Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?

+7
SoGood
Bliss
Feline
Mari
BJA
SuperGrover
Jeanette
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie? Empty n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:01

Ik ben waarschijnlijk gewoon echt een ontzettend koud persoon als het gaat om flirten, want ik weet gewoon NIET hoe het moet en HOE ik het kan merken. Embarassed
Daarnaast ben ik een enorme held op sokken en een ontzettende schijterd.

Dus mijn vraag: Hoe flirten jullie? Of hoe flirten jullie terug?

Hoe merk ik als jongens met me aan het flirten zijn?

Ikschaammedood

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie? Empty Re: n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?

Bericht  Jeanette vr 25 maa 2011 - 3:00

Daar hoef je je niet voor te schamen hoor!

Ik flirt wel, maar dat is vaak ook onbewust. Het is op een bepaalde manier oogcontact en interactie krijgen met iemand. Maar ik ben dan weer te schijterig om echt iemands zijn nummer te vragen haha. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie? Empty Re: n.a.v. "flirt jij?": Hoe flirten jullie?

Bericht  SuperGrover vr 25 maa 2011 - 3:13

Nou Bitterkoekje, daar heb ik ook last van hoor laughcry Geen tips dus helaas
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  BJA vr 25 maa 2011 - 3:22

Ik kan het ook niet!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Mari vr 25 maa 2011 - 3:24

de ''killing'' blik geven, een klein lachtje, zelfverzekerd overkomen (niet te natuurlijk) en dan gaat het vanzelf.

I love Flirten
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:31

Glimlachen, oogcontact maken, iemand subtiel aanraken op de arm of schouder. Een beetje plagen/grapjes maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 3:41

Ik vind dat aanraken niet zo subtiel. De keren dat mannen dit bij mij deden, kwam dit op mij over als een erg onsubtiele versierpoging. Ik vind het ook best vervelend als iemand die ik niet zo goed ken 'zomaar' aan mij zit.

Gast
Gast

Bericht  Feline vr 25 maa 2011 - 3:45

Ik kan niet flirten met leuke mannen omdat ik dan meteen een kop als een biet krijg.. Maar telefonisch flirten ben ik echt heel goed in! Voor mijn werk superhandig en heb er al veel mee voor elkaar gekregen..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:22

Twellie schreef:Ik vind dat aanraken niet zo subtiel. De keren dat mannen dit bij mij deden, kwam dit op mij over als een erg onsubtiele versierpoging. Ik vind het ook best vervelend als iemand die ik niet zo goed ken 'zomaar' aan mij zit.

Ik doe het echt heel subtiel en voel meestal wel aan of iemand ertegen kan.
Edit, denk dat het misschien ook anders is of een vrouw een man aanraakt, of een man een vrouw.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 4:25

[quote="Jen_"]Glimlachen, oogcontact maken, iemand subtiel aanraken op de arm of schouder. Een beetje plagen/grapjes maken.[/quote]

Vooral het laatste ben ik erg goed in. Ben nogal erg bijdehand tegen mannen maar echt op een hele leuke plagerige manier. Het is niet dat ik dit altijd doe, maar als ik een man aantrekkelijk vind soms wel ja smile

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 25 maa 2011 - 4:27

Oeh een jongen die me probeert te versieren door mij aan te raken, wil ik echt slaan. Vreselijk vind ik dat! Maar je hebt gelijk Jen, bij een meisje zou ik daar ook veel minder moeite mee hebben smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bliss vr 25 maa 2011 - 9:45

Ik kan ook wel wat flirttips gebruiken! Zelfs oogcontact maken durf ik nog nauwelijks... En een glimlach zit er bij mij ook niet in, dan zie ik er volgens mij uit als een boer(in) met kiespijn :shock: Verder ben ik ook niet erg aanrakerig bij vreemde mensen (mannen vooral), dus er blijft weinig over!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:49

Mari schreef:de ''killing'' blik geven, een klein lachtje, zelfverzekerd overkomen (niet te natuurlijk) en dan gaat het vanzelf.

I love Flirten
'

Omschrijf die "killing" blik eens. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:50

Het ligt er heel erg aan of ik de jongen erg leuk vind en in wat voor bui ik ben.
Maar meestal flirt ik door grapjes te maken, af en toe aanraken (niet overdreven, geen hele armen om m heen ofzo, maar gewoon even zn arm of schouder aanraken), veel lachen (als ik iemand niet leuk vind lach ik meestal ook niet :P).

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 25 maa 2011 - 9:51

Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed. smile
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:52

Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed. smile

Die zal ik onthouden. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:53

Bitterkoek_ schreef:
Sogood schreef:Net iets te lang iemand aan kijken en lief lachen doen het altijd goed. smile

Niet té lang kijken. Das freaky :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:59

Princess schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Nee dat zeker niet. Lijk ik net een vis clown

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:15

Princess schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Haha de hele avond staren vanuit een hoekje, non stop en niks zeggen Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:20

Jen_ schreef:
Princess schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Haha de hele avond staren vanuit een hoekje, non stop en niks zeggen Twisted Evil

Eigenlijk is dat juist het allerleukste. Gewoon naar de jongen blijven kijken zonder dat ie iets door heeft. Ik vind het juist helemaal niks als jongens het merken!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 10:27

Jen_ schreef:
Princess schreef:
Bitterkoek_ schreef:

Arme man :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 11:38

Hier hetzelfde probleem, dus ook geen tips!

Dat aankijken ben ik mezelf nu een beetje aan het leren want zelfs daar ben ik een schijterd in. Als ik eenmaal met iemand praat kan ik wel een beetje plagerig doen en flirten, maar... dan moet ik die persoon wel eerst zien te spreken en dat is nou net het probleem Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 25 maa 2011 - 23:55

Ik heb en had meestal ook niet door of er mannen aan het flirten zijn met me. Mijn ex J zei weleens als we gingen stappen dat er veel mannen naar me keken, maar zelf zag ik dat nooit. Toen ik J voor het eerst zag en we echt gingen flirten met elkaar keek ik hem soms wat langer aan, raakte ik zijn arm aan...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  M_as za 26 maa 2011 - 4:44

Ik geloof dat ik het altijd onbewust doe.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 5:12

Plagerig doen en vaak aanraken (en dan niet altijd subtiel, maar ook ribben porren of stoeien).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: