KletsTopic
+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: KletsTopic
Dankjewel, Maura!
Ik was echt stuk toen hij het uitmaakte. Mijn zwager zei vorige week nog dat 'ie me nog nooit zo had gezien.
Ik heb mezelf de tijd gegeven om te huilen, om me kut te voelen, om me lens te shoppen om me maar beter te voelen.. Maar dat laatste helpt natuurlijk maar even.
Inmiddels ben ik daar klaar mee, ik wil mezelf niet meer zielig vinden. Zoals ik al zei, ik vind het nog steeds heel erg. Maar ik kan er nu gewoon wat beter mee omgaan. Het scheelt heel veel dat we niet in dezelfde woonplaats wonen en ik hem dus niet meer zie.
Edit: En zonder mijn vriendinnen, familie en het forum had ik het niet getrokken. Het is fijn om hier advies te krijgen van mensen die er van een afstandje naar kijken.
Ik was echt stuk toen hij het uitmaakte. Mijn zwager zei vorige week nog dat 'ie me nog nooit zo had gezien.
Ik heb mezelf de tijd gegeven om te huilen, om me kut te voelen, om me lens te shoppen om me maar beter te voelen.. Maar dat laatste helpt natuurlijk maar even.
Inmiddels ben ik daar klaar mee, ik wil mezelf niet meer zielig vinden. Zoals ik al zei, ik vind het nog steeds heel erg. Maar ik kan er nu gewoon wat beter mee omgaan. Het scheelt heel veel dat we niet in dezelfde woonplaats wonen en ik hem dus niet meer zie.
Edit: En zonder mijn vriendinnen, familie en het forum had ik het niet getrokken. Het is fijn om hier advies te krijgen van mensen die er van een afstandje naar kijken.
Laatst aangepast door Pixie op za 12 mei 2012 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Slaap lekker, Pippa!
Poubelle- Ratel
Trusten Pippa!
Het zijn inderdaad maar tijdelijke oplossingen, Pixie. Maar als het even helpt, dan ben ik er altijd voorstander van. Want het klopt wat je zegt, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee. En dan niet per definitie met hem, maar wel met de omstandigheden (het verdriet, woede, onbegrip).
Ik heb slechts één keer in mijn leven echte liefdesverdriet gehad. En ik heb het eigenlijk exact zo gedaan. Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu betrap ik me er soms op dat ik soms zijn naam niet meer weet. Hoe erg!
Het zijn inderdaad maar tijdelijke oplossingen, Pixie. Maar als het even helpt, dan ben ik er altijd voorstander van. Want het klopt wat je zegt, op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee. En dan niet per definitie met hem, maar wel met de omstandigheden (het verdriet, woede, onbegrip).
Ik heb slechts één keer in mijn leven echte liefdesverdriet gehad. En ik heb het eigenlijk exact zo gedaan. Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee. Nu betrap ik me er soms op dat ik soms zijn naam niet meer weet. Hoe erg!
Gast- Gast
Ja precies, daar ben ik klaar mee.
Ik heb ook 2 vriendinnen die in ongeveer hetzelfde schuitje zitten, het is wel apart om te zien hoe verschillend we met de situaties omgaan. Maar af en toe schelden we gewoon een hele middag op de mannen, dat is ook wel lekker .
Haha wie weet gebeurt het bij mij ook nog, z'n naam vergeten!
Ik heb ook 2 vriendinnen die in ongeveer hetzelfde schuitje zitten, het is wel apart om te zien hoe verschillend we met de situaties omgaan. Maar af en toe schelden we gewoon een hele middag op de mannen, dat is ook wel lekker .
Haha wie weet gebeurt het bij mij ook nog, z'n naam vergeten!
Poubelle- Ratel
Ja, dat is heerlijk. Even lekker schelden. En ja, iedereen gaat er anders mee om.
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
KIik moet zo naar de kaakchirurg..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Oh bah, Jade, wat moet er gebeuren? Sterkte in ieder geval!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Oh bah, Jade, wat moet er gebeuren? Sterkte in ieder geval!
Vandaag worden 2 verstandskiezen weg gesneden.. over ongeveer 2 weken de andere 2..
Pfff zit nu in de wachtkamer, ben zenuwachtig.. na al die horror verhalen..
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben bezig met opruimen en ben nog niet eens op de helft
Ik zit ook nog steeds in pyama..
Ik zit ook nog steeds in pyama..
Gast- Gast
Haha nee want ik moet opruimen. Maar heb gister zo'n drukke dag gehad dat ik nu lui ben..
Gast- Gast
Hopelijk heb je het inmiddels achter de rug, Jade!
Ik heb de was gedaan en eten gemaakt voor vanavond. Ga vanmiddag voor het eerst een middag en avond werken op mijn nieuwe werk en moest zelf eten meenemen. Zo maar eens lunchen en dan aan het werk.
Ik heb de was gedaan en eten gemaakt voor vanavond. Ga vanmiddag voor het eerst een middag en avond werken op mijn nieuwe werk en moest zelf eten meenemen. Zo maar eens lunchen en dan aan het werk.
Suus- Lady Post-a-lot
Heey!
Hier gaat het wel, moet eigenlijk een opdracht maken en heb van alles in mijn hoofd, maar toch ben ik nog niet begonnen. Het is lastig die eerste stap te zetten en écht te beginnen vandaag (ben nu even liever aan het forummen).
Met jou alles goed Zoey?
Hier gaat het wel, moet eigenlijk een opdracht maken en heb van alles in mijn hoofd, maar toch ben ik nog niet begonnen. Het is lastig die eerste stap te zetten en écht te beginnen vandaag (ben nu even liever aan het forummen).
Met jou alles goed Zoey?
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Herkenbaar Annemoontje! Succes, als je eenmaal begonnen bent gaat het vast vanzelf.
Stof, dat wist ik niet nee! Ik zal even op zoek gaan naar iets anders.
Stof, dat wist ik niet nee! Ik zal even op zoek gaan naar iets anders.
Gast- Gast
Leuke nieuwe avatar Zoey! Lekker vrolijk
Heb inmiddels een beginnetje gemaakt. Nu komt morgen vast de rest
Heb inmiddels een beginnetje gemaakt. Nu komt morgen vast de rest
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Haha thanks! Nou maar hopen dat niemand anders deze heeft! Goed van je dat je bent begonnen!
Wat is het stil hier zeg, waar is iedereen?
Wat is het stil hier zeg, waar is iedereen?
Gast- Gast
Het is zeker rustig hoor.
Iedereen spannende dingen aan het doen op deze maandagavond?
Iedereen spannende dingen aan het doen op deze maandagavond?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Greys kijken!
Suus, ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar ik zie bij elke reactie van jou dat je avatar over je ttekst heen valt. Dacht, ik zeg het maar even...weet dus niet of het aan jou of mijn schermpje ligt.
Suus, ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar ik zie bij elke reactie van jou dat je avatar over je ttekst heen valt. Dacht, ik zeg het maar even...weet dus niet of het aan jou of mijn schermpje ligt.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Gympie_ schreef:Suus, ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar ik zie bij elke reactie van jou dat je avatar over je ttekst heen valt. Dacht, ik zeg het maar even...weet dus niet of het aan jou of mijn schermpje ligt.
Ik heb het ook op mijn telefoon.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heeft iemand toevallig mijn topic gelezen bij Liefde & Relatie? Er gebeurd net zoiets bizars! Ik krijg uit het niets een smsje van die jongen die ik in dat topic bedoel! SOS wat moet ik hiermee? Wissen & negeren denk ik zelf maar..
Gast- Gast
Ik heb het zelf alleen op mijn oude brakke computer, op andere computers niet. Maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen?Alex schreef:Gympie_ schreef:Suus, ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar ik zie bij elke reactie van jou dat je avatar over je ttekst heen valt. Dacht, ik zeg het maar even...weet dus niet of het aan jou of mijn schermpje ligt.
Ik heb het ook op mijn telefoon.
Suus- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: