Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

+2
Serena
TukTuk
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Mermaid zo 6 mei 2012 - 21:36

De klachten die jij omschrijft krijg ik als ik heel erg honger heb maar mn maag al niet meer hoor rammelen Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:38

Mermaid schreef:De klachten die jij omschrijft krijg ik als ik heel erg honger heb maar mn maag al niet meer hoor rammelen Wink
Het is niet dat ik maaltijden oversla. Door week ik eet netjes alleen minder. Zo heb ik vanochtend 1 boterham gegeten. En met de lunch een kopje kippensoep en een bruin broodje met kaas. Voordat ik begon met de medicatie kon ik gerust in de ochtend 3 tot 4 boterhammen eten met de lunch ook. Ik zit gewoon erg snel vol. Drinken doe ik ook veel meer maar ik hrb continue dorst terwijl ik dat voorheen ook niet had. I know het zijn geen smarties en probeer echt goed voor mezelf te zorgen. Alleen de weekende zijn wat lastiger daar heb ik wel eens vaker een lunch overgeslagen maar dan eet ik later wel een broodje. Ik heb misschien ook 4 of 5 pas dr medicatie vergeten in het half jaar en dat altijd na 4 uur. Want als ik mijn medicatie later neem dan 4 uur kan ik niet slapen. Ik voel mij zo fijn bij de ritalin allern balen dat ik mij af en toe zo verschrikkelijk slecht voel. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Mermaid zo 6 mei 2012 - 22:44

Ik ken het dilemma met Ritalin en ook het verdwijnen van de eetlust erdoor.
Ik kreeg na een tijdje nog meer nare bijwerkingen van de ritalin dus ben gestopt, maar goed dat is mijn ervaring.
Het is inderdaad lastig om goed te blijven eten, ik moest mezelf toen soms ook echt dwingen om te eten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:53

Ik wil juist niet stoppen omdat het mij zoveel meer rust geeft en dingen eindelijk anders bekijk. Voor mijn studie straks is het ook fijner want ben zo bang dat ik niet mee kan komen. Ik merk al dat een aantal meiden hierdoor gestopt zijn. Maar nu wegen de voordelen op tegen de nadelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Mermaid zo 6 mei 2012 - 23:17

Zolang het meer voordelen heeft dan nadelen is het ook prima.
Ik ben het bij mezelf ook gewoon niet helemaal eens met de add/adhd diagnose, dat maakte stoppen wel makkelijker. Maar inderdaad met studeren waren de pillen wel fijn.
Maar heb je niet eens in de zoveel tijd een afspraak met een psychiater over de medicijnen? Die zou je dan ook kunnen vragen over de klachten die je hebt.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij? - Pagina 2 Empty Re: Suikerspiegel doet raar, of ik verbeeld het mij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum