Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 0:31

He wat balen Puggle! Snap dat je daar enorm van baalt, en idd liggen die stenen daar nu te liggen! Hopelijk vind je iemand die het snel kan doen tegen een redelijke prijs. Kan je ook nog even genieten in de tuin.

Piene: zo herkenbaar je laatste stukje... Ik heb dat nu ook zo regelmatig... Pfff... word soms niet goed van mezelf. Maar geloof dat dit bij het echte piekerwerk hoort wat ze altijd zeggen... Rolling Eyes

Ik heb echt een rotdag... bleh... Had sinds gisterenavond al last van mijn maag en darmen, maar dacht trekt wel weer weg. Heb het ook veel sneller in de zwangerschap nu... Nou de hele nacht last gehad van mijn darmen, vanmorgen leek het tot rust te komen maar niet dus... Heb ook zo'n buikpijn bovenin... Moet zo naar de VK dus dan kan ik meteen vragn hoe of wat maar word er zooo zat van van dit soort dingen. Heb vriendin voor vanmiddag maar afgebeld dus en morgen weet ik ook niet of het gaat lukken met mijn tante en nichtje. Voelt zo stom... maar ik heb gewoon geen energie en voel me gewoon echt verrot. Twisted Evil

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:13

Lekker even tijd voor jezelf nemen dat ccc, doen waar jij je goed bij voelt.
Hopelijk komt alles snel weer tot rust Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888

Gast
Gast

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 6:07

Als het mee zit dan komt er zaterdag iemand de tuin doen, een bekende van mijn schoonmoeder dus hopelijk gaat het door!

Moest vanmiddag op controle, op zich was alles goed. Maar omdat ik zoveel pijn heb bij mijn rib ( het word alleen maar erger) en het nu ook door trekt naar mijn rug moest ik weer bloed prikken of dat het toch niet mijn lever was. Gelukkig was de uitslag goed!

Maar toen werd ik om 5 uur gebeld dat ze hadden overlegd en mijn bloeddruk toch te hoog vonden. De onderdruk was 95. Nu moet ik me vrijdag om 11 uur melden op de verloskamers en dan gaan ze hem nog eens goed bekijken enz. Maar dit word normaal altijd op de dagbehanfeling gedaan en niet daar dus ik snap het niet. Maar ja toen viel mijn telefoon uit, ik was in de supermarkt en ik had dus geen nummer. Dus ja nu ga ik morgen maar even terug bellen, want zit me nu druk te maken Sad

Ccc, hoe was je controle? Voel je je al wat beter? Ik herken het wel hoor dat je darmen leeg willen Wink heb weleens gehoord dat dat vaker gebeurt op het eind.
Geeft toch niks dat je geen visite kan ontvangen, als je er geen kracht voor hebt lekker niet doen, dat begrijpen ze heus wel.

Piene, wat rot dat je zo in de stress zit. Maar zoals je zegt het komt vast wel goed. Die twijfels horen er vast bij en ik neem aan dat je er van te voren ook wel aan hebt gedacht en het toen ook goed voelde. Komt goed hoor!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- di 29 mei 2012 - 6:20

Hallo meiden!

Even snel een berichtje, ben druk met koffer pakken want we gaan morgen voor een week naar Parijs! Erg veel zin in.
Verder gaat het goed hier, geen bijzonderheden.
Van het weekend de meubeltjes in elkaar gezet, ben er helemaal blij mee. Zal na mijn vakantie foto's plaatsen.

@ Puggle, hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid. Geen idee waarom de controle nu ergens anders is.

@ CCC, bij jou ook al zo'n rotdag.
Hoe was het bij de verloskundige?

@ MAS, jeetje wat schrikken. Gelukkig is alles goed! Haha en wat leuk dat je vriend helemaal los ging!

@ Piene, denk dat die stress wel normaal is, het is ook spannend! Maar komt vast helemaal goed!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 6:35

Alvast veel plezier amber! Ik ben erg benieuwd naar een foto van je meubels. Voel je vrij om ze te whatsappen hè Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 29 mei 2012 - 6:50

Ha dames,

Puggle, balen van de tuin, en inderdaad, morgen ff bellen, hopelijk heb je dan meer duidelijkheid.

Amber, veel plezier alvast!

De rest heb ik even niet onthouden, sorry. Voel me al de hele dag behoorlijk naar, misselijk, duizelig, beetje draaierig. Gewoon n algeheel gevoel van gatverdamme, bah

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 7:21

Wat rot muppet, misschien dat de warmte er een beetje bij je uitkomt ofzo!?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 29 mei 2012 - 7:27

Puggle schreef:Alvast veel plezier amber! Ik ben erg benieuwd naar een foto van je meubels. Voel je vrij om ze te whatsappen hè Wink

haha komt eraan! ;-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- di 29 mei 2012 - 7:28

He Muppet wat balen dat je je niet lekker voelde vandaag! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 29 mei 2012 - 7:29

Puggle schreef:Wat rot muppet, misschien dat de warmte er een beetje bij je uitkomt ofzo!?

Ja misschien, het was onwijs benauwd op werk. Daar is het begonnen, maar niet meer weg getrokken Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 7:32

Muppet: balen, ook al niet lekker! Hopelijk knap je snel op!

Puggle: ooh dat zou serieus fijn zijn zeg als het zo snel al kan! Vervelend dat je bloeddruk zo hoog was, hopelijk niks ernstigs!

Amber: heeeel veel plezier in Parijs! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 561177 Enne... nieuwe meubels? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 561177 Vertel! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 561177 Ben ook wel nieuwsgierig!

Ik ben vandaag bij de VK geweest, had deze vrouw nog nooit gehad, hele aardige vrouw en kon goed met haar praten. Heb dan ook mijn vlagen van angst besproken en ze gaat ervoor zorgen dat hun langer blijven in het ziekenhuis, en dat er een goede overdracht word gegeven over mijn angsten ed. Heb ook meteen wat informatie gevraagd over de pijnstilling en dat kan gewoon via hetzelfde infuus. Voor nu denk ik dat ik het niet ga gebruiken maar vind het toch wel fijn als optie te houden zeg maar. Geeft me ook wat meer controle over de situatie misschien.

En wbt mijn maag en darmen, is gewoon een griepje waarschijnlijk. Was nr. zoveel al die met deze klachten kwam... Verder alles helemaal oke met de baby en bloeddruk ed. Ze word klein geschat... nog steeds, dus begin nu langzaam maar zeker toch wel heel erg nieuwsgierig te wordne hoor!

Ohja, voor morgen heb ik alles wel afgezegd. Mijn tante en nichtje moeten 1.5 uur met de trein en vind het ook zo lullig als ik op het laatste moment moet afzeggen. Wel balen, want morgen werkt mijn vriend en daarna heeft hij een etentje van één van zijn managers onder hem, hij is tien jaar in dienst. Dus zit wel de hele dag dan alleen... Maar ach, dat voelt nu even beter. Miss. als ik me wat fitter voel ga ik even de stad in... Ben toe om iets leuks voor mezelf te kopen haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 29 mei 2012 - 7:54

CCC, dankje. Mijn collega voelde zich er ook naar door vandaag, het was echt naar op werk. Maar ik ben er momenteel wat vatbaarder voor vrees ik. Ach, gaat wel weer over...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje di 29 mei 2012 - 7:58

@ccc, ik dacht een week voor de bevalling ook dat ik een buikgriepje had, liep van onderen helemaal leeg..
ik hoor het toch van veel vrouwen, dus hoop voor jou hetzelfde, kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent!
succes met de laatste lootjes!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 8:03

Muppet: jaa misschien toch iets in de lucht ook op je werk... Ik word zelf ook naar van die warmte en benauwdheid, heb dat ook veel op mijn werk... En inderdaad, ik merkte ook in het begin van mijn zwangerschap dat mijn weerstand iets verminderde. Naja lekker rustig aandoen joh!

Konijntje: ja dat zei een vriendin van mij ook al, maar ik weet het niet hoor... Heb het wel vaker gehad nl. Heb sowieso snel last van mijn darmen, ook veel onderzoeken gehad en kwam gewoon uit dat ik gevoelige darmen heb. Dus verwacht nog niks... Voel nl. nog helemaal geen andere dingen, ja soms wat menstruatieachtige pijn maar verder niks...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 8:06

Ik herken het ook echt, kreeg net super buikkrampen en hop naar de wc Embarassed heb ik normaal eigelijk nooit.

Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad ccc! Hopelijk geeft het je wat rust, ook de gedachte van de pijnstilling dat het gewoon makkelijk in hetzelfde infuus kan.
En een dagje rust is ook wel goed misschien, en een dag is ook weer zo voorbij.
Hebben ze ook een gewicht genoemd?

Muppet, ja je kan echt wel last hebben van hitte denk ik zeker als het op je werk ook zo was.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 29 mei 2012 - 8:06

Rustig aan doe ik wel, lig lekker op bed tv te kijken... Heb trouwens ook al de hele dag last van mn darmen, bah, helpt ook niet...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 8:07

Oooh Puggle, jij gaat toch niet eerder bevallen he! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 253468018 hihi! Ach... alles zal wel weinig ruimte hebben daarbinnen...

Ze schatten haar nu op een kleine 6 pond... Dus een kleine baby zoals ze het noemde..

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 8:10

chococupcake schreef:Oooh Puggle, jij gaat toch niet eerder bevallen he! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 253468018 hihi! Ach... alles zal wel weinig ruimte hebben daarbinnen...

Ze schatten haar nu op een kleine 6 pond... Dus een kleine baby zoals ze het noemde..

Nou dan moet ik opschieten, of jij laat en ik eerder of gewoon samen dat zou leuk zijn Laughing
Dat is idd een licht gewicht. Al vind ik het wel apart dat ze dat voelen, vaak klopt het ook niet.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 8:13

Nou dat had ik ook hoor over dat gewicht... Vind ook wel dat ze elkaar een beetje tegenspreken daar... Vorige keer zei die andere VK dat mijn baarmoeder erg groot was, en nu zei ze dat ik nog wel meer ruimte had om te groeien qua baarmoeder... We zien wel wat er straks uitkomt qua gewicht Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 561177 Als alles maar gezond is Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 561177

Mensen om ons heen beginnen het nu erg spannend te vinden trouwens merk ik, mijn moeder belt om het minste... Andere mensen sturen berichtjes en bellen me suf... Leg mijn telefoon nu maar gewoon ergens op de kast en kijk er een paar x per dag naar, want word er soms niet goed van... Allemaal goed bedoeld en leuk, maar straks zit ik nog tot 42 weken te wachten thuis :p

Oh trouwens, heb je je spullen ook binnen gekregen Buggaboo en box? Alles compleet enzo?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 8:50

Oh dat is zeker apart dat het verschilt. Ik denk toch dat dat met voelen is. Met een groeiecho is het anders en ook daar kan het schelen. Ach het maakt natuurlijk ook niks uit, want als jij het gewicht weet ben je al van de bevalling af Wink

Mijn moeder begint ook wat zenuwachtig te worden nu. Ze is nu in Turkije op vakantie en heeft al een paar keer gebeld. Ach voor de rest valt het hier nog mee.

De bugaboo en de box komt morgen Very Happy tussen 8 en 6 dus ben benieuwd! Ook gaat mijn man morgen aan de voortuin beginnen, die gingen we zoiezo zelf doen met grind.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 9:20

Oooh lekker! Meteen even alles aanpakken! Lekker hoor, ben je straks van je zandbakken af... Zal je ook een hoop zand binnen schelen denk ik!

Ja is wel leuk dat mensen meeleven hoor, wel heel erg lief maar soms denk ik, ik ben pas 38 weken zwanger... Ga er toch wel vanuit dat ik de 40 weken haal nl... Heb ook wel het idee als ik even niet bereikbaar ben, denken mensen meteen dat ik aan het bevallen ben haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 29 mei 2012 - 18:05

Ik ga proberen het vanaf nu wat beter bij te houden, als me dat lukt. Hier wordt soms zoveel gekletst smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 18:40

Haha dat valt best mee toch Snoes? smile

Ik voel me vandaag weer lekker fit! smile Zo even lekker de stad in, moet nog een paar dingen halen voor de baby en vanmiddag ga ik lekker in de zon zitten zodat ik toch nog wat rust heb! Cool

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 29 mei 2012 - 19:02

Snoes ik snap het wel hoor, kan het soms ook lastig bijhouden...

Fijn dat je je beter voelt CCC. Hier gaat t ook wel aardig weer. Ben alleen mn verkoudheid nog steeds niet kwijt, duurt al meer dan twee weken, zucht...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 29 mei 2012 - 19:08

Hmmm... balen Muppet! Heb je al neusspray enzo geprobeerd? Stomen misschien?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: