Show je (lievelings) trouwjurk!
+41
Loes263
Minx
Bliss
Inge
Ooh La La!
Julia
Supertalentje
Pompoen
Océane
SoGood
Burn
Suus
Paper Crown
Alex
loura
Ella
Pandora
Aagje!
Tazz
flower
Parisienne
Beachgirl
Linnie1985
Rush
May
Arwyn
Mizz_S
Lady Starstruck
Shisha
Theeleut
slaatje
Mermaid
Highway
Marin
Guus
JD
Floor
Monte
Mamsie
Sugarfall
Puggle
45 plaatsers
Pagina 5 van 8
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Show je (lievelings) trouwjurk!
Nee joh ecrits zelfs zonder 12 cm hak ben je denk ik al lang genoeg. Ckc is een ukkie .
Gast- Gast
Hoe lang ben jij CKC?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Deze vond ik destijds prachtig, helaas was dat 'iets' teveel jurk voor mijn kleine lichaam haha!
En deze die Zusje al plaatste vind ik PRACHTIG!
En die jurken met die prachtige ruggen van Marin, om weg bij te dromen.
En niet te vergeten mijn eigen droomjurk die iedereen al 1000x heeft gezien hiero, blijf 'm mooi vinden (de mijne was overigens niet roze maar ivoor):
Ik ben trouwens erg benieuwd wat voor jurk Ecrits uiteindelijk zal kiezen, volgens mij staat de jurk die je geplaatst heb (en al wel vaker geplaatst heb volgens mij) echt super mooi bij jou.
En deze die Zusje al plaatste vind ik PRACHTIG!
En die jurken met die prachtige ruggen van Marin, om weg bij te dromen.
En niet te vergeten mijn eigen droomjurk die iedereen al 1000x heeft gezien hiero, blijf 'm mooi vinden (de mijne was overigens niet roze maar ivoor):
Ik ben trouwens erg benieuwd wat voor jurk Ecrits uiteindelijk zal kiezen, volgens mij staat de jurk die je geplaatst heb (en al wel vaker geplaatst heb volgens mij) echt super mooi bij jou.
Laatst aangepast door Aquala op do 7 jun 2012 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Goochempie schreef:2CKC2 schreef:Dit was trouwens mijn bruidmeisjes jurk toen mijn nichtje zou gaan trouwen. Helaas is de bruiloft nooit doorgegaan en hangt de jurk in mijn kast. Als ik ooit nog eens met mijn man trouw, doe ik deze aan. Het is een ontwerp van Reema Acra. Misschien nog wel mooier dan mijn eigen trouwjurk.
Whaaa CKC, dit is hem! Mijn droomjurk die ik niet wilde plaatsen hahaha
Hier wil ik in trouwen!
En het feit dat hij bij jou in de kast hangt en ik hem niet kan betalen maakt mee een soort van verdrietig (zonder naarigheid naar jou, meer dit Gevoel)
Misschien mag je hem dan wel lenen
Gast- Gast
Prachtig die jurk, ik zou alleen bang zijn dat ik 'Toos Tietloos' zou lijken in die jurk volgens mij blijft er niks over. Máááár hij is wel heeeel mooi!
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Powerbabe schreef:Jaa ohh die jurk CKC, dat is dus echt mijn droom trouwjurk. Maar dat ziet er echt niet uit met cup D denk ik. Echt altijd als ik dit soort topics zie moet ik denken aan deze jurk.
Ik heb een cup e...en ik heb een strapples jurk. Je cup maat word zo verdoezeld, je krijgt een torselt aan en dan lijken ze veel kleiner....Kijk maar:
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ehm dat is toch niet strapless?
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ehm dat is toch niet strapless?
Hahaha dat dacht ik ook al.
Het lijkt of hij een beetje te wijd zit bij je oksels, Slaatje.
Gast- Gast
Ik ben 1.63! Maar de pronovias die ik pakte waren ook vrij simpel en toch €2400.- mijn eigen jurk was trouwens €2800.- en daar komt dan nog een hoepel, corset, ik had 2 slipjes, jarretels, kousen en schoenen en sluier bij en ik had een simpele sluier niet eens zo'n spaanse..dus in totaal heb ik zo'n 3600.- afgerekend. Nu moet ik wel zeggen als je de spullen buiten de jurk om ergens anders koopt het al gauw scheelt, ik bedoel €230,- voor een corset is niet normaal eigenlijk.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie schreef:Marin schreef:Ehm dat is toch niet strapless?
Hahaha dat dacht ik ook al.
Het lijkt of hij een beetje te wijd zit bij je oksels, Slaatje.
Klopt, het is een showmodel en deze was iets te groot. Hij moet nog aangepast worden. En hij is wel strapless. Wat je ziet, is een kraagje, geen halter. Die zit dus niet standaard bij de jurk.
slaatje- Kletskop
Zusje schreef:Goochempie schreef:2CKC2 schreef:Dit was trouwens mijn bruidmeisjes jurk toen mijn nichtje zou gaan trouwen. Helaas is de bruiloft nooit doorgegaan en hangt de jurk in mijn kast. Als ik ooit nog eens met mijn man trouw, doe ik deze aan. Het is een ontwerp van Reema Acra. Misschien nog wel mooier dan mijn eigen trouwjurk.
Whaaa CKC, dit is hem! Mijn droomjurk die ik niet wilde plaatsen hahaha
Hier wil ik in trouwen!
En het feit dat hij bij jou in de kast hangt en ik hem niet kan betalen maakt mee een soort van verdrietig (zonder naarigheid naar jou, meer dit Gevoel)
Misschien mag je hem dan wel lenen
Hoe lang ben je Goochempje? Slank ben je wel dat weet ik maar ik denk dat jouw figuur anders is dan mijne en volgens mij ben je langer dan ik. Ik heb de jurk ook maar gekregen hoor, in het echt is de jurk ook wat meer blauwgrijs..
slaatje schreef:Powerbabe schreef:Jaa ohh die jurk CKC, dat is dus echt mijn droom trouwjurk. Maar dat ziet er echt niet uit met cup D denk ik. Echt altijd als ik dit soort topics zie moet ik denken aan deze jurk.
Ik heb een cup e...en ik heb een strapples jurk. Je cup maat word zo verdoezeld, je krijgt een torselt aan en dan lijken ze veel kleiner....Kijk maar:
Ik heb cup E. Maar het verschil zit hem of je van boven behalve je borsten *sorry dat ik het zeg* wat boller bent en dus een vetrandje over je jurk hangt. Ik persoonlijk vind strapless wel mooi staan bij mezelf, ondanks mijn cup.
Laatst aangepast door 2CKC2 op wo 9 mei 2012 - 3:14; in totaal 1 keer bewerkt
De bruiloft is uiteindelijk niet doorgegaan omdat zijn familie erg welvarend is *en die van haar ook..* maar dat de man met wie ze ging trouwen erg naar zijn ouders luisterde. De vader van de man had bijv geoppert dat mijn nichtje maar direct moest stoppen met werken en huisvrouw moest spelen, en meer van dat soort opvattingen terwijl mijn nichtje hoge opleidingen heeft gehad en zelfs masters in Londen gedaan heeft op de Universiteit. Eerst deed haar aanstaande man alsof hij niet zo was maar ongeveer 2 maanden voor de bruiloft heeft mijn nichtje het toch afgeketst. Ze voelde dat hij heel erg dezelfde opvattingen had als zijn vader en dat ze nooit gelukkig kon worden daarmee.
Wow, ben jij dat? Wat ben je mooi. En mooie jurk. Ik snap wat je bedoelt. Door het gewicht hangen mijn borsten meer naar beneden. Ik snap idd wat je bedoelt, ik vind die jurk je er mooi staan met het randje erboven.
slaatje- Kletskop
Wat 'leuk' dat je ook zo'n ukje bent CKC! Ik ben maar een cm langer! Ik ben altijd bang dat trouwjurken niet mooi staan bij kleintjes. Nou heb ik natuurlijk lang niet zo'n mooi figuur als jij, maar wel erg leuk om te zien dat zo'n prachtige jurk ook tot z'n recht komt bij ukkies. En wie weet heb ik over aantal jaar wel een wat mooier figuur (dat is toch wel beetje t streven al zal t nooit zo mooi worden als jij).
Slaatje, dan is t toch nog steeds geen strapless? Of is de jurk zelf echt strapless en heb je dit er later aangezet? Maakt verder niet uit hoor, maar t klinkt zo raar, want t ziet er niet strapless uit.
Slaatje, dan is t toch nog steeds geen strapless? Of is de jurk zelf echt strapless en heb je dit er later aangezet? Maakt verder niet uit hoor, maar t klinkt zo raar, want t ziet er niet strapless uit.
Marin- Lady Post-a-lot
slaatje schreef:Wow, ben jij dat? Wat ben je mooi. En mooie jurk. Ik snap wat je bedoelt. Door het gewicht hangen mijn borsten meer naar beneden. Ik snap idd wat je bedoelt, ik vind die jurk je er mooi staan met het randje erboven.
Ik zie absoluut geen randje hoor!
Gast- Gast
Marin schreef: Slaatje, dan is t toch nog steeds geen strapless? Of is de jurk zelf echt strapless en heb je dit er later aangezet? Maakt verder niet uit hoor, maar t klinkt zo raar, want t ziet er niet strapless uit.
De jurk zelf is idd strapless. De verkoopster vond mijn nek en schouder lijn erg mooi, maar aan de achterkant steekt mijn zevende nekwervel uit. Dat is weer een iets minder mooi gezicht. Daarom kwam ze later met dat sneeuwwitje kraagje aanzetten, om die nekwervel te verdoezelen zeg maar.
slaatje- Kletskop
Hihi optisch bedrog! Ik lijk langer dan ik ben.. maar dat komt omdat ik in verhouding langere benen heb..Verder als je slank bent lijk je ook wat langer, dus komt goed Marin, gewoon wat kilootjes dumpen en 3 maanden pilates zodat je mooie slanke spieren krijgt.
En ookal doe jeh et niet en blijf je op je gewicht dan nog is er een perfecte trouwjurk voor jou te vinden hoor!
En ookal doe jeh et niet en blijf je op je gewicht dan nog is er een perfecte trouwjurk voor jou te vinden hoor!
Charlie schreef:slaatje schreef:Wow, ben jij dat? Wat ben je mooi. En mooie jurk. Ik snap wat je bedoelt. Door het gewicht hangen mijn borsten meer naar beneden. Ik snap idd wat je bedoelt, ik vind die jurk je er mooi staan met het randje erboven.
Ik zie absoluut geen randje hoor!
Ik had je reactie verkeerd gelezen geloof ik :-) (sorry)
slaatje- Kletskop
Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
Zie je mijn foto niet dan? Ik heb ook dikke tieten heur!
2CKC2 schreef:Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
Ja dat zie ik maar ik bedoel die andere jurk! Ik bedoelde dus niet strapless maar je bruidsmeisjes jurk omdat haar voorgevel al enigzins strak verpakt zit, denk ik dat ik wel wat meer stof nodig heb wil ik er niet zo uit zien:
Gast- Gast
Powerbabe schreef:2CKC2 schreef:Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
Ja dat zie ik maar ik bedoel die andere jurk! Ik bedoelde dus niet strapless maar je bruidsmeisjes jurk omdat haar voorgevel al enigzins strak verpakt zit, denk ik dat ik wel wat meer stof nodig heb wil ik er niet zo uit zien:
slaatje- Kletskop
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Powerbabe schreef:2CKC2 schreef:Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
hahaha! Nee gekkie dan maken ze de cup groter en hoger. Dan staat ie net zo tasteful als ever.. wat wel kut is is dat de stof van de rok zo zacht is net zijde dat gaat dan tussen je billen zitten wahahhaa!
Pagina 5 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Show je trouwjurk!!
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
Pagina 5 van 8
Permissies van dit forum: