Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

spaarloonregeling...doe jij eraan mee?

+4
Lynn_
Ella
Fred
Inge
8 plaatsers

Ga naar beneden

spaarloonregeling...doe jij eraan mee? Empty spaarloonregeling...doe jij eraan mee?

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:07

heeft jouw bedrijf een dergelijke regeling? Zo ja, doe jij er aan mee?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

spaarloonregeling...doe jij eraan mee? Empty Re: spaarloonregeling...doe jij eraan mee?

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 8:08

Ja en ja smile
Spaar nu iets langer dan een jaar via mijn werk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

spaarloonregeling...doe jij eraan mee? Empty Re: spaarloonregeling...doe jij eraan mee?

Bericht  Fred wo 16 maa 2011 - 8:11

Ja, jazeker.. je hoeft er immers geen belasting over te betalen..

Je kunt alleen wel instappen in het nieuwe jaar. Mocht je van werkgever wisselen is dat wel wat onhandig. Gelukkig kun je wel het zelfde rekeningnummer houden.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:20

Fred schreef:Ja, jazeker.. je hoeft er immers geen belasting over te betalen..

Je kunt alleen wel instappen in het nieuwe jaar. Mocht je van werkgever wisselen is dat wel wat onhandig. Gelukkig kun je wel het zelfde rekeningnummer houden.

Hoe zit dat eigenlijk met de hoogte. Ik heb het gevoel dat ik niet de max. heb. Wil dit ophogen, maar kan dit nog in maart?

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 8:22

ivax schreef:
Fred schreef:Ja, jazeker.. je hoeft er immers geen belasting over te betalen..

Hoe zit dat eigenlijk met de hoogte. Ik heb het gevoel dat ik niet de max. heb. Wil dit ophogen, maar kan dit nog in maart?
Het is toch altijd een vast bedrag?
51,08 is het bedrag wat je spaart per maand
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Fred wo 16 maa 2011 - 8:32

Het maximum is 51,08 euro per maand. Ik ben het nog niet tegen gekomen dat dit een lager bedrag is.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:40

Ik ga er in het nieuwe jaar aan mee doen.
Ben van werkgever gewisseld smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 8:44

Ja, die 51 euro bruto mis je toch nauwelijks op je maandelijks loon en eens in de zoveel jaar heb komt er ineens een mooi bedrag vrij.

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 16 maa 2011 - 8:53

Ja al een paar jaar doen wij mee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:00

bij mij is het 35,nogwat euro.....
mn vriend zei idd dat ik max moest doen, wist niet dat ze dit niet op max hadden gezet.

Wat denken jullie, kunnen ze dit nog aanpassen in maart? ben vorig jaar begonnen

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 maa 2011 - 9:03

ivax schreef:bij mij is het 35,nogwat euro.....
mn vriend zei idd dat ik max moest doen, wist niet dat ze dit niet op max hadden gezet.

Wat denken jullie, kunnen ze dit nog aanpassen in maart? ben vorig jaar begonnen

Ja maar die 35,- is wat je elke maand minder netto loon krijgt... Dat wordt omgezet naar 51,08 netto spaargeld
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:17

PrinsesBo schreef:Ik ga er in het nieuwe jaar aan mee doen.
Ben van werkgever gewisseld smile

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 5:18

Ik doe er ook aan mee!

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ do 17 maa 2011 - 6:11

Nee. Volgens mij hebben wij dat ook niet op het werk...
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Zora do 17 maa 2011 - 8:18

Ah, dit topic herinnert me er weer aan. Wij hebben sinds kort een spaarloonregeling op mijn werk. Best interessant eigenlijk!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  blondje1313 do 17 maa 2011 - 9:52

Ik dacht dat de spaarloonregeling een maximaal bedrag per jaar was, is het ook echt verdeeld in 12 maandelijkse maximale termijnen?
Ik wilde eigenlijk mijn eindejaarsuitkering voor de spaarloonregeling gebruiken, kan dat ook?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Inge do 17 maa 2011 - 10:10

Je spaart per maand 51,08 op je spaarloonrekening
eindejaarsuitkering ervoor gebruiken kan volgens mij niet?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Error do 17 maa 2011 - 10:37

Bij mij kon dat destijds niet..

Ik spaar ook 51 euro maandelijks. Vanaf het begin eigenlijk al, zo bouw je toch wel een mooi bedrag op uiteindelijk..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 7:21

Nou ben er even achteraan gegaan...

klaarblijkelijk is de rest voor rekening van werkgever. Leuk toch Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Okidoki za 19 maa 2011 - 0:07

Aan de spaarloonregeling zit een maximum bedrag van € 613. Als je de max spaart dan is dat inderdaad € 51,08 per maand. Het is mogelijk om het spaarloon in één maand in te houden, of in twee of drie maanden. Je kan dus ook met je werkgever afspreken dat je de ene helft van € 613 in mei in wil houden als je je vakantiegeld krijgt en de andere helft in december met je eindejaarsuitkering. Het is ook mogelijk om minder dan die € 613 te sparen.

Om mee te doen met de spaarloonregeling moet je wel per 1 januari in dienst zijn bij je werkgever. Kom je op 2 januari in dienst dan kun je pas een jaar later deelnemen. Als je uit dienst gaat dan kun je ervoor kiezen om je spaarloon vol te storten tot het maximum bedrag. Dit wordt dan verrekend met je eindafrekening.
Okidoki
Okidoki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:04

Okidoki schreef:Aan de spaarloonregeling zit een maximum bedrag van € 613. Als je de max spaart dan is dat inderdaad € 51,08 per maand. Het is mogelijk om het spaarloon in één maand in te houden, of in twee of drie maanden. Je kan dus ook met je werkgever afspreken dat je de ene helft van € 613 in mei in wil houden als je je vakantiegeld krijgt en de andere helft in december met je eindejaarsuitkering. Het is ook mogelijk om minder dan die € 613 te sparen.

Om mee te doen met de spaarloonregeling moet je wel per 1 januari in dienst zijn bij je werkgever. Kom je op 2 januari in dienst dan kun je pas een jaar later deelnemen. Als je uit dienst gaat dan kun je ervoor kiezen om je spaarloon vol te storten tot het maximum bedrag. Dit wordt dan verrekend met je eindafrekening.

niet helemaal ik heb in maart gevraagd of het nog kon, en dat kon met terugwerkende kracht

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: