n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
+7
SoGood
Bliss
Feline
Mari
BJA
SuperGrover
Jeanette
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
Ik ben waarschijnlijk gewoon echt een ontzettend koud persoon als het gaat om flirten, want ik weet gewoon NIET hoe het moet en HOE ik het kan merken.
Daarnaast ben ik een enorme held op sokken en een ontzettende schijterd.
Dus mijn vraag: Hoe flirten jullie? Of hoe flirten jullie terug?
Hoe merk ik als jongens met me aan het flirten zijn?
Ikschaammedood
Daarnaast ben ik een enorme held op sokken en een ontzettende schijterd.
Dus mijn vraag: Hoe flirten jullie? Of hoe flirten jullie terug?
Hoe merk ik als jongens met me aan het flirten zijn?
Gast- Gast
Re: n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor!
Ik flirt wel, maar dat is vaak ook onbewust. Het is op een bepaalde manier oogcontact en interactie krijgen met iemand. Maar ik ben dan weer te schijterig om echt iemands zijn nummer te vragen haha.
Ik flirt wel, maar dat is vaak ook onbewust. Het is op een bepaalde manier oogcontact en interactie krijgen met iemand. Maar ik ben dan weer te schijterig om echt iemands zijn nummer te vragen haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nou Bitterkoekje, daar heb ik ook last van hoor Geen tips dus helaas
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan het ook niet!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
de ''killing'' blik geven, een klein lachtje, zelfverzekerd overkomen (niet te natuurlijk) en dan gaat het vanzelf.
I love Flirten
I love Flirten
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Glimlachen, oogcontact maken, iemand subtiel aanraken op de arm of schouder. Een beetje plagen/grapjes maken.
Gast- Gast
Ik vind dat aanraken niet zo subtiel. De keren dat mannen dit bij mij deden, kwam dit op mij over als een erg onsubtiele versierpoging. Ik vind het ook best vervelend als iemand die ik niet zo goed ken 'zomaar' aan mij zit.
Gast- Gast
Ik kan niet flirten met leuke mannen omdat ik dan meteen een kop als een biet krijg.. Maar telefonisch flirten ben ik echt heel goed in! Voor mijn werk superhandig en heb er al veel mee voor elkaar gekregen..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Twellie schreef:Ik vind dat aanraken niet zo subtiel. De keren dat mannen dit bij mij deden, kwam dit op mij over als een erg onsubtiele versierpoging. Ik vind het ook best vervelend als iemand die ik niet zo goed ken 'zomaar' aan mij zit.
Ik doe het echt heel subtiel en voel meestal wel aan of iemand ertegen kan.
Edit, denk dat het misschien ook anders is of een vrouw een man aanraakt, of een man een vrouw.
Gast- Gast
[quote="Jen_"]Glimlachen, oogcontact maken, iemand subtiel aanraken op de arm of schouder. Een beetje plagen/grapjes maken.[/quote]
Vooral het laatste ben ik erg goed in. Ben nogal erg bijdehand tegen mannen maar echt op een hele leuke plagerige manier. Het is niet dat ik dit altijd doe, maar als ik een man aantrekkelijk vind soms wel ja
Vooral het laatste ben ik erg goed in. Ben nogal erg bijdehand tegen mannen maar echt op een hele leuke plagerige manier. Het is niet dat ik dit altijd doe, maar als ik een man aantrekkelijk vind soms wel ja
Gast- Gast
Oeh een jongen die me probeert te versieren door mij aan te raken, wil ik echt slaan. Vreselijk vind ik dat! Maar je hebt gelijk Jen, bij een meisje zou ik daar ook veel minder moeite mee hebben
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan ook wel wat flirttips gebruiken! Zelfs oogcontact maken durf ik nog nauwelijks... En een glimlach zit er bij mij ook niet in, dan zie ik er volgens mij uit als een boer(in) met kiespijn Verder ben ik ook niet erg aanrakerig bij vreemde mensen (mannen vooral), dus er blijft weinig over!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
'Mari schreef:de ''killing'' blik geven, een klein lachtje, zelfverzekerd overkomen (niet te natuurlijk) en dan gaat het vanzelf.
I love Flirten
Omschrijf die "killing" blik eens.
Gast- Gast
Het ligt er heel erg aan of ik de jongen erg leuk vind en in wat voor bui ik ben.
Maar meestal flirt ik door grapjes te maken, af en toe aanraken (niet overdreven, geen hele armen om m heen ofzo, maar gewoon even zn arm of schouder aanraken), veel lachen (als ik iemand niet leuk vind lach ik meestal ook niet ).
Maar meestal flirt ik door grapjes te maken, af en toe aanraken (niet overdreven, geen hele armen om m heen ofzo, maar gewoon even zn arm of schouder aanraken), veel lachen (als ik iemand niet leuk vind lach ik meestal ook niet ).
Gast- Gast
Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Niet té lang kijken. Das freaky
Gast- Gast
Princess schreef:Bitterkoek_ schreef:Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Nee dat zeker niet. Lijk ik net een vis
Gast- Gast
Princess schreef:Bitterkoek_ schreef:Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Haha de hele avond staren vanuit een hoekje, non stop en niks zeggen
Gast- Gast
Jen_ schreef:Princess schreef:Bitterkoek_ schreef:Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Eigenlijk is dat juist het allerleukste. Gewoon naar de jongen blijven kijken zonder dat ie iets door heeft. Ik vind het juist helemaal niks als jongens het merken!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Princess schreef:Bitterkoek_ schreef:Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed.
Die zal ik onthouden.
Arme man :-)
Gast- Gast
Hier hetzelfde probleem, dus ook geen tips!
Dat aankijken ben ik mezelf nu een beetje aan het leren want zelfs daar ben ik een schijterd in. Als ik eenmaal met iemand praat kan ik wel een beetje plagerig doen en flirten, maar... dan moet ik die persoon wel eerst zien te spreken en dat is nou net het probleem .
Dat aankijken ben ik mezelf nu een beetje aan het leren want zelfs daar ben ik een schijterd in. Als ik eenmaal met iemand praat kan ik wel een beetje plagerig doen en flirten, maar... dan moet ik die persoon wel eerst zien te spreken en dat is nou net het probleem .
Gast- Gast
Ik heb en had meestal ook niet door of er mannen aan het flirten zijn met me. Mijn ex J zei weleens als we gingen stappen dat er veel mannen naar me keken, maar zelf zag ik dat nooit. Toen ik J voor het eerst zag en we echt gingen flirten met elkaar keek ik hem soms wat langer aan, raakte ik zijn arm aan...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik geloof dat ik het altijd onbewust doe.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Plagerig doen en vaak aanraken (en dan niet altijd subtiel, maar ook ribben porren of stoeien).
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Flirt jij?
» Hoe flirt jij?
» Flirten met je collega's
» Flirten met andere mannen
» Flirten als je een relatie hebt
» Hoe flirt jij?
» Flirten met je collega's
» Flirten met andere mannen
» Flirten als je een relatie hebt