Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede vriend doet raar...

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Goede vriend doet raar...

Bericht  Niekske wo 30 maa 2011 - 20:38

Deze week had ik P, een goede vriend van me gesmst of we weer eens konden bijkletsen. Ik had hem een paar weken geleden nog gesproken op een feestje, was erg gezellig en toen spraken we af dat we binnenkort weer eens samen zouden gaan eten. Dus dat vroeg ik in het smsje... smst hij heel bot terug dat hij er voorlopig geen zin in heeft en dat ik het nog wel hoor. Ik snapte er niks van en voelde me heel naar door dat smsje, dus ik smste of hij iets meer uitleg kon geven, omdat ik me lullig voelde alsof ik iets verkeerds heb gedaan. Hij smste dat dat niet nodig was, hij had er gewoon geen zin in.

Nu voel ik me dus nog steeds naar. We kennen elkaar al jaren en hebben best wat meegemaakt samen. Sinds ik afgestudeerd ben, zien we elkaar minder vaak, maar als we dan weer eens iets gaan drinken of gaan eten, is het nog steeds heel erg gezellig. Ik heb echt geen idee wat er aan de hand kan zijn, en ik weet nu niet wat ik ermee moet. Ik wil graag weten waar het ineens vandaan komt en ik wil er voor hem zijn. Als hij dat op prijs zou stellen natuurlijk. Nu voel ik me gewoon erg kl*te, terwijl hij normaal iemand is waarmee ik kan praten over dat soort dingen... wat kan ik het beste doen?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Jeanette wo 30 maa 2011 - 21:13

Hem opbellen en langs gaan om verdere uitleg. Wat onbeschoft dat hij via een smsje laat weten dat hij nog wel laat weten waarom.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Caroow wo 30 maa 2011 - 22:13

Misschien is er wel iets ergs, iemand overleden in zijn omgeving ofzo, waardoor hij gewoon écht geen behoefte heeft aan gezelligheid.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Tullow wo 30 maa 2011 - 22:30

Caroow schreef:Misschien is er wel iets ergs, iemand overleden in zijn omgeving ofzo, waardoor hij gewoon écht geen behoefte heeft aan gezelligheid.

Als het een goede vriend is, dan kan ie dat toch gewoon zeggen?
Kun je hem niet bellen? Of inderdaad gewoon even langs gaan?
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 23:17

zoals m`n voorgangers al zeggen zou ik gewoon even bellen of langsgaan, dat klinkt dat ook wat anders dan een smsje. En misschien zit ie momenteel niet zo lekker in z`n vel ofzo je weet het niet (maar dat zou ie dan gewoon kunnen zeggen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  klavertje wo 30 maa 2011 - 23:26

ik sluit me aan bij de rest, ik vind het erg bot van hem om zo'n sms te sturen. maar het kan indd best zijn dat er iets gebeurd is in zn omgeving waardoor hij geen zin/behoefte heeft aan gezelligheid.
maar hij kan het je wel gewoon laten weten dan vind ik..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Niekske do 31 maa 2011 - 0:35

Dankjewel voor jullie reacties! Ik denk dat ik dit weekend gewoon even langs ga, dat werkt waarschijnlijk ook beter dan over de telefoon... pff, ik vind het echt niet leuk, zo'n reactie! Ben benieuwd wat er aan de hand is.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede vriend doet raar... Empty Re: Goede vriend doet raar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum