Zou dit iets zijn? (Ahh bra)
+3
Arwyn
Rovine
Monte
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zou dit iets zijn? (Ahh bra)
Oke hij verdiend niet de schoonheidsprijs maar ik wil 'm voornamelijk ook gaan gebruiken voor s'nachts. Ik heb een paar dagen in de maand echt ontzettende gevoelige/pijnpijke borsten (waarschijnlijk eisprong periode) en een lichte aanraking doet al pijn. Hij komt vaak bij van die Tel Sell programma's op tv en hij is nu te koop bij de Marskramer voor iets van 10 a 15 euro. Het is een bh die veel steun moet geven en er zitten geen haakjes aan de achterkant en er zitten geen beugels in
Iemand die 'm heeft of er iets van heeft gehoord?
Iemand die 'm heeft of er iets van heeft gehoord?
Gast- Gast
Re: Zou dit iets zijn? (Ahh bra)
Niet doen!!
Vroeg laatst aan mijn moeder of zij misschien haar BH was vergeten. Ze had zulke hangtieten! Had ze zo'n ding aan...
Vroeg laatst aan mijn moeder of zij misschien haar BH was vergeten. Ze had zulke hangtieten! Had ze zo'n ding aan...
Gast- Gast
Yoyo schreef:Niet doen!!
Haha
Maar zaten ze er wel stevig in of gaf het niet veel steun voor je moeder?
En nogmaals het is maar voor s'nachts hè
Gast- Gast
Razz_ schreef:Yoyo schreef:Niet doen!!
Haha
Maar zaten ze er wel stevig in of gaf het niet veel steun voor je moeder?
En nogmaals het is maar voor s'nachts hè
Nee voor mijn moeder niet (cup 85D duh..). Wellicht voor het slapen dat het wel fijn zit! Dat weet ik dus niet.
Gast- Gast
Volgens mij werkt dat totaal niet zo slap. Maar moet je dan wel iets aan dan? Je slaapt toch zonder bh?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Dan zou je toch ook gewoon een kort hemdje aan kunnen? Die droeg ik zelf ook voor ik aan een BH toe was. Ken wel meer mensen met kleine borsten die die hemdjes overdag ook dragen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een neppert van de Action
Fiets hier thuis nog wel eens op de hometrainer. Zonder BH echt geen succes, maar een sport BH is daarvoor ook nogal overdreven. Die van de Action is dan prima, maar ik zou hem echt niet aandoen als ik de deur uit ga..
Voor 's nachts kan het denk ik wel.
Fiets hier thuis nog wel eens op de hometrainer. Zonder BH echt geen succes, maar een sport BH is daarvoor ook nogal overdreven. Die van de Action is dan prima, maar ik zou hem echt niet aandoen als ik de deur uit ga..
Voor 's nachts kan het denk ik wel.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde 'm dan onder m'n pyjama doen. En een heel strak hemdje lijkt me ook niet zo lekker bij m'n buik dan s'nachts. Ik heb zelf cup d en ik denk toch dat ik er morgen 1 ga halen in een L ofzo
Gast- Gast
Ik heb ze van een dumpwinkel die waren 25 euro per stuk. En ik vind ze echt ideaal, je kan er ook 2 over elkaar aandoen voor extra steun als je grotere borsten hebt. Of met sporten gebruiken. Maar ik met C heb er genoeg steun aan.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Was laatst een heel topic op Viva over, het werkt niet en het zit niet blijkbaar...
Gast- Gast
Zonde van je geld, het geeft totaal geen steun. Collega van mij draagt ze ook, haar borsten hangen sindsdien echt op haar knieën.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Voor binnen kan het best. Zolang je er maar geen stap mee buiten zet. Ik gebruik hem ook nu, maar dan alleen over een andere bh om wat meer stevigheid te bieden. Anders kan ik bh's blijven kopen. Dure zaak.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn moeder had het er ook over maar was wel positief. Zij heeft overigens ook grote borsten. Sowieso, als het voor in de nacht is kan het weinig schade veroorzaken lijkt mij... Ik zou het gewoon proberen.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Niet doen!!
Gast- Gast
Ik vond ze niet prettig zitten, mijn ma wel.
Op de markt verkopen ze ze ook voor 5 euro
Op de markt verkopen ze ze ook voor 5 euro
Cupcake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Angstig, zijn dit de hormonen of is dit iets anders?
» Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
» Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?
» NAV; Wie zijn jouw daggasten of zullen zijn als..
» Zijn er nog kindjes die nog wakker zijn op dit tijdstip?
» NAV. zijn er ook ouders die niet gezond zijn?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: