Show je (lievelings) trouwjurk!
+41
Loes263
Minx
Bliss
Inge
Ooh La La!
Julia
Supertalentje
Pompoen
Océane
SoGood
Burn
Suus
Paper Crown
Alex
loura
Ella
Pandora
Aagje!
Tazz
flower
Parisienne
Beachgirl
Linnie1985
Rush
May
Arwyn
Mizz_S
Lady Starstruck
Shisha
Theeleut
slaatje
Mermaid
Highway
Marin
Guus
JD
Floor
Monte
Mamsie
Sugarfall
Puggle
45 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Show je (lievelings) trouwjurk!
Kenya schreef:Inge schreef:Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)
Deze vind ik erg mooi
+ mijn eigen jurk natuurlijk
Thanx! Ja, paars was de theme-color zeg maar, haha. We hadden een paarse loper, paarse ballonnen, daggasten in het paars, paarse kaarsen. Superleuk was 't!
Wij hebben ook wel wat paars, stropdas vriend, mijn oogschaduw, boeket iig. Versiering regelt mijn zusje, dus geen idee :-)
Ziet er mooi uit!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Bliss schreef:Mooooi Kenya! Zoiets wil ik ook wel
+1, echt super mooi! Ik zou alleen geen strapless willen.
Wat leuk dat jullie 'm allemaal mooi vinden
Ik riep van tevoren ook dat ik absoluut geen strapless wilde, ik wilde meer zo'n jurk met een heftigere onderkant (prinsesidee) en ik wilde vooral niks van Pronovias.... haha, dus zeg nooit nooit als 't om een trouwjurk gaat!
Gast- Gast
Inge schreef:Kenya schreef:Inge schreef:Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)
Deze vind ik erg mooi
+ mijn eigen jurk natuurlijk
Thanx! Ja, paars was de theme-color zeg maar, haha. We hadden een paarse loper, paarse ballonnen, daggasten in het paars, paarse kaarsen. Superleuk was 't!
Wij hebben ook wel wat paars, stropdas vriend, mijn oogschaduw, boeket iig. Versiering regelt mijn zusje, dus geen idee :-)
Ziet er mooi uit!
Leuk! Paars is zo'n mooie kleur! Wanneer gaan jullie trouwen?
Gast- Gast
Inge haar kat jurk is ook echt mooi
Verder heb ik hier zulke mooie langs zien komen. Zou echt ook niet weten wat ik ooit wil. Denk dat ik tegen die tijg gewoon moet gaan passen
Verder heb ik hier zulke mooie langs zien komen. Zou echt ook niet weten wat ik ooit wil. Denk dat ik tegen die tijg gewoon moet gaan passen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Vera Wang heeft ook van die mooie jurken....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ging net even kijken bij de Vera Wang collectie en damn deze is ook mooi zeg, vooral de rechterversie met dat kanten mouwtje er over heen:
En deze:
En deze:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Tazz schreef:Ik ben helemaal gek op het merk Linea Raffaelli
Ik ook. Heel 'toevallig' was mijn jurk daar ook van. Ik was opslag verliefd.
Gast- Gast
Hèhè fairy :-)
Absoluut!
13 juli :-)
Kenya schreef:
Absoluut!
Inge- Ratel
Ik heb de jurk! Ik heb de jurk! Oh wat waren ze mooi allemaal, en deze sprong er echt uit. Ik heb ooit een plaatje van deze jurk hier gepost. Het is een Pronovias jurk en die zaten het mooiste van allemaal. Ik was best zenuwachtig door het bericht van ckc en heb daarom ook andere jurken gepast, maar juist Pronovias zat het beste. Ik heb een maat 36 jurk en die moet nog ingenomen worden. Van de lengte hoeft nagenoeg niets af. Ik hoef er geen bh onder aan en ook geen hoepel of buste. Ik heb wel een mooie sluier. Oh en de jurk kost 1900 euro inclusief sluier. Pronovias jurken variëren tussen 1500 en 3500 euro. De duurdere hebben meer stof en zware stoffen. Die heb ik gepast, maar dat was veel te zwaar voor mijn lichaam. Ik heb een hele dunne, fijne jurk. Ben heel blij!
Gast- Gast
Inge schreef:Hèhè fairy :-)Kenya schreef:
Absoluut!
hé een vriendin van mij ook, toevallig.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Oh Ecrits, ik ben zo benieuwd! Als ik aan Pronovias jurken denk, denk ik altijd aan jou. Ben benieuwd of het die ene is die je ongeveer een half jaar geleden hier poste of al van langere tijd geleden (vroeger meer zeg maar).
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Oh Ecrits, ik ben zo benieuwd! Als ik aan Pronovias jurken denk, denk ik altijd aan jou.
Ah wat lief van jou! Ik heb gisteren zo'n slecht nieuws gehad en ik dacht oh nee dadelijk zie ik er verlept uit met die jurken, maar ze zijn echt op mijn lijf geschreven. Ik dacht strapless, maar het is geen strapless geworden. Ik dacht geen sluier, maar dat maakte het zo romantisch en ik zag me zelf de kerk al in schrijden. In de strapless jurken verdronk ik, zelfs van pronovias waren veel jurken te pompeus voor mij. Dus ik denk dat de meeste met een paar maten meer nog prima Pronovias aankunnen. Vooral voor de zware stoffen als satijn moet je zelf iets meer body hebben.
Gast- Gast
Ecrits wat leuk :-) fijn he als je DE jurk hebt gevonden. Ik dacht altijd "wat een gelul dat je het weet als je de jurk aan hebt" En was bang dat ik geen keuze zou kunnen maken, maar ik had de jurk aan en wist idd "dit is de jurk"
Mooie datum vrijdag de 13e :-DMermaid schreef:Inge schreef:Hèhè fairy :-)Kenya schreef:
Absoluut!
hé een vriendin van mij ook, toevallig.
Laatst aangepast door Inge op vr 11 mei 2012 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
Ja ik vind het merk echt bij jou passen qua stijl, maar zo zie je, dat je toch echt persoonlijk moet aanpassen voordat je weet of het je echt staat. Er is hier een bruidswinkel in de stad waar ik altijd langs fiets en daar hangt ook een Pronovias jurk en dat is de ene die je eerst wilde hebben, dus dan denk ik altijd aan jou. Ik heb gisteren een prachtige avondjurk gekocht, zie topic, ben benieuwd wat je daar van vindt.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja ik vind het merk echt bij jou passen qua stijl, maar zo zie je, dat je toch echt persoonlijk moet aanpassen voordat je weet of het je echt staat. Er is hier een bruidswinkel in de stad waar ik altijd langs fiets en daar hangt ook een Pronovias jurk en dat is de ene die je eerst wilde hebben, dus dan denk ik altijd aan jou. Ik heb gisteren een prachtige avondjurk gekocht, zie topic, ben benieuwd wat je daar van vindt.
Ga meteen even kijken! Wat Inge zei ik dacht ook even dat het ging tegenvallen en dat het bij mij niet zou staan als in de boekjes, en dat de jurk niet klaar zou zijn over 2,5 maand. Maar het was echt heel erg leuk en je weet het inderdaad als je hem aan hebt.
Gast- Gast
Fijn dat je DE jurk hebt Erits. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de winkel, hint?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ooh ik weet het al. haha!
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:ooh ik weet het al. haha!
Haha ja zou jij toch moeten weten
Marin- Lady Post-a-lot
oeh deze vind ik mooi.
Mamsie- Ratel
Wat een lieve reactie Mamsie, ik denk dat je de jurk die ik heb gekozen mooi vindt. De jurk die jij postte heb ik volgens mij aan gehad, maar die waren voor mij iets te zwaar. Gaan jullie eigenlijk nog een keer trouwen? Wel leuk dat de kinderen dat dan bewust mee kunnen maken en er een rol in kunnen spelen. Dochter van mijn vriend vindt het heel leuk en speciaal, dus krijgt er ook een grote rol in.
Gast- Gast
Dit is de mijne. Alleen is dat roze bandje bij mij beige.
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Fijn dat je de jurk gevonden hebt Ecrits!
Heb je foto's gemaakt? Blijf je ook steeds naar die foto's staren?
Heb je foto's gemaakt? Blijf je ook steeds naar die foto's staren?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Tazz schreef:Ik ben helemaal gek op het merk Linea Raffaelli
Ik ook. Heel 'toevallig' was mijn jurk daar ook van. Ik was opslag verliefd.
Heb je er een foto van?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ecrits schreef:Wat een lieve reactie Mamsie, ik denk dat je de jurk die ik heb gekozen mooi vindt. De jurk die jij postte heb ik volgens mij aan gehad, maar die waren voor mij iets te zwaar. Gaan jullie eigenlijk nog een keer trouwen? Wel leuk dat de kinderen dat dan bewust mee kunnen maken en er een rol in kunnen spelen. Dochter van mijn vriend vindt het heel leuk en speciaal, dus krijgt er ook een grote rol in.
Ik ben heel benieuwd naar je jurk! Ik wil zo graag een keer jurken passen. Ik ben zelf maar 1.68 en mijn man ook dus ik kan ook niet echt hakken aan. We willen nog wel trouwen maar als we trouwen doen we het goed en ja dat kost toch wel veel geld. Nu hebben we een geregisteerd partnerschap. Maar ik wil zelf ook geen jaren meer wachten. Ik wil eigenlijk trouwen als we 12,5 jaar samen zijn. Dan zijn de kinderen idd groter en dat lijkt me extra leuk.
Mamsie- Ratel
Tegen die tijd ga ik eerst een heleboel jurken passen van dit merk. Ze zijn namelijk allemaal van Cymbeline.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Show je trouwjurk!!
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: