Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 20:32

Fijn dat het weer beter gaat ccc. Veel plezier met shoppen smile

Verkouden zijn rond deze tijd van het jaar is niks muppet Sad

Snoes,op zich valt het met dr drukte hier de laatste tijd best mee hoor.

Ik ben aan het wachten tot de babydump er is. Spannend Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Snoes di 29 mei 2012 - 22:44

Ik kan het vaak echt niet bijhouden hoor. Maar ik zit wel in een ontzettend drukke periode, 40 à 50u/week werken + renovatiewerken bij ons thuis maakt dat ik niet zo ontzettend veel vrije tijd meer heb smile. Ik ga mijn best doen iig Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 23:50

Jeej hij is er. Het was een bouwpakket maar hij staat nu trots in de gang smile
Nu de box nog in elkaar zetten.

Laatst aangepast door Puggle op do 31 mei 2012 - 19:20; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 29 mei 2012 - 23:55

Heel gaaf Puggle, en nu even voor mij uittesten hé, of je goed bij die mand eronder komt als je boodschappen doet :P

Ik ga vanavond hier lekker bijlezen en bijposten, mijn pauze is bijna voorbij!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Puggle di 29 mei 2012 - 23:58

Viva schreef:Heel gaaf Puggle, en nu even voor mij uittesten hé, of je goed bij die mand eronder komt als je boodschappen doet :P

Haha, moet ik eerst een baby hebben. Beetje gek als ik nu boodschappen ga doen laughcry maar ik vind het wel meevallen. Hij zit er dicht op, maar je ziet dat er wel ruimte is.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 0:13

Hij is wel supercoool hoor Puggle! Echt ontzettend mooi! Gewoon lekker door je huis mee crossen hihi! Doen wij hier soms ook! Embarassed

Ik heb nog even lekker 2 uurtjes op bed gelegen net, mijn vriend weigerde op te staan onder het mom van ik ben al 4x wakker gebeld vanmorgen en ben nu al moe. Gisteren had hij op zijn vrije dag ook 2x langs het werk moeten gaan voor vergadering en wat acties die echt geregeld moesten worden ivm dat voetbalgebeuren. Dus vandaag compenseerde hij het door lekker uit te slapen. Hij leert het al smile haha!

Ga zo dus even lekker de stad in, mijn telefoon was weer leger dan leeg dus die heeft ook weer even een paar uurtjes in de lader gezeten maar word er doodmoe van. Misschien even langs de tel. winkel om te vragen of er wat aan te doen is.

Jeetje Snoes, doe je wel een beetje rustig aan? Kan niet goed zijn hoor nu zoveel werken!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 0:53

Dankjewel ccc! Vind hem ook super Very Happy was nog best een werk.
Veel plezier in de stad! En goed van je vriend Wink er zijn grenzen idd.

Snoes, ik zou idd ook wat rustiger doen hoor. Lijkt me erg druk zo!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn wo 30 mei 2012 - 2:13

Viva schreef:Heel gaaf Puggle, en nu even voor mij uittesten hé, of je goed bij die mand eronder komt als je boodschappen doet Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 253468018

Nee hier kom je echt niet bij. Ben al blij als ik er een fles cola onder gepropt krijg! Maar met de wandelinzet is dit wel goed mogelijk.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Viva wo 30 mei 2012 - 4:03

Charlie, wat een baas I love you

CCC, grappig hoe je je zit op te winden over je bevalling, en alle vrije tijd die je nu hebt!
Wat raar dat je VK geen actie ondernam met die bacterie die je hebt!
Is het nog leuk geweest, de BBQ zaterdag? Waarschijnlijk lees ik dat straks :P
Wat fijn dat je oma kankervrij verklaard is!

Wennes, is de tuin mooi geworden?
Balen dat je zulke slechte dagen weer achter de rug hebt zeg Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 699888
En dat je het als falen voelt, je hebt er niet zelf voor gekozen om zo weinig te kunnen doen!
Het is gewoon je moedergevoel die lekker dwars aan het doen is.

Muppet, je ziet je echo inderdaad niet heel goed, maar wel leuk dat je die gehad hebt!
Weet je of je dan altijd slechter beeld hebt? Mijn placenta ligt ook voor, en ik wil rond de 28/30 weken ook een pretecho laten maken...

Puggle, balen dt die tegelzetter niet kan komen zeg!
Fijn dat het je lever niet was, hoe is het afgelopen met het terugbellen?
En gewoon een knuffel of pop erin doen, en een rondje lopen Very Happy

Mas, wat hebben jullie allemaal besteld ?Very Happy

Piene, die stress vooraf is normaal Wink

Amber, fijne vakantie!

Jazzlyn, ah bah ik had gehoopt dat je er toch goed bij kon komen ook al ziet het er niet zo uit...
Maar wel bedankt voor je eerlijke reactie hoor Wink

Hier gaat alles goed, vandaag 17 weekjes. Kan niet wachten tot ik het ga voelen, je ziet het wel erúg duidelijk al Wink
Ik wilde veel meer vertellen maar weet nu niets meer... Ga maar eten koken en zo naar de hema hier voor de 15% kortingsavond. Kijken of ik sneeky roze spulletjes kan kopen eventueel zonder bekenden te zien :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 5:57

Viva, als het goed is komen er zaterdag 2 man de tuin doen. Andere mensen dat wel, maar ben al blij dat het als het goed is opgelost is smile Mijn vriendin woont in de straat dus ben net even naar haar gelopen met de wagen Very Happy

Veel plezier bij de koopavond, daar is altijd wel wat te vinden zeker met korting Wink

Jazzlyn, ik vind het echt wel mee vallen hoor met die boodschappenmand. Maar is ook maar net wat je handig vind natuurlijk.

De box staat nu ook :cheering: nu alleen nog een baby :P

Laatst aangepast door Puggle op do 31 mei 2012 - 19:21; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 6:01

Aaaah Puggle! Dat ziet er leuk uit! Waar komt het boxkleed vandaan? En lieve mobile ook! smile

Viva: vind op winden niet echt de juiste woorden, ik vind het spannend ja... En ben niet zo'n stilzitter. Maar opwinden vind ik wel erg negatief klinken.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 30 mei 2012 - 6:04

Puggle, ik vind je box echt heel leuk, dat blauw is ook mooi, die boxkleed en alles I love you I love you

CCC, en heb je al allemaal geboortecupcakes gemaakt? Dan heb je weer een lekkere bezigheid Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 6:06

Dankjewel! Dat kleed is van isi. De andere kant is helemaal blauw en van badstof. De mobiel is van prenatal. Heb net ook nog een rammelaar en bal van woezel pastel besteld voor erbij I love you
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 6:07

Ziet er echt superleuk uit! Very Happy Ook een keer een ander kleurtje voor een meid! Leuk!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 30 mei 2012 - 6:10

Helemaal leuk puggle! Wie weet zie je die mobiel bij mij over een poosje ook Wink
Daar zit ook zo'n mooie zilveren ster aan, dat heeft Parel ook in haar box, veel groter geloof ik.
Heb nog fiberfill over, en nepleer zilver, dus kan er ook zelf wat van maken...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 6:14

Bedankt! Ja ik heb die kleur beneden als accent in huis dus dacht ook al is het een meisje ik doe het gewoon. Deze ster heb ik boven in het bedje, die hoort ook bij de mobiel. Het is een muziekdoos en best groot.
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Z_2694581_001

Wat leuk als je zelf zoiets gaat maken, kan best natuurlijk smile

Zien jullie trouwens mijn ticker?

Oh de foto is wat groot zie ik sorry Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Viva wo 30 mei 2012 - 6:20

Ja, hij is erg leuk!
Zou hem zelf dan alleen helemaal zilver doen.
Heb vandaag een muziekmobiel huisje gekocht bij de hema, 25% met die 15% erbovenop. Ook wel leuk
Misschien dat ik dus nog wel zelf een muziekdoosje ga maken amar dat zie ik wel, eerst de andere projecten af Wink

Ja ik zie je ticker Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 6:39

Leuk idee Viva, lekker crea Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jezzie wo 30 mei 2012 - 6:47

Ziet er allemaal leuk uit puggle!
Heb je nu alles klaar?
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle wo 30 mei 2012 - 7:30

Dank je jezzie! Ja eigelijk is alles er klaar voor. Ik moet nu alleen mijn ziekenhuis tas nog even doen.
Hoe gaat het met jou? En heb je al wat dingen gedaan?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 30 mei 2012 - 7:46

Jezzie: hoe is het met jou?

Puggle: oooh leuk he die ster! Ik had hem ook in mijn handen van de week! smile Heb toch gekozen voor het geruite hartje uiteindelijk, die komt van de week weer binnen dus dan kan ik hem ophalen. Vond ik passender aan de wieg smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 30 mei 2012 - 7:53

Leuk Puggle!

Viva, ja, je hebt altijd een slechter beeld als de placenta voor ligt. Dit zei ze tegen ons met de geslachtsbepaling. Wij hebben toen gevraagd wanneer we het beste 3d konden doen. Ze zei voor de 24 weken, tussen 22 en 24, anders zie je alleen maar veel 3d placenta

Ondanks dat het niet super te zien was vonden wij het erg leuk!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Jazzlyn wo 30 mei 2012 - 8:04

@viva, het is verder een perfecte wagen hoor. Maar dat boodschappenmandje is echt nutteloos Laughing Want er mag ook maar 4 kg in.. 4 pakken melk dus Laughing Tja... Maar hij rijdt zo lekker en is makkelijk in te klappen en is mooi.. Dan maar geen boodschappenmandje Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 281626781

@ Puggle, ow nou ik vind het dus echt niet handig.. Kan er net een opgevouwen boodschappen tas onder stoppen. En ik hoor had ook van andere dat het onhandig is. Maarja, ik vind het zoals boven gezegd verder een super wagen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jezzie wo 30 mei 2012 - 8:24

@puggle, fijn dat je alles nu klaar hebt!
Wij zijn nog bezig in de babykamer, moeten nog wat plinten enzo in.

Met mij gaat het wel goed. Gisteren bij de fisio geweest voor mijn bekken.
Maandag gaan we een weekje op vakantie. Ben ik wel echt even aan toe!
Als we terug zijn gaan we de babykamer afmaken en de kinderwagen ophalen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes wo 30 mei 2012 - 8:25

Puggle, leuke kinderwage! En je box is ook al zo leuk, hele goede smaak heb jij! Very Happy Ik zie je ticker overigens gewoon hoor!

CCC, ik doe zeker wel rustig aan hoor. Ik doe sowieso geen zwaar fysiek werk en als het me teveel wordt hier bij de renovatie, stop ik er ook gewoon mee. Daar ben ik wel heel consequent in voor mezelf.

Viva, heb je nog geen nieuwe buikfoto gemaakt? Nog goed geshopt?

Jezzie, wat leuk dat jullie op vakantie gaan! Waar gaan jullie heen?

Ik ben vandaag alweer 13 weken, schiet alweer op! Mijn vriend heeft gisteren nog een foto gemaakt van mijn buik, zal zo eens kijken of ik 'm online krijg.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: