Show je (lievelings) trouwjurk!
+41
Loes263
Minx
Bliss
Inge
Ooh La La!
Julia
Supertalentje
Pompoen
Océane
SoGood
Burn
Suus
Paper Crown
Alex
loura
Ella
Pandora
Aagje!
Tazz
flower
Parisienne
Beachgirl
Linnie1985
Rush
May
Arwyn
Mizz_S
Lady Starstruck
Shisha
Theeleut
slaatje
Mermaid
Highway
Marin
Guus
JD
Floor
Monte
Mamsie
Sugarfall
Puggle
45 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Show je (lievelings) trouwjurk!
2CKC2 schreef:Powerbabe schreef:2CKC2 schreef:Powerbabe schreef:Nee ik bedoel ook niet dat ik strapless niet kan hebben maar die jurk van CKC die staat denk ik toch mooier met een kleinere cup. Maar nou ik weet dat dat jij ook een grotere cupmaat hebt, ckc, ben ik wel heel benieuwd hoe dat dan staat! Want jij loopt vast niet in een jurk als het er niet uit ziet, dus dan is er hoop! Haha!
Zie je mijn foto niet dan? Ik heb ook dikke tieten heur!
Ja dat zie ik maar ik bedoel die andere jurk! Ik bedoelde dus niet strapless maar je bruidsmeisjes jurk omdat haar voorgevel al enigzins strak verpakt zit, denk ik dat ik wel wat meer stof nodig heb wil ik er niet zo uit zien:
hahaha! Nee gekkie dan maken ze de cup groter en hoger. Dan staat ie net zo tasteful als ever.. wat wel kut is is dat de stof van de rok zo zacht is net zijde dat gaat dan tussen je billen zitten wahahhaa!
Hahaha ohja ik weet wat je bedoelt, relax!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door тыквашка op wo 4 jul 2012 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Deze vind ik trouwens ook prachtig (Oscar de la Renta).
Blake lively heeft hem ook aangehad in Gossip Girl
Blake lively heeft hem ook aangehad in Gossip Girl
Gast- Gast
Ik vind wel dat sommige jurken echt alleen maar kunnen als je smal en dun bent. Heel veel jurken vallen voor mij af omdat ik dat met maat 42 gewoonweg niet mooi zal vinden
Gast- Gast
Oh my ik ben ineens helemaal verliefd op deze haha.. Kwam hem serieus net gewoon tegen Mijn hart klopt steeds sneller als ik het plaatje weer zie. Dat heb ik echt nog niet gehad bij een jurk
Even kijken hoe duur die is hahaha
Even kijken hoe duur die is hahaha
Gast- Gast
Whooaa Oscar de la Renta heeft echt veeel meer mooie jurken.. Okee ik ga nu alvast sparen
haha great.. dit kwam ik tegen op internet
If you want a "designer" gown, the designers with the cheapest low-end options are Vera Wang and Monique Lluhlier, you can get some of their designs for $2-3k and they're still quite lovely, it's normally just simpler styles with cheaper fabrics and trims. In the middle are Reem Acra, Amsale, Badgely Mischka and the majority of Vera's stuff. The most expensive are probably Oscar, Elizabeth Fillmore, and the better Carolina Herrera and Angel Sanchez stuff, because they generally have such incredible detail which is a lot of done-by-hand work.
Een Oscar kost tussen de €6000 en €15000 euro
haha great.. dit kwam ik tegen op internet
If you want a "designer" gown, the designers with the cheapest low-end options are Vera Wang and Monique Lluhlier, you can get some of their designs for $2-3k and they're still quite lovely, it's normally just simpler styles with cheaper fabrics and trims. In the middle are Reem Acra, Amsale, Badgely Mischka and the majority of Vera's stuff. The most expensive are probably Oscar, Elizabeth Fillmore, and the better Carolina Herrera and Angel Sanchez stuff, because they generally have such incredible detail which is a lot of done-by-hand work.
Een Oscar kost tussen de €6000 en €15000 euro
Gast- Gast
Verbaast me niks eigenlijk Punkd. Al is het natuurlijk vreselijk veel geld en zou ik t nooit over hebben voor een jurk. Vera Wang vanaf 2000 valt me dan nog mee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Verbaast me niks eigenlijk Punkd. Al is het natuurlijk vreselijk veel geld en zou ik t nooit over hebben voor een jurk. Vera Wang vanaf 2000 valt me dan nog mee.
Ik laat hem dan wel namaken haha
Nu hoef ik sowieso geen designer jurk. Ik geef dat geld liever uit aan de huwelijksreis
Gast- Gast
Oscar is echt duur! :affraid: Ik vind 'm wel heel mooi, maar een beetje zwierig...
Ik durf de mijne niet te plaatsen, heb alleen foto's met man en bruidstaart, en het gaat juist om de jurk!
Ik durf de mijne niet te plaatsen, heb alleen foto's met man en bruidstaart, en het gaat juist om de jurk!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik heb ook een pronovias jurk en ik ben ongeveer 1,72 en maat 34/36. De jurk kostte in Breda ongeveer 2400 euro, maar ik heb even rondgebeld naar andere winkels die ook Pronovias verkopen en ik heb de jurk ergens anders een stuk goedkoper kunnen kopen. Tip is dus om even rond te bellen, mocht je in Breda DE jurk zijn tegengekomen.
Ik ben dus zelfs iets kleiner als Ecrits en de jurk was voor mij absoluut niet te lang en het is een slank model. Pronovias jurken zijn zoooo mooi
Ik ben dus zelfs iets kleiner als Ecrits en de jurk was voor mij absoluut niet te lang en het is een slank model. Pronovias jurken zijn zoooo mooi
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Oh ik ben zo benieuwd Julia! Kan niet wachten om 'm te zien
Marin- Lady Post-a-lot
2CKC2 schreef:
Hoe lang ben je Goochempje? Slank ben je wel dat weet ik maar ik denk dat jouw figuur anders is dan mijne en volgens mij ben je langer dan ik. Ik heb de jurk ook maar gekregen hoor, in het echt is de jurk ook wat meer blauwgrijs..
Haha heel lief dat je er überhaupt over nadenkt
Maar ik ben idd een goeie 10cm langer, 34/36 en heb drie cupmaatjes minder
65B, oftewel twee erwtjes op een plankje... Nou ben ik wel van plan er een cup bij te kopen maarik vrees dat ik dat niet aan jouw maat kom haha
Buiten dat zou ik vrees ik de hele dag angst hebben dat ik hem vies maak... Of nog erger, stuk!
Heerlijk toch dat je hem hebt gekregen? Ik heb gewoon een beetje last van irrationele 'jij hebt dat wat ik heel graag wil en ik niet' jalouzie, hebben mijn peuters dagelijks over de prinsessenjurk
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Oftewel, een echte sissi-jurk. Ik wil er eigenlijk zo eentje met van die mouwen die zo 'afgezakt' op mijn armen hangen, maar zo'n jurk heb ik nog nooit ergens gezien
Gast- Gast
Me & my dress & my man
edit: ook van Pronovias trouwens
Laatst aangepast door Kenya op za 9 feb 2013 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kenya schreef:Me & my dress & my man
Wow! ALS ik ooit zou gaan trouwen, dan zou dat in jouw jurk zijn
Laatst aangepast door Ooh La La! op do 10 mei 2012 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ooh La La! schreef:Kenya schreef:Me & my dress & my man
Wow! ALS ik ooit zou gaan trouwen, dan zou dat in jouw jurk zijn
Hihi, Thanx! Ben er ook nog altijd heel blij mee. Kijk regelmatig 'say yes to the dress enzo' maar heb nog geen betere gezien . Hij paste gewoon supergoed bij me. Wil je de foto wel ff uit je quote halen, dan kan ik 'm nog verwijderen later...
Gast- Gast
Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)
Deze vind ik erg mooi
+ mijn eigen jurk natuurlijk
En wat een figuurtje ;-)
Deze vind ik erg mooi
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Deze vind ik ook super mooi:
Allemaal van pronovias, de nieuwe 2013 collectie. Hier kun je alle jurken zien
http://blog.webboda.es/pronovias-2013/
Allemaal van pronovias, de nieuwe 2013 collectie. Hier kun je alle jurken zien
http://blog.webboda.es/pronovias-2013/
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Inge schreef:Mooi Kenya, ook een prachtig boeket trouwens :-) Ik zou ook graag paars in mijn boeket willen.
En wat een figuurtje ;-)
Deze vind ik erg mooi
Thanx! Ja, paars was de theme-color zeg maar, haha. We hadden een paarse loper, paarse ballonnen, daggasten in het paars, paarse kaarsen. Superleuk was 't!
Gast- Gast
Mooooi Kenya! Zoiets wil ik ook wel
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Mooooi Kenya! Zoiets wil ik ook wel
+1, echt super mooi! Ik zou alleen geen strapless willen.
Gast- Gast
Monte, die eerste en die derde vind ik echt prachtig!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Show je trouwjurk!!
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
» Show je droom trouwjurk
» Wat is jouw lievelings..
» Trouwjurk
» Wat doe je met je trouwjurk na trouwen?
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: