4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
+56
Pompoen
Winegum
loura
Kerel
Ella
Toet
Burn
Elysia
CCC
Jerry
Linnie1985
Tinus
Herfstblaadjes
Marsy28
Inge
Bazinga
Krullebol
Rush
Alex
luenca
Minx
Ilargi
Puk
Sorella
Lejow
Zora
Monte
Tania
MiKa
Susan
Sweety
jena
Printje
patjuhhh
Gympie
RYW
Catwoman79
Caulfield
Flippin' Bitch
Arwyn
silly-one
Guus
Paper Crown
mosio
Blond
slaatje
Caramba
Jade
Mermaid
Anousch91
VeryCherry
Highway
mezzoforte
Marin
Caro
Caribbeanlover
60 plaatsers
Pagina 9 van 12
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Re: 4 mei, zijn jullie 2 min. stil om 20.00?
Zoey schreef:Is je man soms hertrouwd met jou en was hij daarvoor weduwnaar? Want dan kan het nog gaan om de vader van zijn overleden eerste vrouw..
Scherp Zoe, Scherp!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het is mijn vader. Zo jullie hebben jullie antwoord. Als mijn man eerder getrouwd was geweest, dan had ik dat natuurlijk allang een keer gezegd.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
maar waarom zeg je dat dan niet meteen ipv omslachtig: Mijn man zijn schoonvader.
Gast- Gast
Tja, wilde het eens anders omschrijven en dacht dat de meesten hier wel zo slim zouden zijn om te weten dat het om mijn vader ging.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Tja, wilde het eens anders omschrijven en dacht dat de meesten hier wel zo slim zouden zijn om te weten dat het om mijn vader ging.
Bwahahaha, yeah right
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja, want ik zeg ook altijd als ik het over mijn moeder heb dat het de moeder van mijn zus is.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Tinus schreef:Ja, want ik zeg ook altijd als ik het over mijn moeder heb dat het de moeder van mijn zus is.
Ik hoef de schoonouders van mijn vriend lekker niet de delen!
Lejow- Lady Post-a-lot
De dochter van mijn ouders gaat trouwen, leuk he?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:De dochter van mijn ouders gaat trouwen, leuk he?
Wat fijn!
Lejow- Lady Post-a-lot
Caribbeanlover schreef:Tja, wilde het eens anders omschrijven en dacht dat de meesten hier wel zo slim zouden zijn om te weten dat het om mijn vader ging.
Toppunt
Gast- Gast
Ik volg de hele discussie lekker niet dus ik ga gewoon antwoord geven op de vraag .
Ja ik ben altijd stil tijdens de dodenherdenking, ik vind dit zelf erg belangrijk, want wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurt mag niet nog een keer gebeuren.
Ik vind dat mensen daar bewust van moeten blijven, het valt me op bij de jeugd van tegenwoordig (nu klink ik zo oud ineens ) dat er nog weinig om gegeven word en dat ze alleen 5 mei leuk vinden vanwege de festivals en de feesten.
Maar de hele reden achter die dagen staan veel niet bij stil.
Ik ben zelf vrijdag voor het eerst echt bij een dodenherdenking geweest, normaal stond altijd de tv aan en was ik voor de tv stil zeg maar.
Ik vond het wel behoorlijk indrukwekkend, ik kreeg ook wel echt kippenvel en tranen.
Ook weer even mijn opa herdacht.
Ja ik ben altijd stil tijdens de dodenherdenking, ik vind dit zelf erg belangrijk, want wat er in de tweede wereldoorlog is gebeurt mag niet nog een keer gebeuren.
Ik vind dat mensen daar bewust van moeten blijven, het valt me op bij de jeugd van tegenwoordig (nu klink ik zo oud ineens ) dat er nog weinig om gegeven word en dat ze alleen 5 mei leuk vinden vanwege de festivals en de feesten.
Maar de hele reden achter die dagen staan veel niet bij stil.
Ik ben zelf vrijdag voor het eerst echt bij een dodenherdenking geweest, normaal stond altijd de tv aan en was ik voor de tv stil zeg maar.
Ik vond het wel behoorlijk indrukwekkend, ik kreeg ook wel echt kippenvel en tranen.
Ook weer even mijn opa herdacht.
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Wie zegt dat mijn schoonouders de oorlog niet hebben meegemaakt? Dat hebben ze idd niet, maar het had wel gekund.
De schoonvader van mijn man wel dus het kan wel!
Dimmen? Praat jij in het echt ook zo tegen mensen? Ook al hebben ze de oorlog meegemaakt, blijft mijn mening staan. Jij wilt 2 minuten stilte dus is het je eigen verantwoordelijkheid om dat aan te geven.
Gast- Gast
Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Wie zegt dat mijn schoonouders de oorlog niet hebben meegemaakt? Dat hebben ze idd niet, maar het had wel gekund.
Dimmen? Praat jij in het echt ook zo tegen mensen? Ook al hebben ze de oorlog meegemaakt, blijft mijn mening staan. Jij wilt 2 minuten stilte dus is het je eigen verantwoordelijkheid om dat aan te geven.
Ik vind het niet overdreven wat Zusje zegt, CBL. Je zet jezelf enorm voor paal in dit topic door eerst hoog van de toren te blazen over 2 min. stilte houden en vervolgens doe je het zelf ook niet en geef je anderen de schuld. Kun je je echt niet indenken dat dit raar overkomt? En dimmen zeggen tegen anderen flatteert je ook niet echt. Ik vind dat iedereen nog mild is in haar reacties....
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Je hebt wel lef CBL, zo praten tegen de oppermoderator
Lejow- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Ik zeg er aub bij en het is weer niet goed!
Caribbeanlover- Ratel
Puk schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Ik vind het niet overdreven wat Zusje zegt, CBL. Je zet jezelf enorm voor paal in dit topic door eerst hoog van de toren te blazen over 2 min. stilte houden en vervolgens doe je het zelf ook niet en geef je anderen de schuld. Kun je je echt niet indenken dat dit raar overkomt? En dimmen zeggen tegen anderen flatteert je ook niet echt. Ik vind dat iedereen nog mild is in haar reacties....
Leer lezen! Ik zeg het alleen tegen Zusje!
Wat maakt het nou uit? Het is ook wel eens tegen mij gezegd jammer dan, het is een vrij forum hoor.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 7 mei 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Dus aub is het toverwoord? Net als sorry?
Je mag alles zeggen als je er maar aub bij zet of sorry er achteraan? Mmm...
Je mag alles zeggen als je er maar aub bij zet of sorry er achteraan? Mmm...
Gast- Gast
Ik druk mn repeat knopje weer in...:
Bwaahhaahhaahahaha
Bwaahhaahhaahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Stofzuiger, ik vind je een rot mens.. Sorry.. Of alsjeblieft!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sorry, CBL jij bent echt niet wijs, aub..
Zo, stofzuiger?
Zo, stofzuiger?
Lejow- Lady Post-a-lot
Hahaha, Lejow! 2 zielen 1 gedachte!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
CBL misschien is je schoonfamilie het zelf ook wel vergeten net als dat jij het vergeten bent. Had je ze er mooi aan kunnen herinneren voor 20.00uur
Hou je bek aub is dus netjes omdat je er aub bij zegt :-D
Hou je bek aub is dus netjes omdat je er aub bij zegt :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ooh come on CBL! Ik rol bijna van mijn stoel af. Het dieptepunt is bereikt. Sorry!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Caribbeanlover schreef:Zusje schreef:Caribbeanlover schreef:Zusje, beetje dimmen he aub, erg overdreven van je om zo tegen mij tekeer tegaan, valt me van je tegen!
Ik zeg er aub bij en het is weer niet goed!
Aub maakt niet zo alles goed natuurlijk, dat lijkt me logisch. Daarbij zeg je dat ik moet dimmen terwijl je zelf te keer gaat en heel wat mensen afblaft in dit topic. Wederom hetzelfde advies; kijk eerst eens naar jezelf voor je met je vingertje gaat wijzen. Aub.
Gast- Gast
Pagina 9 van 12 • 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn jullie flexibel?
» Wat zijn jullie aan het doen?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zijn jullie ook zo moe?
Pagina 9 van 12
Permissies van dit forum: