Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het EK komt eraan...

+28
Lima
dolfijntje24
Carra
Guus
Sweety
kwak
Tinus
Cheesegirl
Lieke128
Miccie
Annemoontje
Ugly Betty
Toet
Gympie
Sarah1985
Ibbeltje
Rush
Caro
Lejow
SparklingEyes
Blond
Cupcake
Parisienne
Marin
Lady Starstruck
Krullebol
Stuiterbal
Susan
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Heb je er zin in?

Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn111060%Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn1110 60% 
[ 67 ]
Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn111019%Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn1110 19% 
[ 21 ]
Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn111017%Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn1110 17% 
[ 19 ]
Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn11104%Het EK komt eraan... - Pagina 2 Lijn1110 4% 
[ 4 ]

Totaal aantal stemmen : 111

Het EK komt eraan... - Pagina 2 Empty Re: Het EK komt eraan...

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 20:02

Ik kijk meestal wel en vind het leuk als we winnen, maar ik doe er niet alles aan om de wedstrijden te kunnen zien. Twee jaar geleden toen ze veel overdag waren heb ik er niet 1 gezien daarvan, alleen stukjes van die 's avonds waren. Ik vind het jammer dat ze nu 's avonds zijn, mijn dochter is gek op voetballen kijken en ik had het wel met haar willen kijken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ibbeltje zo 6 mei 2012 - 20:17

Ik volg EK wel zo'n beetje..maar nou ook weer niet zo dat ik mijn kleding al klaar heb liggen. Dus ik weet niet wat ik aan moet vinken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Sarah1985 zo 6 mei 2012 - 20:21

Ja ik heb er zin in. Vind voetbal geweldig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:10

Eigenlijk zit ik tussen 'mijn outfit ligt al klaar' en 'alleen als we ver komen' in. Maar ik heb de 2e optie aangevinkt.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 mei 2012 - 21:13

Ik ga in elk geval geen oranje kleren aantrekken. Mocht ik iets vinden met een oranje-achtige tint wat ik anders ook zou dragen, dan misschien, maar geen Bavaria-dress of oranje T-shirt of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gympie zo 6 mei 2012 - 23:11

Ik vind het leuk en gezellig en kijk ook elke keer. Alleen als NL dit jaar door gaat naar de final, mis ik het ivm vakantie. Die boek ik er niet om heen ofzo.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Toet zo 6 mei 2012 - 23:17

Ik zit er al klaar voor! Vind het altijd erg leuk. Vooral de gezelligheid en de saamhorigheid erbij, dat iedereen eens een keer voor dezelfde club is. Ik probeer mijn werk er zoveel mogelijk omheen te plannen zodat ik sowieso bij de wedstrijden die Nederland moet voetballen vrij ben. Ik kijk samen met vrienden, bij iemand thuis of in de kroeg. Als ze ver komen vind het leuk in een grote stad te gaan kijken. Vier jaar terug ben ik met de kwartfinales naar Bazel geweest, alleen had Nederland toen verloren en lagen ze er uit laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ugly Betty ma 7 mei 2012 - 0:17

Ik heb er ook al zin in! Ik hoop op mooi weer dan gaat de tv naar buiten en dan gezellig met vrienden voetbal kijken en bbq-en compleet met oranje outfits Very Happy
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annemoontje ma 7 mei 2012 - 1:55

Normaal gesproken vind ik het EK/ WK voetbal wel gezellig en kijk ik er ook echt naar uit. Dit keer ben ik niet zo mee bezig en heb ik meer zoiets van: "We zullen wel zien hoe Nederland het doet." Wel zal ik gaan kijken wanneer Nederland moet spelen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Miccie ma 7 mei 2012 - 2:46

Jaaa leuk!! Over een maandje gaan we ernaar toe. Mijn man is helemaal oranje fan en heeft mij aangestoken. We zijn 2 jaar geleden naar Zuid-Afrika geweest. Echt super was dat.
Nu gaan we naar Oekraine (ik had zo gehoopt op Polen trouwens)
Wij vliegen 8 juni en komen de 19de weer terug. We hebben ook kaartjes voor de groepswedstrijden dus ben benieuwd.

Ik denk wel dat het een zware poule is dus vraag me af hoe ver we komen.

De sfeer eromheen is altijd heel gezellig. Toevallig hebben we vandaag het nieuwe shirt besteld dus we zijn weer up to date smile
Ik had nog een shirt van 6 jaar geleden smile
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:03

Miccieeee! I love you Echt supergaaf dat jullie dat altijd doen! Ik zie de foto's wel weer op FB verschijnen Very Happy. Veel plezier alvast!

Gast
Gast

Bericht  Lieke128 ma 7 mei 2012 - 3:31

Ik heb er zó veel zin in! Ik heb dan een drukke maand, maar heb ervoor gezorgd dat ik iedere wedstrijd kan zien en de dag erna een late dienst hebHet EK komt eraan... - Pagina 2 394967

Alleen nog één probleempje, ik weet nog niet wat ik aan moet! Ik wil eigenlijk echt iets leuks/aparts. Die bavariajurkjes staan mij voor geen meter en ik wil gewoon iets tofs wat niet iedereen heeft, maar te druk om te zoeken nu!

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:34

Lieke128 schreef:Ik heb er zó veel zin in! Ik heb dan een drukke maand, maar heb ervoor gezorgd dat ik iedere wedstrijd kan zien en de dag erna een late dienst hebHet EK komt eraan... - Pagina 2 394967

Alleen nog één probleempje, ik weet nog niet wat ik aan moet! Ik wil eigenlijk echt iets leuks/aparts. Die bavariajurkjes staan mij voor geen meter en ik wil gewoon iets tofs wat niet iedereen heeft, maar te druk om te zoeken nu!

Moest gelijk denken aan een meisje dat ik ontmoette met Koninginnenach. Die had voor zichzelf een mooie jurk gemaakt zeg. Echt zo'n lange, koninklijke haha, hij was echt mooi en ze had er superveel bekijks mee! Mss kun je dus zelf iets maken en dan in het oranje of met de kleuren rood, wit en blauw? Ik hoef ook niet zo'n vormloos bavariajurkje, staat me voor geen meter Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Lieke128 ma 7 mei 2012 - 3:37

Zusje schreef:
Lieke128 schreef:Ik heb er zó veel zin in! Ik heb dan een drukke maand, maar heb ervoor gezorgd dat ik iedere wedstrijd kan zien en de dag erna een late dienst hebHet EK komt eraan... - Pagina 2 394967

Moest gelijk denken aan een meisje dat ik ontmoette met Koninginnenach. Die had voor zichzelf een mooie jurk gemaakt zeg. Echt zo'n lange, koninklijke haha, hij was echt mooi en ze had er superveel bekijks mee! Mss kun je dus zelf iets maken en dan in het oranje of met de kleuren rood, wit en blauw? Ik hoef ook niet zo'n vormloos bavariajurkje, staat me voor geen meter Very Happy.

Jaa ik wil misschien zelf iets maken idd! Ik heb alleen niet zoveel tijd, maar er is vast wel iemand die me wil helpen Very Happy Tsja, ik moet zeggen dat die bavaria-jurkjes sommigen wel leuk staan, maar ik ben van mening dat het niet echt flatteus isHet EK komt eraan... - Pagina 2 394967 Vooral die nieuwe, die vind ik echt lelijk, maargoed, dat is mijn mening!

Misschien koop ik wel een simpel zwart jurkje en ga ik daar oranje bloemen oid opnaaien, ik ga nog even brainstormen! Het moet iig wel lekker zitten, zo'n jurk als jij schreef is idd wel gaaf, maar dat trek ik niet hoor! Ik moet kunnen dansen, springen en met bier gooienHet EK komt eraan... - Pagina 2 1578173417

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 3:58

Leuk! Ik volg alle landen dus laat maar komen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:26

Ik kan niet wachten! Het reguliere voetbalseizoen is (bijna) voorbij en door het EK zit ik dus niet zolang zonder voetbal Wink Vind het sowieso altijd leuk, die EK's en WK's. Met vrienden of in de stad de wedstrijden kijken, heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Cheesegirl ma 7 mei 2012 - 5:05

Kom maar op! Het EK komt eraan... - Pagina 2 3920004554
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:24

Ik heb er zin in! Lekker weer erbij, leuk outfitje aan, bbq en drankjes en met een hele groep mensen juichen en joelen voor een groot scherm. Count me in!

Gast
Gast

Bericht  Tinus ma 7 mei 2012 - 6:26

Het leeft nu nog niet echt bij mij, maar dat gaat wel komen. Ik hou van voetbal en de EK's en WK's zijn helemaal leuk. Met het WK heb ik ook speciaal vrij genomen. Het EK komt eraan... - Pagina 2 561177
Ik denk overigens niet dat we ver gaan komen met o.a. Duitsland en Portugal in de poule.

(komt er nog een EK poule trouwens?) Het EK komt eraan... - Pagina 2 281626781
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:31

Tinus schreef:
(komt er nog een EK poule trouwens?

https://yescafe.actieforum.com/t25685-ek-poule?highlight=ek+poule

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 7 mei 2012 - 6:31

ik vind het alleen leuk om in een cafe te kijken en dan puur om het sfeertje.
helaas wil er niemand oppassen tijdens het ek dus ik sla dit jaar maar over Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Sweety ma 7 mei 2012 - 6:33

Ik heb dan wel geen jurkje klaarliggen maar ik heb er wel weer veel zin in! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Guus ma 7 mei 2012 - 6:42

Ik vind het wel gezellig, maar ben er niet heel erg mee bezig.

Afgelopen WK toen Spanje won en e volwassen mannen met tranen in hun ogen stonden moest ik toch wel een beetje gniffelen (wat dan meestal niet in dank wordt afgenomen)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:42

kwak schreef:ik vind het alleen leuk om in een cafe te kijken en dan puur om het sfeertje.
helaas wil er niemand oppassen tijdens het ek dus ik sla dit jaar maar over Wink

Ik wil wel komen oppassen hoor laughcry

Gast
Gast

Bericht  Carra ma 7 mei 2012 - 6:43

Ik moet nog wel even een oranje outfit kopen. Heb nu niks oranjes in mijn kast liggen. Als ik die gescoord heb, dan ben ik er klaar voor! Lekker gezellig in de kroeg kijken. Ik vind een EK/WK altijd heel gezellig!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: