Speelgoed van vroeger.
+49
Jilke
Tazz
Jasmine
Zininzon
Yaelynn
Olijfje
Esperanza
SnowWhite
Guusje
Cheesegirl
bolus26
Printje
Linnie1985
Lejow
Tsjip
Sjirafje
Flippin' Bitch
smurfie
nikky007
silly-one
Aziraphale
piertje
Sanne_86
Fred
Vanilla Queen
Paper Crown
Shisha
Jente10
ekiaam87
RYW
shadow
Sarah1985
Verona
Lady Starstruck
Koffieleut
_Lacey_
VeryCherry
Rovine
Sorella
Caramba
nina
Susan
blondje1313
Lady4
Jerry
Rush
Mizz_S
pitbullgup
Niekske
53 plaatsers
Pagina 1 van 8
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Speelgoed van vroeger.
Zat er aan te denken wat ik helemaal geweldig vond en dat was alles van ''Little Twin Stars''.
Vind het er nog leuk uitzien met al die leuke kleuren.
Bestaat het nog?
Oh en ''De Troetelbeertjes'' en ''Hello Kitty'' vond ik ook zo leuk.
Vind het er nog leuk uitzien met al die leuke kleuren.
Bestaat het nog?
Oh en ''De Troetelbeertjes'' en ''Hello Kitty'' vond ik ook zo leuk.
Gast- Gast
Re: Speelgoed van vroeger.
Ik vond de troetelberen ook leuk, behalve die leeuw. Hij had een irritante stem en ik begreep ook niet wat hij daar tussen moest, hij was immers geen beer.
Ik speelde met Turtles en GhostBusters en Barbies en Belville en van die Disney figuurtjes (ieder jaar kwam er een nieuwe film uit en dan kregen we voor sinterklaas poppetjes van die film. We hadden Alladin, Klokkenluider, Pocahontas...)
Oh en ik had ook nog playmobiel.
Dit Belville huis hadden we. Hebben we volgens mij nog steeds...
Ik speelde met Turtles en GhostBusters en Barbies en Belville en van die Disney figuurtjes (ieder jaar kwam er een nieuwe film uit en dan kregen we voor sinterklaas poppetjes van die film. We hadden Alladin, Klokkenluider, Pocahontas...)
Oh en ik had ook nog playmobiel.
Dit Belville huis hadden we. Hebben we volgens mij nog steeds...
Gast- Gast
Geen idee of little twin stars nog bestaat... ik had vroeger quints, een vijfling poppetjes die heel veel accessoires hadden! En Dufties vond ik zo leuk. En ik had zo'n vogel met een hele lange staart die je kon vlechten enzo. Ik weet niet meer hoe die heet, de vogel was plastic, de staart gewoon haar zeg maar. Was volgens mij van mattel, waar ook barbie van is. Ik kan nog wel even doorgaan als ik erover nadenk, haha!
Laatst aangepast door Niekske op wo 31 aug 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het altijd leuk om met Fabuland lego te spelen,te spelen met Barbie's, en van die plastic poppetjes van bijv. de Smurfen en de Snorkels en verder was ik gek op kleuren, tekenen en knutselen
Laatst aangepast door Razz_ op wo 31 aug 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Kent iemand ''Little Twin Stars'' (nog) ?
Is dat dit? Ken ik niet nee.
Die vijfling hadden wij ook, was wel grappig. Mijn zusje had dat, al die flesjes e.d. aan elkaar.
Die vogel zegt me wel wat, was dat niet meer zo'n soort paradijsvogel?
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 31 aug 2011 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
He damn ik weet welke dat Niekske bedoeld. Ik had vroeger een paarse met roze haren. Zo'n vogel kon kje ook op je vinger zetten
*edit, gevonden*
Oh en de Poppels die waren ook leuk ! (l)
*edit, gevonden*
Laatst aangepast door Razz_ op wo 31 aug 2011 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vroeger veel met Knexx, (meisjes) lego en barby's gespeeld. Maar Polly Pocket vond ik ook altijd erg leuk!
Edit; Twins had ik ook zo'n heel huis van!
Edit; Twins had ik ook zo'n heel huis van!
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ja, Dufties inderdaad! En My Little Pony, Barbie, Twins, Polly Pocket.. Had ik ook allemaal. En zo'n pop met kleding die kon verkleuren als het warm werd, weet zo niet hoe het heet.
Ik had ook het Playmobile piratenschip, die was ook tof.
Verder speelde ik veel met stoepkrijt, elastieken deed ik veel, knikkeren.. Dat soort dingen. En ik reed uren rondjes op onze skelter haha.
Ik had ook het Playmobile piratenschip, die was ook tof.
Verder speelde ik veel met stoepkrijt, elastieken deed ik veel, knikkeren.. Dat soort dingen. En ik reed uren rondjes op onze skelter haha.
Gast- Gast
Niekske schreef:Geen idee of little twin stars nog bestaat... ik had vroeger quints, een vijfling poppetjes die heel veel accessoires hadden! En Dufties vond ik zo leuk. En ik had zo'n vogel met een hele lange staart die je kon vlechten enzo. Ikw eet niet meer hoe die heet, de vogel was plastiv, de staart gewoon haar zeg maar. Was volgens mij van mattel, waar ook barbie van is. Ik kan nog wel even doorgaan als ik erover nadenk, haha!
Ja, die vogels had ik ook en een heel huis erbij! Heette dat niet fairytales of zoiets? Die vond ik heel leuk. En ik speelde ook veel met de my little ponies. Verder hield ik meer van jongensspeelgoed volgens mij, ik was niet echt gek op barbies en poppen, maar speelde er weleens mee.
Ik was wel helemaal gek op lego, en ik speelde veel met autootjes en een autogarage.
Ik hield ook heel veel van tekenen en knutselen enzo, en dan vond ik de spirograph heel leuk, met van die cirkels waar je mooie figuren mee kon maken. En de modewijzer, dat was met van die schijven die je kon verzetten zodat je kledingcombi's kon maken en dan moet je met een soort schijfje over het papier gaan en dan kreeg je die afbeelding en die kon je dan nog inkleuren enzo.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Razz_ schreef:He damn ik weet welke dat Niekske bedoeld. Ik had vroeger een paarse met roze haren. Zo'n vogel kon kje ook op je vinger zetten
*edit, gevonden*
Jaaaaa die bedoelde ik! Ik had een groene met roze/rode staart hoe heette ze eigenlijk?
Niekske- Kletskop
Ow alles wat jullie noemen klinkt bekend, ik krijg een enorm gevoel van nostalgie haha
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:Ow alles wat jullie noemen klinkt bekend, ik krijg een enorm gevoel van nostalgie haha
Ik ook, haha!
Gast- Gast
Ik ben jonger, maar ik was eigenlijk gewoon gek van Barbie! En schilderen op nummer hahaha. En strijkkraaltjes. En meisjes lego had ik ook. En Spirograaf ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
En kennen we deze nog? Ik had echt van allerlei soorten hiervan, er hingen er wel 20 aan een touwtje om mijn nek
Gast- Gast
ik had van Fabuland een konijn en een olifant. Ollie en Tillie.
Speelde vroeger ook heel veel met van die soort aap-popjes. Weet alleen niet hoe ze heten... Zo'n plastic gezichtje met een bruin stipje op de neus geloof ik en van die roze wangetjes en ook plastic handjes en voetjes en voor de rest was ie zacht en bruin. Geloof dat er ook eentje was die een speentje had... Weet iemand wat ik bedoel?
Speelde vroeger ook heel veel met van die soort aap-popjes. Weet alleen niet hoe ze heten... Zo'n plastic gezichtje met een bruin stipje op de neus geloof ik en van die roze wangetjes en ook plastic handjes en voetjes en voor de rest was ie zacht en bruin. Geloof dat er ook eentje was die een speentje had... Weet iemand wat ik bedoel?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
* oké geen speelgoed *
Gister zag ik ineens weer Skittels in de supermarkt liggen!
Moest ze gewoon hebben
Gister zag ik ineens weer Skittels in de supermarkt liggen!
Moest ze gewoon hebben
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:En kennen we deze nog? Ik had echt van allerlei soorten hiervan, er hingen er wel 20 aan een touwtje om mijn nek
Jaaaaah!!! En van die grote en later ook allemaal andere vormpjes... (en daar scheen je ook weer kanker van te krijgen... Gedoe)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, dat heb ik nog steeds!Tea-Leaf schreef:
Wie had deze ook?
Op zolder dan he
Rush- Lady Post-a-lot
Jerry schreef:ik had van Fabuland een konijn en een olifant. Ollie en Tillie.
Ja, ik had er ook zo 1! Monchichi
Laatst aangepast door Tea-Leaf op wo 31 aug 2011 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, dat heb ik nog steeds!
Op zolder dan he
Jaja, volgens mij speel je daar stiekem mee. Je reageert me veel te enthousiast.
Gast- Gast
Hahaha nee, maar ik herinner me weer hoe leuk het was.Tea-Leaf schreef:Rush schreef:
Op zolder dan he
Jaja, volgens mij speel je daar stiekem mee. Je reageert me veel te enthousiast.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha nee, maar ik herinner me weer hoe leuk het was.Tea-Leaf schreef:Rush schreef:
Op zolder dan he
Het was inderdaad heel erg leuk
Gast- Gast
Niekske schreef:Geen idee of little twin stars nog bestaat... ik had vroeger quints, een vijfling poppetjes die heel veel accessoires hadden! En Dufties vond ik zo leuk. En ik had zo'n vogel met een hele lange staart die je kon vlechten enzo. Ik weet niet meer hoe die heet, de vogel was plastic, de staart gewoon haar zeg maar. Was volgens mij van mattel, waar ook barbie van is. Ik kan nog wel even doorgaan als ik erover nadenk, haha!
Dufties, ja die ken ik ook en vond ik ook leuk. Die hadden toch geuren?
My little pony had ik ook, haha ik vergeet er veel.
Tea leaf, ja die had ik ook, maar was meer een rage.
Zo heb ik ook de rages meegemaakt van die grote jojo's in blauw en roze. Lolobal (nu spacebal), ploppers (zo ding die omhoog springt), flippo's uit zakken chips, brosje van mini zonnebrillen.
Eehhh wat nog meer?
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 31 aug 2011 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.. (speelgoed van vroeger)
» Vroeger
» Kinderboeken van vroeger
» Wat mis jij van vroeger?
» n.a.v. Programma's van vroeger
» Vroeger
» Kinderboeken van vroeger
» Wat mis jij van vroeger?
» n.a.v. Programma's van vroeger