Het EK komt eraan...
+28
Lima
dolfijntje24
Carra
Guus
Sweety
kwak
Tinus
Cheesegirl
Lieke128
Miccie
Annemoontje
Ugly Betty
Toet
Gympie
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
Caro
Lejow
SparklingEyes
Blond
Cupcake
Parisienne
Marin
Lady Starstruck
Krullebol
Stuiterbal
Susan
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Heb je er zin in?
Re: Het EK komt eraan...
Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Jup ik ben er klaar voor. Jurkje ligt klaar, mijn vriend heeft een beamer gekocht dus we kunnen op een belachelijk groot scherm kijken ! En de applicatie op mijn tel is er ook klaar voor. Nu alleen de oranje slingers nog !!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dat gaat weer geweldig worden! Zeker met warm weer!
Want dan hoor ik de mensen uit de kroeg voor juichen als er een doelpunt valt, dan de kroeg achter mij en vervolgens zie ik pas het doelpunt op mijn eigen televisie.
Ik vind dat altijd zo leuk, ek of wk. Twee jaar geleden was ik de wedstrijd aan het volgen op de radio, reed naar huis toe, en bij thuiskomst had ik opeens mensen die op pauze hadden bij de auto om te weten hoe het er voor stond. Het is toch een soort van saamhorigheid.
Want dan hoor ik de mensen uit de kroeg voor juichen als er een doelpunt valt, dan de kroeg achter mij en vervolgens zie ik pas het doelpunt op mijn eigen televisie.
Ik vind dat altijd zo leuk, ek of wk. Twee jaar geleden was ik de wedstrijd aan het volgen op de radio, reed naar huis toe, en bij thuiskomst had ik opeens mensen die op pauze hadden bij de auto om te weten hoe het er voor stond. Het is toch een soort van saamhorigheid.
Gast- Gast
Dat is het inderdaad Maura, het schept zo'n leuke band . Ik heb er ook zo'n zin in. Heb in Duitsland echt een super leuk jurkje gekocht in de kleuren rood, wit en blauw. Hij ligt echt te wachten op het EK . Ik hoop dan ook dat we ver komen. Ik vind die dagen zo leuk en gezellig!
Gast- Gast
Ik kijk alleen voetbal met EK en WK. Maar ik zie het somber in, dit EK.
In het WK had ik veel zin, maar dit EK... nee. Misschien later...
In het WK had ik veel zin, maar dit EK... nee. Misschien later...
Gast- Gast
Ik snap je wel, Zero. Het is toch in de oekraine en dat is gewoon moeilijk momenteel. De situatie is moeilijk. Maar daar wil ik absoluut verder niet bij stil staan. En ik ga gewoon voor het winnen en het feestje.
Zusje, wat een leuk jurkje! En dat nog wel in Duitsland!
Zusje, wat een leuk jurkje! En dat nog wel in Duitsland!
Gast- Gast
Ik vind het leuk om met een groep te kijken en zo in de sfeer te zitten, en als ik dan kijk doe ik het goed en is alles oranje. Ik ga er alleen niet teveel moeite voor doen om te kunnen kijken en daar zijn mijn collega's blij mee want dan kan ik werken en zijn zij vrij
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik hou echt niet van voetbal, maar het EK en WK vind ik altijd zo gezellig. Hopelijk komen we weer net zo ver als 2 jaar geleden met het WK. Laat maar komen
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik vind het zo gezellig, terwijl ik erder echt geen voetbalfan ben. Lekker op een plein met z'n allen kijken! Natuurlijk in mijn Bavariadress (de klassieke ) en met bier!
Gast- Gast
Ik vind het leuk, als we ver komen. Dan ga ik ook wel beetje mee met de sfeer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ahh.. geef mij zo'n man! Ik wordt gek van dat voetbal-gekijk hier in huis.Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Het EK/WK vind ik soms wel leuk om te kijken, maar mij gaat het dan meer om de gezelligheid van het bij elkaar zitten. Met mijn vriend zal ik niet snel samen op de bank zitten.. ik schijn erg irritant te zijn als het om voetbal gaat. Vriend: "Voor wie ben je?" Ik: "Voor die ene met de witte broekjes, ik vind hun tenue mooier dan die van de andere partij."
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn vader kijkt wel voetbal, maar die doet het nog heel beschaafd en niet fanatiek. Als zijn favoriete club verliest dan doet het hem niet heel veel, als Nederland verliest ook niet echt. Hij vindt het hooguit jammer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het zal me werkelijkwaar worst wezen.
Het boeit me helemaal niet dat voetballen.
Al zou ik wel geld als water willen verdienen door tegen een
balletje aan te trappen...
Het boeit me helemaal niet dat voetballen.
Al zou ik wel geld als water willen verdienen door tegen een
balletje aan te trappen...
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Hahaha ja ik heb ook al de nodige opmerkingen gemaakt. Op nos teletekst staan van die samenvattingen, wanneer er gescoord is door wie. Er stond ergens iets van Jansen(82). Ik zo: is dat zn geboortedatum? Hij diepe zucht, me uitleggen dat dat de minuut is waarin er is gescoord.Parisienne schreef:Ahh.. geef mij zo'n man! Ik wordt gek van dat voetbal-gekijk hier in huis.Susan schreef:Ik vind het altijd wel gezellig, alleen niet om in mijn eentje te kijken. Meestal kijk ik dan samen met mijn vader. Dion vindt voetbal niks aan en kijkt principieel niet.
Het EK/WK vind ik soms wel leuk om te kijken, maar mij gaat het dan meer om de gezelligheid van het bij elkaar zitten. Met mijn vriend zal ik niet snel samen op de bank zitten.. ik schijn erg irritant te zijn als het om voetbal gaat. Vriend: "Voor wie ben je?" Ik: "Voor die ene met de witte broekjes, ik vind hun tenue mooier dan die van de andere partij."
Gast- Gast
Haha, Yasmin.
Ik snap ook dat het niet te snappen is als je er niet van houdt. Ik vind voetbal sowieso geweldig. Snap het spel ook nog eens. Maar snap wel dat mensen het alleen leuk vinden als er gescoord wordt. Ik vind het alleen leuk als er verdiend gescoord wordt. Over slecht spelen/keepen kan ik dagenlang zeuren.
Ik snap ook dat het niet te snappen is als je er niet van houdt. Ik vind voetbal sowieso geweldig. Snap het spel ook nog eens. Maar snap wel dat mensen het alleen leuk vinden als er gescoord wordt. Ik vind het alleen leuk als er verdiend gescoord wordt. Over slecht spelen/keepen kan ik dagenlang zeuren.
Gast- Gast
Ik heb er zin in! 2 jaar geleden was ik bij toeval in Nederland en dat was toch wel heel erg leuk! Dit jaar ga ik half juni naar Nederland en ik blijf zolang we er nog in zitten! Tot 1 juli dus
Gast- Gast
Ik heb er zin in!! Mijn moeder gaat vandaag een Baravia jurkje voor me proberen te scoren!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind voetballen echt met z'n allen als een idioot achter de bal aanrennen, heb je 'm, trap je 'm weer weg! Dus je kunt je wel voorstellen dat 't mij gestolen kan worden.
ALs het aan staat kijk ik wel mee, maar mis niks als ik het niet zie of zo.
ALs het aan staat kijk ik wel mee, maar mis niks als ik het niet zie of zo.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Het voetbal boeit me eigenijk niet, maar de sfeer eromheen vind ik zo gezellig! Dus ik ga altijd met een groep naar de kroeg om te kijken. Misschien dat we dit jaar zelf een EK-feestje gaan organiseren, lijkt me ook wel gezellig!
Gast- Gast
Voetbal zelf vind ik geen kloot aan, eens met hoe SE er over denkt.
Maar het hele sfeertje er omheen met een EK/WK vind ik dan wel weer leuk!
Maar het hele sfeertje er omheen met een EK/WK vind ik dan wel weer leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wanneer begint dat EK eigenlijk?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
M`n oranje outfit ligt niet klaar, maar ik heb er wel zin in!
Hopelijk is m`n vriend aan het werk, dan kan hij niet gaan zappen haha. Hij haat voetbal!
Hopelijk is m`n vriend aan het werk, dan kan hij niet gaan zappen haha. Hij haat voetbal!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
8 juni.Caro schreef:Wanneer begint dat EK eigenlijk?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» spaarloonregeling...doe jij eraan mee?
» PMS Wat eraan doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Als er een monteur komt...
» wat komt er als eerst in je op ...
» PMS Wat eraan doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Als er een monteur komt...
» wat komt er als eerst in je op ...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: