Het EK komt eraan...
+28
Lima
dolfijntje24
Carra
Guus
Sweety
kwak
Tinus
Cheesegirl
Lieke128
Miccie
Annemoontje
Ugly Betty
Toet
Gympie
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
Caro
Lejow
SparklingEyes
Blond
Cupcake
Parisienne
Marin
Lady Starstruck
Krullebol
Stuiterbal
Susan
32 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Heb je er zin in?
Re: Het EK komt eraan...
We zitten toch elke keer in de 'poule des doods'
Deze moeten we dan met oranje pomponnetjes
Deze moeten we dan met oranje pomponnetjes
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Zijn er gewoon nog mannen die voetbal niet leuk vinden??? Waar haal je die vandaan.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goochempie schreef:We zitten toch elke keer in de 'poule des doods'
Zo is dat, positief blijven!
Gast- Gast
dolfijntje24 schreef:Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Zijn er gewoon nog mannen die voetbal niet leuk vinden??? Waar haal je die vandaan.
Ik heb er hier ook 1! Hij interesseert zich er niet voor. Kijkt heel soms stukje ADO of een belangrijke wedstrijd, maar na 5 minuten is die er klaar mee, gelukkig.
Gast- Gast
Pippa schreef:dolfijntje24 schreef:Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Ik heb er hier ook 1! Hij interesseert zich er niet voor. Kijkt heel soms stukje ADO of een belangrijke wedstrijd, maar na 5 minuten is die er klaar mee, gelukkig.
Mijne!
Ben er echt dolgelukkig mee! Och en weet je wat nog meer: hij gamed ook niet
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:Pippa schreef:dolfijntje24 schreef:Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Mijne!
Ben er echt dolgelukkig mee! Och en weet je wat nog meer: hij gamed ook niet
Jaaaa, die van mij ook niet! Alleen Angry Birds, maar die heeft die van mijn zusje gehad, dat telt niet
Gast- Gast
Mijne geeft ook niet zoveel om voerbal.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Jaaaaa! heb er zin in. Kijk meestal alle wedstrijden, dan weet ik een beetje wat de concurentie is. De Oranje wedstrijden kijk ik het liefst met vrienden.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Zusje schreef:Lieke128 schreef:Ik heb er zó veel zin in! Ik heb dan een drukke maand, maar heb ervoor gezorgd dat ik iedere wedstrijd kan zien en de dag erna een late dienst heb
Alleen nog één probleempje, ik weet nog niet wat ik aan moet! Ik wil eigenlijk echt iets leuks/aparts. Die bavariajurkjes staan mij voor geen meter en ik wil gewoon iets tofs wat niet iedereen heeft, maar te druk om te zoeken nu!
Moest gelijk denken aan een meisje dat ik ontmoette met Koninginnenach. Die had voor zichzelf een mooie jurk gemaakt zeg. Echt zo'n lange, koninklijke haha, hij was echt mooi en ze had er superveel bekijks mee! Mss kun je dus zelf iets maken en dan in het oranje of met de kleuren rood, wit en blauw? Ik hoef ook niet zo'n vormloos bavariajurkje, staat me voor geen meter .
Ik vind hem juist niet vormloos! Zowel de nieuwe als de eerste niet.. Ik heb de nieuwe vandaag al gescoord dus ben er klaar voor:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Jaaaa ik heb er echt zin in!!! Gezien mijn oranjeartikelenfetisj heb ik hier een hele tas vol oranje attributen, al heb ik me wel voorgenomen om dit jaar het thema 'less is more' aan te houden Ik heb een oranje hemdje van Koninginnedag en doe er een leuk hoedje of een haarband bij op/in ofzo.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn man en ik geven allebei helemaal niks om voetbal maar voor Ek's en WK's zijn we toch wel te porren. We zijn tijdens het EK op vakantie bij mijn ouders en mijn vader is erg fanatiek dus wel zullen daar wel gaan feesten (als we winnen ;-))
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Het kan me niet echt boeien. Misschien tegen de tijd als het echt zo ver is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bij ons is het zo erg dat ik meer voor de tv zit met zo'n kampioenschap dan mijn vriend
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» spaarloonregeling...doe jij eraan mee?
» PMS Wat eraan doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Als er een monteur komt...
» wat komt er als eerst in je op ...
» PMS Wat eraan doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Als er een monteur komt...
» wat komt er als eerst in je op ...
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: