Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

+25
Ugly Betty
tuttebel
Vanilla Queen
Suus
SparklingEyes
Rush
Gympie
silly-one
Muus
Tyrael
Lady Starstruck
Hoochie
Blond
LDJ
SoGood
Sorella
Kaat
patjuhhh
Jerry
SnowWhite
_*Blondgirl*_
Herfstblaadjes
Sweet Sylvana
Linnie1985
_Lacey_
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 1:14

Ik moet zometeen naar een opticien en ben me toch zenuwachtig.
Ben bang dat ik ze er niet meer uit durf te halen.

Hoe vonden jullie dit in het begin?
En nu nog steeds wat eng, of gewoon?

groetjes Hailey

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  _Lacey_ za 5 mei 2012 - 1:17

Heb het nooit eng gevonden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Linnie1985 za 5 mei 2012 - 1:18

Heb er geen problemen mee, ik heb liever mijn lenzen in dan mijn bril op mijn neus.

Wel als er een vuiltje inzit (niet goed heb schoon gemaakt ofzo), dan krijg ik traanogen en dan is het wat lastiger om ze uit te halen.

Maar als het goed is, moet je ze bij de opticien in en uit doen om te kijken of het makkelijk gaat. En anders kan je zo'n speciaal zuignapje vragen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 1:23

Bij zachte lenzen heb je toch geen zuignapje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Sweet Sylvana za 5 mei 2012 - 1:31

Ja WAT EEN DRAMA!!!
Sorry ik heb nu een week lenzen om het te proberen.
Ik doe er meer een half uur over om ze er uit te halen.
De lenzen er in doen gaat makkelijk, maar er uithalen vind ik om te Cry

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Herfstblaadjes za 5 mei 2012 - 1:34

Ja ik vond dat in het begin ook doodeng. Maar het went vanzelf en nu heb ik er totaal geen moeite meer mee.

Als je ze er zelf uit moet halen zou ik dat doen als de opticien nog open is dan kunnen zij je helpen als het echt niet lukt. Ik heb ze er een keer bij een vriendin uit moeten halen Wink.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Sweet Sylvana za 5 mei 2012 - 1:39

Ik heb een soort pincet :s krijg het niet met mijn vingers wat doe ik verkeerd?

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Linnie1985 za 5 mei 2012 - 1:42

Hailey_ schreef:Bij zachte lenzen heb je toch geen zuignapje?

Ik heb wel eens nepnagels gehad, en toen zeiden ze ook dat om te voorkomen ze te beschadigen ik beter een zuignapje kan gebruiken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 1:43

Nee, beter dan een bril idd....het is even oefenen, even wennen en het helpt denk ik ook wel als iemand die ook lenzen heeft je even helpt met advies. Ik heb het mijn vriend bijv geleerd. Oh en geduld hebben is ook heel belangrijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 1:57

In het begin vond ik het soms een beetje lastig, nu heb ik er totaal geen problemen meer mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 2:12

Ik vond het ook vreselijk. Wilde met mijn bruiloft graag lenzen omdat ik mijn bril niet op wilde.
Twee weken vooraf gaan oefenen, wat een drama.
Daar kwam bij dat de eerste paar uur mijn ogen vreselijk gingen tranen als ik ze in gedaan had.

Ik heb ze weggegooid en de dag voor en de dag van de bruiloft zelf elke 3u een paracetamol ingenomen om hoofdpijn te voorkomen en daarna lekker mijn bril weer op gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  _*Blondgirl*_ za 5 mei 2012 - 2:13

Ik heb al bijna 11 jaar harde lenzen en krijg ze er ook niet met m'n vingers uit. Gebruik altijd een zuignapje, gaat perfect!

Vind lenzen idd ook veel fijner dan m'n bril. Die heb ik wel, voor 's avonds als ik moeie ogen heb...maar heb 'm vrijwel nooit buitenshuis op.
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  SnowWhite za 5 mei 2012 - 3:17

Geen problemen mee.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 3:21

Ik ook niet. Heb al lenzen sinds mijn 11e.. (zachte lenzen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Jerry za 5 mei 2012 - 3:55

zo'n zuignapje is inderdaad volgens mij alleen voor harde lenzen.

Zachte lenzen kun je gewoon je duim en wijsvinger op 't randje leggen en dan zachtjes knijpen waardoor je de lens een beetje vouwt en hem er zo uit kunt halen. Dus tenzij je nagels niet overdreven lang zijn, no problem (als ze wel lang zijn, dan moet je je vingers gewoon wat vlakker houden, dus meer langs je wang leggen zegmaar)
Heb er vanaf het begin nooit problemen mee gehad (maar een collega van mij heeft ooit geprobeerd lenzen in te doen en is toen flauw gevallen Razz Maar kan me dat níet voorstellen eerlijk gezegd)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  patjuhhh za 5 mei 2012 - 4:05

Oww in het begin heb ik er ook heel veel problemen mee gehad met die lenzen hoor. Deed er in het begin wel een half uur tot een uur over om die dingen erin te doen. Eruit halen ging makkelijker vond ik zelf. Maar heb er nu ook totaal geen problemen meer mee.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Kaat za 5 mei 2012 - 6:27

In het begin vond ik het ook wel eng, maar nu na jaren gaat het prima. Ook zonder spiegel kan ik ze in en uit doen.

Wel een tip voor als het indoen lastig gaat. Je moet niet met je oog naar de lens zelf kijken, maar via de spiegel naar de lens kijken. Je focus moet dus op ver weg liggen. Anders doe je je ogen als reflex dicht wanneer de lens te dicht bij komt.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Sorella za 5 mei 2012 - 7:21

Ik heb er nooit problemen mee gehad!

Hoe is het bij jou gegaan?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  SoGood za 5 mei 2012 - 7:44

Nee hoor, ik vind het niet eng. Er kan niks gebeuren. Soms wil ik mijn lenzen er weleens uit pakken als ik ze al uit heb, en dus niet op zit te letten. Dat voelt niet fijn, maar erg is het niet. Geloof me maar, het wordt steeds makkelijker. Ik denk er niet eens over na.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  LDJ za 5 mei 2012 - 7:54

Ik heb er nooit problemen mee gehad. Eigenlijk gaat het vanzelf.
Tuurlijk gebeurd het wel eens dat hij niet goed in wil, maar dan doe ik het gewoon nog een keer.
Echt, je word er steeds handiger in.
Succes!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 7:57

Ik vond het in het begin heel eng. Heb bij de Fancy een keer gekleurde lenzen gewonnen en heb de prijs toen aan iemand anders gegeven omdat ik het niet goed durfde. Omdat mijn ogen steeds slechter zijn geworden wilde ik het op een gegeven moment toch proberen. Nu heb ik er al lang geen problemen meer mee maar ik weet nog dat ik de 1e keer zeker een uur bij de opticien geb gezeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Blond za 5 mei 2012 - 22:36

Nee, nooit problemen mee gehad.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Hoochie za 5 mei 2012 - 22:48

Nooit geen problemen mee gehad. Kan ze ook in en uit doen zonder spiegel
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Lady Starstruck za 5 mei 2012 - 22:56

Ik vind het indoen wel eng. De opticien heeft toen gewoon de lens in mijn oog gepropt en toen zei die zo voelt het nou. Sindsdien was ik er doorheen. En toen vond ik het in en uitdoen niet eng meer.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Tyrael zo 6 mei 2012 - 2:59

Ik vind het niet eng. Ook in het begin vond ik het helemaal niet eng. Heb ook nooit problemen gehad met het in- en uitdoen van de lenzen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen? Empty Re: lenzen in en uitdoen vinden jullie dat eng om te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum