Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je (lievelings) trouwjurk!

+41
Loes263
Minx
Bliss
Inge
Ooh La La!
Julia
Supertalentje
Pompoen
Océane
SoGood
Burn
Suus
Paper Crown
Alex
loura
Ella
Pandora
Aagje!
Tazz
flower
Parisienne
Beachgirl
Linnie1985
Rush
May
Arwyn
Mizz_S
Lady Starstruck
Shisha
Theeleut
slaatje
Mermaid
Highway
Marin
Guus
JD
Floor
Monte
Mamsie
Sugarfall
Puggle
45 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Empty Re: Show je (lievelings) trouwjurk!

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 7:04

Kenya schreef:
Inge schreef:Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)

Deze vind ik erg mooi

+ mijn eigen jurk natuurlijk

Thanx! Ja, paars was de theme-color zeg maar, haha. We hadden een paarse loper, paarse ballonnen, daggasten in het paars, paarse kaarsen. Superleuk was 't!

Wij hebben ook wel wat paars, stropdas vriend, mijn oogschaduw, boeket iig. Versiering regelt mijn zusje, dus geen idee :-)
Ziet er mooi uit!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Empty Re: Show je (lievelings) trouwjurk!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 8:16

Pippa schreef:
Bliss schreef:Mooooi Kenya! Zoiets wil ik ook wel Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 561177

+1, echt super mooi! Ik zou alleen geen strapless willen.

Wat leuk dat jullie 'm allemaal mooi vinden Very Happy

Ik riep van tevoren ook dat ik absoluut geen strapless wilde, ik wilde meer zo'n jurk met een heftigere onderkant (prinsesidee) en ik wilde vooral niks van Pronovias.... haha, dus zeg nooit nooit als 't om een trouwjurk gaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 8:17

Inge schreef:
Kenya schreef:
Inge schreef:Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)

Deze vind ik erg mooi

+ mijn eigen jurk natuurlijk

Thanx! Ja, paars was de theme-color zeg maar, haha. We hadden een paarse loper, paarse ballonnen, daggasten in het paars, paarse kaarsen. Superleuk was 't!

Wij hebben ook wel wat paars, stropdas vriend, mijn oogschaduw, boeket iig. Versiering regelt mijn zusje, dus geen idee :-)
Ziet er mooi uit!

Leuk! Paars is zo'n mooie kleur! Wanneer gaan jullie trouwen?

Gast
Gast

Bericht  Minx do 10 mei 2012 - 8:29

Inge haar kat jurk is ook echt mooi Very Happy

Verder heb ik hier zulke mooie langs zien komen. Zou echt ook niet weten wat ik ooit wil. Denk dat ik tegen die tijg gewoon moet gaan passen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  JD do 10 mei 2012 - 10:22

I love you I love you Vera Wang heeft ook van die mooie jurken....

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Verawang
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 10:31

Ging net even kijken bij de Vera Wang collectie en damn deze is ook mooi zeg, vooral de rechterversie met dat kanten mouwtje er over heen:

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Vera-wang-wedding-dresses

En deze:

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 White-by-vera-wang-2011
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 17:53

Tazz schreef:Ik ben helemaal gek op het merk Linea Raffaelli

Ik ook. Heel 'toevallig' was mijn jurk daar ook van. Ik was opslag verliefd.

Gast
Gast

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 19:19

Hèhè fairy :-)

Kenya schreef:

Absoluut!
13 juli :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:15

Ik heb de jurk! Ik heb de jurk! Oh wat waren ze mooi allemaal, en deze sprong er echt uit. Ik heb ooit een plaatje van deze jurk hier gepost. Het is een Pronovias jurk en die zaten het mooiste van allemaal. Ik was best zenuwachtig door het bericht van ckc en heb daarom ook andere jurken gepast, maar juist Pronovias zat het beste. Ik heb een maat 36 jurk en die moet nog ingenomen worden. Van de lengte hoeft nagenoeg niets af. Ik hoef er geen bh onder aan en ook geen hoepel of buste. Ik heb wel een mooie sluier. Oh en de jurk kost 1900 euro inclusief sluier. Pronovias jurken variëren tussen 1500 en 3500 euro. De duurdere hebben meer stof en zware stoffen. Die heb ik gepast, maar dat was veel te zwaar voor mijn lichaam. Ik heb een hele dunne, fijne jurk. Ben heel blij!

Gast
Gast

Bericht  Mermaid vr 11 mei 2012 - 0:21

Inge schreef:Hèhè fairy :-)

Kenya schreef:

Absoluut!

hé een vriendin van mij ook, toevallig.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 0:24

Oh Ecrits, ik ben zo benieuwd! Als ik aan Pronovias jurken denk, denk ik altijd aan jou. Ben benieuwd of het die ene is die je ongeveer een half jaar geleden hier poste of al van langere tijd geleden (vroeger meer zeg maar).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:27

Marin schreef:Oh Ecrits, ik ben zo benieuwd! Als ik aan Pronovias jurken denk, denk ik altijd aan jou.

Ah wat lief van jou! Ik heb gisteren zo'n slecht nieuws gehad en ik dacht oh nee dadelijk zie ik er verlept uit met die jurken, maar ze zijn echt op mijn lijf geschreven. Ik dacht strapless, maar het is geen strapless geworden. Ik dacht geen sluier, maar dat maakte het zo romantisch en ik zag me zelf de kerk al in schrijden. In de strapless jurken verdronk ik, zelfs van pronovias waren veel jurken te pompeus voor mij. Dus ik denk dat de meeste met een paar maten meer nog prima Pronovias aankunnen. Vooral voor de zware stoffen als satijn moet je zelf iets meer body hebben.

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 11 mei 2012 - 0:32

Ecrits wat leuk :-) fijn he als je DE jurk hebt gevonden. Ik dacht altijd "wat een gelul dat je het weet als je de jurk aan hebt" En was bang dat ik geen keuze zou kunnen maken, maar ik had de jurk aan en wist idd "dit is de jurk"

Mermaid schreef:
Inge schreef:Hèhè fairy :-)

Kenya schreef:

Absoluut!

hé een vriendin van mij ook, toevallig.
Mooie datum vrijdag de 13e :-D

Laatst aangepast door Inge op vr 11 mei 2012 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 0:33

Ja ik vind het merk echt bij jou passen qua stijl, maar zo zie je, dat je toch echt persoonlijk moet aanpassen voordat je weet of het je echt staat. Er is hier een bruidswinkel in de stad waar ik altijd langs fiets en daar hangt ook een Pronovias jurk en dat is de ene die je eerst wilde hebben, dus dan denk ik altijd aan jou. Ik heb gisteren een prachtige avondjurk gekocht, zie topic, ben benieuwd wat je daar van vindt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 0:43

Marin schreef:Ja ik vind het merk echt bij jou passen qua stijl, maar zo zie je, dat je toch echt persoonlijk moet aanpassen voordat je weet of het je echt staat. Er is hier een bruidswinkel in de stad waar ik altijd langs fiets en daar hangt ook een Pronovias jurk en dat is de ene die je eerst wilde hebben, dus dan denk ik altijd aan jou. Ik heb gisteren een prachtige avondjurk gekocht, zie topic, ben benieuwd wat je daar van vindt.

Ga meteen even kijken! Wat Inge zei ik dacht ook even dat het ging tegenvallen en dat het bij mij niet zou staan als in de boekjes, en dat de jurk niet klaar zou zijn over 2,5 maand. Maar het was echt heel erg leuk en je weet het inderdaad als je hem aan hebt.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 11 mei 2012 - 2:56

Fijn dat je DE jurk hebt Erits. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de winkel, hint?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mamsie vr 11 mei 2012 - 2:57

ooh ik weet het al. haha!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 11 mei 2012 - 3:01

Mamsie schreef:ooh ik weet het al. haha!

Haha ja zou jij toch moeten weten smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie vr 11 mei 2012 - 3:03

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 209oeh deze vind ik mooi.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 4:24

Wat een lieve reactie Mamsie, ik denk dat je de jurk die ik heb gekozen mooi vindt. De jurk die jij postte heb ik volgens mij aan gehad, maar die waren voor mij iets te zwaar. Gaan jullie eigenlijk nog een keer trouwen? Wel leuk dat de kinderen dat dan bewust mee kunnen maken en er een rol in kunnen spelen. Dochter van mijn vriend vindt het heel leuk en speciaal, dus krijgt er ook een grote rol in.

Gast
Gast

Bericht  Loes263 vr 11 mei 2012 - 6:43

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 File561

Dit is de mijne. Alleen is dat roze bandje bij mij beige.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 6:47

Fijn dat je de jurk gevonden hebt Ecrits!
Heb je foto's gemaakt? Blijf je ook steeds naar die foto's staren? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Tazz vr 11 mei 2012 - 7:26

Jolicious schreef:
Tazz schreef:Ik ben helemaal gek op het merk Linea Raffaelli

Ik ook. Heel 'toevallig' was mijn jurk daar ook van. Ik was opslag verliefd.

Heb je er een foto van?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mamsie vr 11 mei 2012 - 8:20

Ecrits schreef:Wat een lieve reactie Mamsie, ik denk dat je de jurk die ik heb gekozen mooi vindt. De jurk die jij postte heb ik volgens mij aan gehad, maar die waren voor mij iets te zwaar. Gaan jullie eigenlijk nog een keer trouwen? Wel leuk dat de kinderen dat dan bewust mee kunnen maken en er een rol in kunnen spelen. Dochter van mijn vriend vindt het heel leuk en speciaal, dus krijgt er ook een grote rol in.

Ik ben heel benieuwd naar je jurk! Ik wil zo graag een keer jurken passen. Ik ben zelf maar 1.68 en mijn man ook dus ik kan ook niet echt hakken aan. We willen nog wel trouwen maar als we trouwen doen we het goed en ja dat kost toch wel veel geld. Nu hebben we een geregisteerd partnerschap. Maar ik wil zelf ook geen jaren meer wachten. Ik wil eigenlijk trouwen als we 12,5 jaar samen zijn. Dan zijn de kinderen idd groter en dat lijkt me extra leuk.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  ThinkPink za 12 mei 2012 - 10:08

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 001-CY-FAUVETTE

Show je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Cymbeline-dulcineeShow je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Cymbeline-dayliceShow je (lievelings) trouwjurk! - Pagina 7 Cymbeline2

Tegen die tijd ga ik eerst een heleboel jurken passen van dit merk. Ze zijn namelijk allemaal van Cymbeline.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: