Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

+17
Krullebol
Blue flower
Ugly Betty
Antibes
MissD
Supertalentje
Tsjip
Ella
duckie
myloon
Marsy28
Susan
Paper Crown
Marin
Rumble
Pompoen
Floor
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 19:50

Ik heb 'm net van de week opgehaald bij de stomerij en nu hangt 'ie maar te hangen in een zak. Maar ik wil 'm absoluut niet verkopen ofzo.

Wat hebben jullie ermee gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Floor zo 30 okt 2011 - 20:16

Ik wil hem nog steeds verkopen, hij staat dus op marktplaats.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 20:26

Ja? Vind je dat niet erg? Het is echt mijn droomjurk (waar ik als klein meisje al over droomde), ik kan het echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 20:32

Hier hangt ie ook gewoon maar te hangen. Misschien als ik ooit nog 's naar een gala o.i.d. ga dat ik hem nog aankan, mits ie dan nog past.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 20:57

Ik heb hem verkocht. Mijn moeder heeft haar jurk in mijn wieg verweven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Floor zo 30 okt 2011 - 21:04

nee ik vind het niet erg, zal blij zijn als de jurk verkocht is, hij ligt hier bovenop de kast en dat vind ik vreselijk zonde.
Voordat ik jurken ging kijken heb ik met mijn man een budget afgesproken en besproken dat de jurk verkocht zou worden.
Ik heb er verder niks mee. Het is maar een jurk. Maak er liever iemand anders blij mee.
Nu ik zwanger ben en de jurk nog niet verkocht was hebben we gekeken of de familiedoopjurk een nieuwe onderjuk nodig had (het is een kanten doopjurk van bijna 60 jaar oud, met een onderjurk). Nu moest er wel een nieuwe onderjurk onder maar mijn trouwjurk past qua kleur totaal niet. Dus de jurk is nog steeds in geheel, ben alleen bang dat hij nooit verkocht wordt (ik heb denk ik een te rare smaak ofzo).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Pompoen zo 30 okt 2011 - 21:04

Jolicious schreef:Ik heb 'm net van de week opgehaald bij de stomerij en nu hangt 'ie maar te hangen in een zak. Maar ik wil 'm absoluut niet verkopen ofzo.

Wat hebben jullie ermee gedaan?

Dat dus! haha, ik ben 3 jaar getrouwd en mijn trouwjurk hangt nu te hangen in een zak in de kast. Maar ik wil 'm niet verkopen dus af en toe kijk ik er naar en soms probeer ik 'm nog aan. Of nou ja, een jaar na ons trouwen heb ik 'm aan geprobeerd maar toen zakte die vreselijk af. Vond het wel jammer dat ik 'm niet meer paste, haha, maar waarom? Want eigenlijk was het juist goed omdat ik was afgevallen.
Nu durf ik niet want ik weeg nog steeds meer dan toen ik trouwde. Hoewel het eerst 10 kilo was en nu nog maar 3...nog even
Ik doe er dus eigenlijk verder ook niets mee, heb er ook geen plannen mee. Ik vind het leuk om 'm te bewaren en 'm af en toe te bewonderen. Ergens vind ik het wel nog steeds zonde dat je er dan zo veel geld voor uit geeft (hoewel dat nog reuze mee viel bij mij) en 'm dan maar 1 dag draagt. Maar ik kan me gewoon echt geen gelegenheid bedenken waarbij ik mijn trouwjurk nog eens aan zou doen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Rumble zo 30 okt 2011 - 21:05

Mijn vriendin heeft zo'n paspop gekocht zeg maar zonder hoofd en daar hangt ie op. Het is een zwarte pop met een witte jurk, ik vind het erg mooi staan maar je moet er wel ruimte voor hebben.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Marin zo 30 okt 2011 - 21:08

Ik zou m ook bewaren ook al doe ie er niets mee. Ik vond het heel leuk om de trouwjurk van mijn moeder te zien, dus is vast ook leuk om later aan je kinderen te laten zien waar jij in getrouwd bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Paper Crown zo 30 okt 2011 - 21:17

Mijn jurk hangt nu nog bij mijn ouders, die hebben een enorme kast waar ze in hangt. Als we eenmaal het nieuwe huis hebben,komt er op zolder een enorme kastenwand waarbij we winter en zomer kleding af zullen wisselen. Mijn jurk gaat in een doorzichtige hoes daar hangen. Ik zou het NOOIT willen verkopen. 1 omdat hij rete duur was en ik dat er nooit voor terug zal krijgen, en voor die ene €500.- dat het misschien opbrengt, bewaar ik hem liever mijn leven lang. Hij is zo mooi..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Susan zo 30 okt 2011 - 21:19

Ik heb de mijne nog gewoon in de kast hangen, op zich zou ik 'm ook nog gewoon kunnen dragen omdat het niet echt een officiële bruidsjurk is, maar dat vind ik ook weer zo'n raar idee (hoewel Dion de kleding die hij aan had nog wel gewoon gedragen heeft na onze trouwdag).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Marsy28 zo 30 okt 2011 - 21:42

Een vriendin van me heeft een prachtige lijst gekocht en hem daar heel mooi ingelegd. Het is net een foto. Hij hangt op de logeerkamer, dus niet uit het zicht maar ook niet BAM in de woonkamer..
Ik vond het leuk idee!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  myloon zo 30 okt 2011 - 21:46

Mijn trouwjurk heb ik nog altijd niet naar de stomerij gebracht (oeps, ben 2 september getrouwd) Maar ik doe hem ook echt niet weg!!
Tja wat ik er wel mee zal doen, geen idee eigenlijk!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 21:53

myloon schreef:Mijn trouwjurk heb ik nog altijd niet naar de stomerij gebracht (oeps, ben 2 september getrouwd) Maar ik doe hem ook echt niet weg!!
Tja wat ik er wel mee zal doen, geen idee eigenlijk!

Zou ik niet te lang mee wachten, hoe langer je wacht hoe moeilijker het vuil eruit gaat.

Grappig, ben ook op 2 september getrouwd. We hadden wel mooi weer of niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  myloon zo 30 okt 2011 - 21:57

Jolicious schreef:
myloon schreef:Mijn trouwjurk heb ik nog altijd niet naar de stomerij gebracht (oeps, ben 2 september getrouwd) Maar ik doe hem ook echt niet weg!!
Tja wat ik er wel mee zal doen, geen idee eigenlijk!

Zou ik niet te lang mee wachten, hoe langer je wacht hoe moeilijker het vuil eruit gaat.

Grappig, ben ook op 2 september getrouwd. We hadden wel mooi weer of niet dan?

Dat is waar, ik denk dat ik deze week maar eens een stomerij ga zoeken!
Ja het was een prachtige dag 2 september Very Happy Het lijkt nu alleen al weer zo ver weg... nog even en we zijn al weer 2 maanden getrouwd haha!

myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  duckie zo 30 okt 2011 - 22:02

mijn jurk hangt nog bij mn ouders, ik denk dat ik hem wel bewaar, gewoon voor het idee. mn moeder heeft haar jurk ook nog en ik vond het erg leuk om toen ik voor jurken ging kijken dat ik hare nog kon passen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Ella zo 30 okt 2011 - 23:06


Mijn jurk hangt in een zak in de kast. Kan hem ook echt niet wegdoen.
Heb weleens gehoord dat iemand hem in een vitrinekast had opgehangen aan een 'pop' dat lijkt me ook wel leuk.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Tsjip zo 30 okt 2011 - 23:14

Ik ga mijn trouwjurk bewaren. Het lijkt mij erg leuk om over 10/20/30 jaar nog eens de jurk te bekijken. Hij komt dan ook vast wel in een zak in de kast te hangen maar goed verkopen zou ik niet kunnen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Supertalentje zo 30 okt 2011 - 23:17

Ik doe de mijne ook echt niet weg, het blijft de allermooiste jurk die ik ooit gezien heb, haha! Maar ja, wat ik er nou verder mee moet... Ik heb overwogen er een doopjurk van te laten maken voor kleine baby, maar ik denk dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen mijn jurk in stukjes te laten knippen ;-)

Ik vond dat inlijsten wel een goed idee, ik kan me voorstellen dat als je 'm op een pop hangt hij meer te 'lijden' heeft dan in een lijst...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Ella zo 30 okt 2011 - 23:26

Supertalentje schreef:Ik doe de mijne ook echt niet weg, het blijft de allermooiste jurk die ik ooit gezien heb, haha! Maar ja, wat ik er nou verder mee moet... Ik heb overwogen er een doopjurk van te laten maken voor kleine baby, maar ik denk dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen mijn jurk in stukjes te laten knippen ;-)

Ik vond dat inlijsten wel een goed idee, ik kan me voorstellen dat als je 'm op een pop hangt hij meer te 'lijden' heeft dan in een lijst...

Heeft iemand een plaatje of foto van het inlijsten. Kan me niets zo goed indenken hoe of wat
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 23:33

De mijne hangt al 5 jaar te hangen in een zak, op een keer een bruidsmodeshow na, maar ik kan 'm gewoon niet verkopen. Ik heb de jurk samen met mijn moeder uitgezocht, en het voelt niet goed om het weg te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  MissD ma 31 okt 2011 - 0:23

Nucia schreef:Mijn vriendin heeft zo'n paspop gekocht zeg maar zonder hoofd en daar hangt ie op. Het is een zwarte pop met een witte jurk, ik vind het erg mooi staan maar je moet er wel ruimte voor hebben.

Een vriendin van mij heeft dit inderdaad ook, staat hartstikke mooi in hun slaapkamer.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Antibes ma 31 okt 2011 - 0:35

MissD schreef:
Nucia schreef:Mijn vriendin heeft zo'n paspop gekocht zeg maar zonder hoofd en daar hangt ie op. Het is een zwarte pop met een witte jurk, ik vind het erg mooi staan maar je moet er wel ruimte voor hebben.

Een vriendin van mij heeft dit inderdaad ook, staat hartstikke mooi in hun slaapkamer.

Wordt dat niet één groot stofnest?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Rumble ma 31 okt 2011 - 0:40

Antibes schreef:
MissD schreef:
Nucia schreef:Mijn vriendin heeft zo'n paspop gekocht zeg maar zonder hoofd en daar hangt ie op. Het is een zwarte pop met een witte jurk, ik vind het erg mooi staan maar je moet er wel ruimte voor hebben.

Een vriendin van mij heeft dit inderdaad ook, staat hartstikke mooi in hun slaapkamer.

Wordt dat niet één groot stofnest?

Hmm nee hoor, ik weet niet hoe zij dat schoonhoudt eerlijk gezegd maar elke keer als ik bij haar kom ziet het er schoon en netjes uit. Misschien stoft ze 'm regelmatig af als ze ook haar slaapkamer schoonmaakt? Hij staat bij haar ook in hun slaapkamer.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 0:49

Yvette schreef:
Supertalentje schreef:Ik doe de mijne ook echt niet weg, het blijft de allermooiste jurk die ik ooit gezien heb, haha! Maar ja, wat ik er nou verder mee moet... Ik heb overwogen er een doopjurk van te laten maken voor kleine baby, maar ik denk dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen mijn jurk in stukjes te laten knippen ;-)

Ik vond dat inlijsten wel een goed idee, ik kan me voorstellen dat als je 'm op een pop hangt hij meer te 'lijden' heeft dan in een lijst...

Heeft iemand een plaatje of foto van het inlijsten. Kan me niets zo goed indenken hoe of wat

Ik zag het hier voorbij komen, i picture een lijst, jurk erin en glas erop Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je met je trouwjurk na trouwen? Empty Re: Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum