PMS Wat eraan doen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
PMS Wat eraan doen?
Wie kent het en wat kan ik er in hemelsnaam aan doen?
Ik heb PMS en niet zo'n beetje ook. Voor ik ongesteld word verander ik echt in een monster. Ik ben niet te genieten, ben enorm depressief, luister zielige muziek, voel me ook enorm zielig, ben snel geirriteerd, soms zelfs agressief en mijn vriend moet het voornamelijk ontgelden. Ik word echt een heel ander persoon. Wanneer ik dan ongesteld word krijg ik 4 dagen enorme hoofdpijn maar de PMS klachten verdwijnen en weer daarna verander ik in de meest gelukkige, aardige lieve spontane meid. Ik ken alleen maar hoge pieken en diepe dalen en ik word het zat. Het is zo'n enorm contrast. Mn relatie word er niet leuker op, hij kan niks goed doen, ik kan hem ook echt heel hard kwetsen dan dus ik wil zo graag een oplossing.
Ik slik de pil en slik hem 2 mnd door meestal en dan heb ik er dus idd minder last van. Ik heb wat gelezen over voeding die je dan wat kan veranderen maar daar moet ik nog even voor gaan zitten om dat uit te pluizen.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met homeopatische middelen? En wat kan ik doen om het voor mijn omgeving makkelijker te maken?
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb PMS en niet zo'n beetje ook. Voor ik ongesteld word verander ik echt in een monster. Ik ben niet te genieten, ben enorm depressief, luister zielige muziek, voel me ook enorm zielig, ben snel geirriteerd, soms zelfs agressief en mijn vriend moet het voornamelijk ontgelden. Ik word echt een heel ander persoon. Wanneer ik dan ongesteld word krijg ik 4 dagen enorme hoofdpijn maar de PMS klachten verdwijnen en weer daarna verander ik in de meest gelukkige, aardige lieve spontane meid. Ik ken alleen maar hoge pieken en diepe dalen en ik word het zat. Het is zo'n enorm contrast. Mn relatie word er niet leuker op, hij kan niks goed doen, ik kan hem ook echt heel hard kwetsen dan dus ik wil zo graag een oplossing.
Ik slik de pil en slik hem 2 mnd door meestal en dan heb ik er dus idd minder last van. Ik heb wat gelezen over voeding die je dan wat kan veranderen maar daar moet ik nog even voor gaan zitten om dat uit te pluizen.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met homeopatische middelen? En wat kan ik doen om het voor mijn omgeving makkelijker te maken?
--------------------------------------------------------------------------------
Dominoo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 66
Registratiedatum : 05-12-10
Re: PMS Wat eraan doen?
Heel herkenbaar, maar het is stukken minder sinds ik over ben gestapt op de homeopatische middelen. Ik gebruik Menstruasan, van vogels volgens mij, een menstruatiepleister en zo nu en dan vitamine B geloof ik. Ook heb ik een steen besteld bij een site, die helpt bij PMS. Ik ga ff zoeken voor je!
http://www.amazingunigrace.nl/index.php?p=edelstenen-mineralen dit is de site, dan kun je ook zoeken op symptoom geloof ik. Is iets waar je voor open moet staan gok ik zo, maar ik gebruik het onder het mom van baat het niet dat schaadt het vast ook niet!
http://www.amazingunigrace.nl/index.php?p=edelstenen-mineralen dit is de site, dan kun je ook zoeken op symptoom geloof ik. Is iets waar je voor open moet staan gok ik zo, maar ik gebruik het onder het mom van baat het niet dat schaadt het vast ook niet!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Heel herkenbaar. Bij mij begon het vaak al zo'n 1,5 a 2 weken voordat ik ongesteld moest worden. Nu gebruik ik de nuvaring en is het nog maar 2-3 dagen van te voren. Voor mij is de nuvaring dus een uitkomst.
Gast- Gast
Helaas herken ik de klachten ook erg goed! Het is bij mij ook in erg extreme mate. Ik ben er pas achtergekomen dat het PMS was want ik schrok nogal van mij zelf. Mijn huisarts heeft mij helaas weer de pil voorgeschreven. Het helpt heel erg goed. Maar de pil brengt weer andere klachten met zich mee. Ik slik zelf teunisbloem maar dat heeft bij mij precies één maand geholpen, en daarna kwamen alle klachten weer terug. Ik heb het idee dat ik het voor niks slik. Misschien kan je de teunisbloem proberen want wie weet helpt het bij jouw wel. Ik heb verder geen tips helaas. Maar diegene die met de gouden tip komt breng ik hoogstpersoonlijk een bloemetje
@RozeRoos welke steen werkt tegen PMS? Als ik op jouw site kom zie ik heel veel stenen staan namelijk.
@RozeRoos welke steen werkt tegen PMS? Als ik op jouw site kom zie ik heel veel stenen staan namelijk.
Magicwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10
Vervelend. Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik heb een spiraaltje en word nauwelijks ongesteld. Zou dan het probleem ook opgelost zijn?
Gast- Gast
De maansteen werkt goed en er zijn nog wel meerdere stenen die werken. Waar ik woon heb je diverse winkeltjes waar je stenen/edelstenen kan kopen, wellicht dat dat makkelijk is. Dan kun je aangeven wat de klachten zijn en waar je de steen voor wilt gebruiken en dan kunnen de verkopers wel aangeven wat goed bij je past.
http://amazingunigrace.nl/?p=produkt&id=23
http://amazingunigrace.nl/?p=produkt&id=23
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor je antwoord Roze Roos. Ik ga eens op zoek naar deze steen! Ik sta heel erg open voor edelstenen e.d. Ik wil dit ook erg graag eens proberen.
Magicwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 20
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het EK komt eraan...
» Zou jij dit doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» Zou jij dit doen?
» Wat denken jullie hiervan? MP, nieuw met kaartjes eraan.
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: