Over eigen poes heen gereden! Verlamde staart!
+5
SoGood
Tinus
Rovine
Lejow
MADDIE
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Over eigen poes heen gereden! Verlamde staart!
Hoi meiden,
Wil even mijn verhaal kwijt. Wij kwamen net met ons busje aangereden (mijn vriend reed) en toen dook onze lieve poes er helaas zo onder. We zijn meteen naar de dierenarts gegaan en in bepaald opzicht valt de schade mee! Ze is er nog!! Ze heeft wel een stukje van haar hoektand af en heeft een verlamde staart. Het kan zijn dat de functie van de staart nog terug komt of dat het zo blijft. Hij hangt nu zeg maar slap. binnen nu en een paar dagen moeten we dan herstel van de functie gaan zien. Mocht dit niet het geval zijn moeten we kijken of ze er nog veel pijn aan heeft en of ze hem goed schoon houdt. Anders moet ie er dus nog af.
Pfff.. wat een vreselijke schok zeg!!
Wil even mijn verhaal kwijt. Wij kwamen net met ons busje aangereden (mijn vriend reed) en toen dook onze lieve poes er helaas zo onder. We zijn meteen naar de dierenarts gegaan en in bepaald opzicht valt de schade mee! Ze is er nog!! Ze heeft wel een stukje van haar hoektand af en heeft een verlamde staart. Het kan zijn dat de functie van de staart nog terug komt of dat het zo blijft. Hij hangt nu zeg maar slap. binnen nu en een paar dagen moeten we dan herstel van de functie gaan zien. Mocht dit niet het geval zijn moeten we kijken of ze er nog veel pijn aan heeft en of ze hem goed schoon houdt. Anders moet ie er dus nog af.
Pfff.. wat een vreselijke schok zeg!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Over eigen poes heen gereden! Verlamde staart!
Ahww jeetje, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn!
Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Gelukkig lijkt het mee te vallen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oe jeej, dat lijkt me echt verschrikkelijk!
Gelukkig valt de schade 'mee'! Beterschap voor jullie katje!
Gelukkig valt de schade 'mee'! Beterschap voor jullie katje!
Gast- Gast
O nee, dat is best naar!
Op mijn vroegere bijbaantje hadden ze ook een staartloze kat door een aanrijding. Ze woonden aan een vrij drukke weg waar bijna al hun katten aangereden werden. Deze is heel lang bij ze gebleven omdat hij na die aanrijding niet meer in de buurt van auto's kwam. Verder mankeerde hij niks, het is alleen een beetje een vreemd gezicht.
Sterkte, hoop dat het goedkomt.
Op mijn vroegere bijbaantje hadden ze ook een staartloze kat door een aanrijding. Ze woonden aan een vrij drukke weg waar bijna al hun katten aangereden werden. Deze is heel lang bij ze gebleven omdat hij na die aanrijding niet meer in de buurt van auto's kwam. Verder mankeerde hij niks, het is alleen een beetje een vreemd gezicht.
Sterkte, hoop dat het goedkomt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ahh, wat naar zeg! Gelukkig lijkt ze verder niets te mankeren.
Vraag me eigenlijk af of de staart van een kat een functie heeft...?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ojeetje, wat verschrikkelijk! Je voelt je zo rot, en je kan er niets aan doen. Ik herken het.. Toen onze poes net was bevallen lag ze een dutje te doen op de trap. De trap heeft grijze bekleding en zij heeft dezelfde kleur. Het was schemerig en ik liep met mijn hoge pumps van de trap, ik ben toen per ongeluk op haar buik gaan staan en heb deze geperforeerd.. Ze heeft het overleefd maar wat voelde ik me schuldig en klote.
Sterkte..!
Sterkte..!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hè gatsie! Wat vreselijk naar.
Kan je op de één of andere manier dat gevoel in de staart stimuleren?
Kan je op de één of andere manier dat gevoel in de staart stimuleren?
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Waarom moet de staart er af als die echt verlamd blijkt te zijn? Wij hadden vroeger ook een kat met een verlamde staart en die hebben ze gewoon laten zitten, had hij totaal geen last van.
Gast- Gast
Tinus schreef:
Evenwicht bij het klimmen. Die staartloze kat die ik kende was soms wat onhandig, schatte zijn sprongen niet helemaal goed in.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Die staart hoeft er alleen af als ze er last van heeft qua pijn en schoonhouden. We kunnen nu niets doen dan afwachten of het gevoel in de staart weer terug komt. Het gebeurt of het gebeurt niet. Voel me er behoorlijk rot onder... Maar ben zo blij dat ze nog leeft!!
MADDIE- Prater
He bah wat naar zeg! Hopelijk heeft ze er niet al teveel last van en hoeft haar staartje er niet af...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat erg voor jullie! 'Gelukkig' is het niet heel ernstig, hopelijk komt het gevoel weer terug. Gelukkig kan een kat prima zonder staart leven, misschien is dat een kleine troost. Hoe gaat het nu met haar?
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ze at eerst niet, maar ja haar hoektand is ook deels afgebroken, dus heb haar natvoer aangeboden en dat at ze gelukkig. Verder ligt ze alleen maar stil in een hoekje, maar laat zich wel graag aaien. We moeten het maar aankijken he!!
MADDIE- Prater
Pfoehh, wat schrikken.
Gelukkig is ze er nog. Ze is natuurlijk zelf ook geschrokken, verwen haar maar goed.
Ik hoop dat het met de staart alsnog mee zal vallen.
Sterkte!
Gelukkig is ze er nog. Ze is natuurlijk zelf ook geschrokken, verwen haar maar goed.
Ik hoop dat het met de staart alsnog mee zal vallen.
Sterkte!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Kat met zere staart
» NAV; hardst gereden snelheid?
» Speelgoed van vroeger.
» Hebben jullie wel eens met een caravan gereden?
» Onze poes
» NAV; hardst gereden snelheid?
» Speelgoed van vroeger.
» Hebben jullie wel eens met een caravan gereden?
» Onze poes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: