Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je (lievelings) trouwjurk!

+41
Loes263
Minx
Bliss
Inge
Ooh La La!
Julia
Supertalentje
Pompoen
Océane
SoGood
Burn
Suus
Paper Crown
Alex
loura
Ella
Pandora
Aagje!
Tazz
flower
Parisienne
Beachgirl
Linnie1985
Rush
May
Arwyn
Mizz_S
Lady Starstruck
Shisha
Theeleut
slaatje
Mermaid
Highway
Marin
Guus
JD
Floor
Monte
Mamsie
Sugarfall
Puggle
45 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 Empty Re: Show je (lievelings) trouwjurk!

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:16

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 La-sposa-dover_01

Issie nu wel klein?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 Empty Re: Show je (lievelings) trouwjurk!

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:22

Oh die eerste is mooi Ecrits!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:25

Powerbabe schreef:Oh die eerste is mooi Ecrits!

Ja vind ik ook, maar ze zeggen dat het nooit degene wordt die je in gedachte had. Oh, ik kan niet wachten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:29

Jaa kan het me helemaal voorstellen. Super leuk! Waar ga je passen? Wie neem je mee? Heb je bepaalde jurken die je wilt passen of kijk je daar pas in de winkel? Behalve dan dat je nu al wel weet wat je mooi vindt natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:33

Powerbabe schreef:Jaa kan het me helemaal voorstellen. Super leuk! Waar ga je passen? Wie neem je mee? Heb je bepaalde jurken die je wilt passen of kijk je daar pas in de winkel? Behalve dan dat je nu al wel weet wat je mooi vindt natuurlijk!

Ik ga naar Breda toe en neem mijn zusjes, moeder en beste vriendin mee. Ik laat me daar gewoon overweldigen. Ik wil een strakke jurk waar ik wel goed in kan dansen. Hij moet lekker zitten en niet zwaar zijn. In Breda zit een winkel die de hele pronovias collectie heeft, dus daar moet ik zijn ; ) Wanneer mag jij, denk je?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 3:38

Ahh leuk. Pronovias is mooi. Ben heel benieuwd welke het uiteindelijk wordt.

Ik denk dat het bij ons nog wel wat jaren duurt, zeker nog wel een jaar of 4. Eerst allebei maar eens afstuderen en een baan zoeken. 4 jaar klinkt nog zo lang :shock: . Maar goed ik word morgen 23, dus op zich moet ik ook niet zeuren, haha.

Gast
Gast

Bericht  Alex di 8 mei 2012 - 4:14

Jaaa, jurken! De mijne I love you I love you I love you I love you I love you :

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 Ingevechtmetdesluier
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 4:14

I love Pronovias maar als je dat wil wil mag je zeker voor de modellen die je laat zien zo'n €2500.-€3500.- uittrekken. (ik denk ik zeg het maar, aangezien je de bruiloft niet heel duur wilde maken) maar pronovias is ERG lang.. dus de slankere modellen die niet wijd zijn dus, kunnen vaak niet zo heel mooi ingekort worden waardoor ze 'vreemd' staan. Sowieso staat bij een passessie alles vreemd met kleine maatjes, ik heb maat 34 maar mijn jurk was maat 44.. haha, logisch want de wat vollere vrouw moet het ook kunnen passen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 4:16

Mijne!
weg

Laatst aangepast door 2CKC2 op wo 9 mei 2012 - 3:15; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 8 mei 2012 - 4:20

Had jij ook een Pronovias jurk CKC? Of waar was ie van? Ik vind m echt prachtig. Alleen strapless hou ik niet zo van. Heb van m'n moeder geleerd dat dat niet mag ;-)
Ecrits, kan je mij de naam van die winkel in Breda PM'en? Ben benieuwd! Heel erg veel plezier en jeetje wat is je bruiloft al gauw!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 4:20

Dit was trouwens mijn bruidmeisjes jurk toen mijn nichtje zou gaan trouwen. Helaas is de bruiloft nooit doorgegaan en hangt de jurk in mijn kast. Als ik ooit nog eens met mijn man trouw, doe ik deze aan. Het is een ontwerp van Reema Acra. Misschien nog wel mooier dan mijn eigen trouwjurk.
Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 Olivia%20Wilde%20in%20Reem%20Acra-thumb-480x869-125410
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:22

@marin: volgens mij is dat Amiga, heb er namelijk ook naartoe gebeld en een afspraak gemaakt. Moest daarna weer afbellen haha.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 4:23

Marin schreef:Had jij ook een Pronovias jurk CKC? Of waar was ie van? Ik vind m echt prachtig. Alleen strapless hou ik niet zo van. Heb van m'n moeder geleerd dat dat niet mag ;-)
Ecrits, kan je mij de naam van die winkel in Breda PM'en? Ben benieuwd! Heel erg veel plezier en jeetje wat is je bruiloft al gauw!

Nee, mijn jurk is een jurk van Blue by Enzoani. Ik had wat Pronovias gepast maar ik ben te klein daarvoor. Of ik had een wijde rok moeten nemen.. maar persoonlijk vind ik dat niet zo.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:24

Aan-foto CKC!!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 8 mei 2012 - 4:25

Stofzuiger schreef:Aan-foto CKC!!

Dat zou ik best eens kunnen doen ja! Very Happy before I get to fat..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:26

Jaa ohh die jurk CKC, dat is dus echt mijn droom trouwjurk. Maar dat ziet er echt niet uit met cup D denk ik. Echt altijd als ik dit soort topics zie moet ik denken aan deze jurk.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 4:46

2CKC2 schreef:I love Pronovias maar als je dat wil wil mag je zeker voor de modellen die je laat zien zo'n €2500.-€3500.- uittrekken. (ik denk ik zeg het maar, aangezien je de bruiloft niet heel duur wilde maken) maar pronovias is ERG lang.. dus de slankere modellen die niet wijd zijn dus, kunnen vaak niet zo heel mooi ingekort worden waardoor ze 'vreemd' staan. Sowieso staat bij een passessie alles vreemd met kleine maatjes, ik heb maat 34 maar mijn jurk was maat 44.. haha, logisch want de wat vollere vrouw moet het ook kunnen passen.

Ik wacht het wel even af. Ik ben 1,74 en heb maat 34, dus ik denk dat mijn lichaam wel geschikt is voor pronovias. Als het niet mooi staat of buitensporig duur is, dan kies ik voor een andere jurk. Ik had aan de mevrouw van de winkel gevraagd en zij gaf aan dat de minder uitbundige pronoviasjurken tussen de 1500 en 2000 euro kosten, dat is ook mijn budget.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 8 mei 2012 - 5:04

Ik weet al welke winkel dat is inderdaad (dankzij de naam van Birgit). Daar liep ik vroeger altijd langs en als ik aan een bruidsjurken winkel denk, denk ik altijd daar aan. Mijn stiefmoeder heeft haar jurk daar ook gekocht geloof ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Suus di 8 mei 2012 - 5:24

Ecrits schreef:
Powerbabe schreef:Oh die eerste is mooi Ecrits!

Ja vind ik ook, maar ze zeggen dat het nooit degene wordt die je in gedachte had. Oh, ik kan niet wachten!

Het is bij mij, na heel veel jurken gepast te hebben, toch precies de jurk geworden die ik in gedachten had Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn di 8 mei 2012 - 6:27

Ik wil ook trouwen, haha I love you
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Burn di 8 mei 2012 - 6:30

Arwyn schreef:Ik wil ook trouwen, haha I love you
Goed plan!
Ik heb wel zin in een feestje!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Guus di 8 mei 2012 - 7:15

2CKC2 schreef:Dit was trouwens mijn bruidmeisjes jurk toen mijn nichtje zou gaan trouwen. Helaas is de bruiloft nooit doorgegaan en hangt de jurk in mijn kast. Als ik ooit nog eens met mijn man trouw, doe ik deze aan. Het is een ontwerp van Reema Acra. Misschien nog wel mooier dan mijn eigen trouwjurk.
Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 4 Olivia%20Wilde%20in%20Reem%20Acra-thumb-480x869-125410

Whaaa CKC, dit is hem! Mijn droomjurk die ik niet wilde plaatsen hahaha

Hier wil ik in trouwen!

En het feit dat hij bij jou in de kast hangt en ik hem niet kan betalen maakt mee een soort van verdrietig (zonder naarigheid naar jou, meer dit :nopompom: Gevoel)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn di 8 mei 2012 - 7:24

Burn schreef:
Arwyn schreef:Ik wil ook trouwen, haha I love you
Goed plan!
Ik heb wel zin in een feestje!
Het is niet aan mij hè, dus verwacht nog maar niks, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  SoGood di 8 mei 2012 - 7:33

Oja, CKC dat weet ik nog! Prachtige jurk! Waarom is die hele wedding eigenlijk nooit doorgegaan als ik vragen mag?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 7:45

Heb nog even op internet gezocht maar daar staat eigenlijk hetzelfde als wat de verkoopster zei

"Het prijsniveau van Pronovias loopt enorm uiteen. Aan de ene kant maken ze hele mooie japonnen voor een hele concurrerende prijs, maar aan de andere kant van het spectrum hebben ze ook hele dure pareltjes."

Lees verder dat gemiddelde prijs 2000 euro is, dat vind ik prima. Ik heb nu wel (naar aanleiding van jouw bericht) een afspraak gemaakt bij een outletstore. Daar hebben ze merkjurken, waaronder Pronovias, van 600 tot 1200 euro. Kan altijd nog kijken of er iets tussen zit. Gelukkig is geld geen probleem, ik krijg de jurk van mijn ouders, maar ik vind het totaal onnodig om meer dan 2000 euro uit te geven aan een jurk die ik maar een keer in mijn leven draag.

Maak me nu een beetje zorgen of ik wel naar de juiste winkel ga, maar met hakken van 12 cm ben ik ruim 1,85 dus dan ben ik toch wel lang en slank? Die jurken zijn toch niet gemaakt voor vrouwen van 1,90? Misschien morgen ook afspraken maken in andere winkels, maar die jurken spreken me niet zo aan. Hmmm...moeilijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: