Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

+25
Ugly Betty
tuttebel
Vanilla Queen
Suus
SparklingEyes
Rush
Gympie
silly-one
Muus
Tyrael
Lady Starstruck
Hoochie
Blond
LDJ
SoGood
Sorella
Kaat
patjuhhh
Jerry
SnowWhite
_*Blondgirl*_
Herfstblaadjes
Sweet Sylvana
Linnie1985
_Lacey_
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Muus zo 6 mei 2012 - 6:45

Ik heb sinds een jaar lenzen, maar ik heb ook nog nooit problemen gehad met het in doen.
Alleen een enkele keer als ik nieuwe maandlenzen heb zijn ze soms wat stug, hierdoor gaan ze dan af en toe in de eerste week moeilijker uit, maar normaal is het secondenwerk.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  silly-one zo 6 mei 2012 - 7:39

Ik heb sinds mijn 12de harde lenzen en in het begin was het prutsen, maar eigenlijk had ik het al vrij snel onder de knie allemaal.
Mijn oudste zus had ook harde lenzen en bij haar had ik gezien dat ze door aan puntje van haar oog te trekken de lenzen zo uitfloepen. Sindsdien doe ik mijn lenzen op die manier uit en dat doe ik dus ook al bijna 16 jaar zo. Een zuignapje vind ik eigenlijk vreselijk.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gympie zo 6 mei 2012 - 20:58

Ik vond het de eerste keer wel lastig. Niet eng. Heb toen anderhalf uur bij de opticien gezeten om het te proberen. Maar het is gelukt en sindsdien gaat het heel makkelijk, ook zonder spiegel.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Rush zo 6 mei 2012 - 21:00

Ik heb er geen problemen mee, maar ik kan niet zo goed tegen lenzen an sich.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  SparklingEyes zo 6 mei 2012 - 21:09

Ik vond het in het begin een gedoe joh.. haha. Ik schijn ook een hele aparte manier van uithalen te hebben, ik kan het bijv. niet met de spiegel!

Ik had soms moeite met uithalen, maar dan moest ik gewoon even diep in ademen, even ontspannen en dan lukte het vaak wel.

Ik ga nu weer terug naar volledig bril, want ik kan maar niet scherp zien met lenzen en daar irriteer ik me mateloos aan. Kreeg van de opticien vorige week nog maar eens bevestigd het voor mij vrijwel onmogelijk is om scherp te zien met lenzen, ik zie gewoonweg te scherp met bril en ben daar al teveel aan gewend.

Het is een kwestie van het tijd geven, dat wel!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Suus zo 6 mei 2012 - 21:33

Ik heb het nooit eng gevonden, maar vond het in het begin wel erg lastig. Maar dat is gewoon een kwestie van wennen en oefenen. Na een tijdje gaat het bijna vanzelf lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Vanilla Queen zo 6 mei 2012 - 22:05

ook geen problemen mee. Ik heb ook geen spiegel nodig om ze in het uit te doen.

Hebben jullie wel eens "gekke" dingen ermee mee gemaakt? Heb wel eens gehad dat er een dubbelgeklapt onder mijn bovenste ooglid en dat dat heel moeilijk was om er weer uit te krijgen. En ow ook een keertje dat met storm mijn lens eruit waaide haha.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  tuttebel zo 6 mei 2012 - 22:14

in het begin was het bij mij echt drama om ze in en uit te doen, maar ook dat went. op een gegeven moment had ik er geen probleem meer mee. nu zijn m'n ogen gelaserd en ben vind ik het wel heel fijn dat ik nooit meer aan die dingen hoef te denken.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Lady Starstruck zo 6 mei 2012 - 22:15

Vanilla Queen schreef:ook geen problemen mee. Ik heb ook geen spiegel nodig om ze in het uit te doen.

Hebben jullie wel eens "gekke" dingen ermee mee gemaakt? Heb wel eens gehad dat er een dubbelgeklapt onder mijn bovenste ooglid en dat dat heel moeilijk was om er weer uit te krijgen. En ow ook een keertje dat met storm mijn lens eruit waaide haha.

Ik heb weleens een gescheurde lens gehad. De ene helft lag op mijn vingertopje en de andere helft zat in mijn oog. Ik moest helemaal graaien in mijn oog, maar hij ging er toch uit gelukkig.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Ugly Betty ma 7 mei 2012 - 0:33

Ik heb vanaf mijn 10e lenzen gehad, de eerste week was even wennen maar daarna ging het prima. Toch ben ik blij dat ik 3 jaar geleden mijn ogen heb laten laseren, dat is helemaal geweldig.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:13

Vanilla Queen schreef:
Hebben jullie wel eens "gekke" dingen ermee mee gemaakt?

Ik ben begonnen met harde lenzen en na het uitdoen had ik er nog maar 1 over. Bleek dus dat ik er al eentje onderweg naar de wastafel was verloren, die had ik toen kapot getrapt. Kon ik de 2e dag al meteen terug naar de opticien ....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Benthe ma 7 mei 2012 - 7:25

Hebben jullie wel eens "gekke" dingen ermee mee gemaakt?



Ik heb wel eens twee lenzen in één oog gehad. Hoe ik dat voor elkaar gekregen had, geen idee. Maar ik kon niet meer goed zien dacht ik dat blind werd. Uiteindelijk naar de opticien, waar dus bleek dat ik in één oog twee lenzen had. lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 394967 Wel een beetje genant.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Bliss ma 7 mei 2012 - 7:40

Ik heb al sinds mn 12e lenzen en in t begin moest ik er echt een half uur eerder voor opstaan, vond het erg lastig om ze in te doen! Ik had toen harde lenzen en voor t uitdoen had ik zo'n zuignapje. Na een tijdje ging het gelukkig een stuk beter. Inmiddels heb ik alweer jaren zachte lenzen en dat gaat ook prima. Het uitdoen is juist zo simpel, je pakt ze zo uit je oog!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:43

Afgelopen vakantie naar Turkije had ik daglenzen mee. Het is handig voor vakantie, maar voor de rest houd ik het maar lekker bij mijn bril! Ik ben denk ik te ruig voor lenzen, want het lukt me 's morgens nooit om ze in te krijgen. De lens zuigt zich niet zo gemakkelijk vast ofzo. Wel vind ik lenzen fijner kijken dan een bril omdat je constant scherp ziet. Misschien moet ik ze toch weer eens in doen .. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:54

_Lacey_ schreef:Heb het nooit eng gevonden.

+1. Ben echt makkelijk met lenzen en ook als ik wat in mijn oog heb zoals n haartje vind ik dat niet eng.

Maar ik draag nu mijn bril fulltime lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Tazz di 8 mei 2012 - 0:06

Nee geen problemen mee. Ik draag nu al een paar jaar een bril maar wil binnenkort misschien toch weer terug naar lenzen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 0:34

In het begin vond ik het echt draaaaama. Maar had ook de verkeerde vloeistof waarbij mn ogen uit mn harses brandden... Toen ik eindelijk de goede vloeistof had vond ik het nog lastig, toen heb ik me uiteindelijk een keer opgesloten in de badkamer en ben net zolang aan het kloten gegaan tot het me lukte.
En nu is het 's morgens over het algemeen 'pok pok' en ze zitten der in en 's avonds 'piel piel' en ze zijn deruit laughcry

Behalve als ik ze in doe en er zit een vuiltje op :nopompom:
Of als ik de verkeerde vloeistof er op heb gespoten (ik heb extra heftige vloeistof omdat mn lenzen snel vies werden in mijn oog, deze moet ik 's avonds in het bakje spuiten, en dan lenzen er in. Zit ook een soort radartje ongeveer en je ziet het helemaal bubbelen... 's Morgens doe ik er dan even normale vloeistof op, zodat ik ze wat makkelijker in mijn oog krijg.. Als ik dan de avond vloeistof gebruik... Oi... nog meer :nopompom: :nopompom: :nopompom: :nopompom: )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? - Pagina 2 Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum