Hotmail doet raar
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotmail doet raar
Ik heb echt zoveel berichtjes in mijn inbox(na de vakantie) en kan wel in mijn inbox en alle titels/onderwerpen van berichten zien(die lijst), maar als ik erop klik dat doet hij niets, ik kom niet in mijn mail. Ook kan ik geen mails deleten. Als ik naar oulook.com ga, dan kom er ook niet in. Iemand een idee wat dit kan zijn, het begint nu echt vervelend te worden, ik kan niets meer met mijn mail.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hotmail doet raar
Ik heb soms ook dat hij niet goed laat. De hokjes die je aan kan vinken missen dan, en ik kan dan ook niks lezen. Ik vernieuw dan een paar keer en dan verschijnen ze weer en kan ik alles weer doen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat heb ik dus ook tientallen keren geprobeerd, maar helaas doet hij nog nietsMay schreef:Ik heb soms ook dat hij niet goed laat. De hokjes die je aan kan vinken missen dan, en ik kan dan ook niks lezen. Ik vernieuw dan een paar keer en dan verschijnen ze weer en kan ik alles weer doen.
Monte- Ratel
Geen idee. Maar ben wel benieuwd naar je vakantie. Hoe lang ben je geweest? Heb je volgens mij hier een paar weken niet ontdekt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben inderdaad 3 weken weggeweest, naar Oostenrijk. Het was echt heerlijk weer de hele tijd en ik hou echt van de bergen. Niet zo heel erg spannend dus, maar wel lekker ontspannend.rapa nui schreef:Geen idee. Maar ben wel benieuwd naar je vakantie. Hoe lang ben je geweest? Heb je volgens mij hier een paar weken niet ontdekt.
Monte- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Doet Hotmail het wel bij jullie?
» Hotmail doet het niet?
» Doet hotmail het ook niet bij jullie?
» RTL 4 doet raar of?
» Hyves doet raar.
» Hotmail doet het niet?
» Doet hotmail het ook niet bij jullie?