (tieten in gezichten drukken), vrij subtiel.
Is toch juist lekker?
Gast- Gast
Minneke schreef:Charlie schreef:Ik flirt wel, en graag. Niet op een hele opzichtige manier hoor (tieten in gezichten drukken), vrij subtiel.
Is toch juist lekker?
Ben je je wel bewust van de risico's daarvan? Zuurstofgebrek is niets om grapjes over te maken.
Gast- Gast
Charlie schreef:
Ben je je wel bewust van de risico's daarvan? Zuurstofgebrek is niets om grapjes over te maken.
Ligt aan je cupmaat, ik heb net genoeg om elk oog te bedekken.
Susan- Lady Post-a-lot
Ah jullie schrikken er dus van. Ik ben gewoon ontzettend stoer . Misschien is dat mijn probleem...
Gast- Gast
Susan schreef:Charlie schreef:
Gast- Gast
Zusje schreef:Susan schreef:Charlie schreef:
Ik red momenteel met gemak beide oren.
Gast- Gast
Charlie schreef:Zusje schreef:Susan schreef:Charlie schreef:
Ik red momenteel met gemak beide oren.
Haha, doet me denken aan een foto waarop ik bv geef aan de oudste. Best een flinke baby, maar die borst was twee keer zo groot als haar hoofdje . Achteraf kan ik er wel om lachen maar voelde me destijds wel een wandelende melkkoe.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Flirten met je collega's
» n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
» Flirten als je een relatie hebt
» mannen....
» Mannen...
» n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
» Flirten als je een relatie hebt
» mannen....
» Mannen...
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: