Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Filoria vr 1 jun 2012 - 4:07

He Snoes, ik zie nu je uitgerekende datum. Op die datum was ik ook uitgerekend. Uiteindelijk is het 27 november geworden.

Krijg je er ook zoveel opmerkingen over als je de datum noemt?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Snoes vr 1 jun 2012 - 4:10

Filoria, bij ons in België wordt Sinterklaas altijd 6 december gevierd, dus het valt eigenlijk heel erg mee. Alhoewel er toch wel verschillende reacties kwamen dat het een Sinterklaasbaby'tje wordt haha!

Ik hoop dat het niet 29 november (verjaardag vriend) en niet 6 december komt. Verder heeft de baby vrije keuze Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy vr 1 jun 2012 - 4:23

Clapperdie schreef:CCC: Ik lees ineens nog 9 dagen te gaan :shock:

Wow inderdaad zeg, al keek ik ook erg uit naar mijn uitgerekende datum ik beviel 9 dagen later Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle vr 1 jun 2012 - 4:34

Snoes, ja heb sinds een week nu wekelijks controle. Geloof ook wel dat dat vanaf 36 weken bij een praktijk ook is.
Wat grappig dat jullie Sinterklaas op 6 dec vieren. Lijkt ook echt ver weg nog hè als je het zo ziet staan, maar het gaat zo snel. Zeker op het eind vind ik.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Snoes vr 1 jun 2012 - 4:36

Het lijkt nu inderdaad echt nog ver weg (al vind ik dat niet erg hoor, zo hebben we ook rustig de tijd om alles te regelen), maar het zal er sneller zijn dan we denken. Bij jou schiet het ook op, ben zo benieuwd naar jullie kleintje en ook naar de naam! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC vr 1 jun 2012 - 5:44

Waaaaah meiden! Jullie maken me zenuwachtig! hihi! Maar idd... 9 dagen tot de uitgerekende datum... Zo spannend! Maar ben er klaar voor denk ik, vannacht trouwens een rotnacht gehad. We waren gisteravond naar vrienden geweest en mijn vriend moest om 6 uur op de zaak zijn, dus we zijn redelijk optijd naar huis gegaan maar kon niet slapen. Dus ben beneden gebleven, beetje series gekeken enzo... Om 1 uur dacht ik, ga toch maar eens naar bed. Nou... slapen, wat is dat? Om 3 uur toch maar besloten naar beneden te gaan. Had gisteren dus veel gelopen hier in het centrum en had zo'n drukkend gevoel van onderen... Dus was wel even bewust van alles. Ben ook zo bewust ermee bezig omdat ik echt wil zorgen dat ik optijd naar het ziekenhuis ga ivm de antibiotica. Wil gewoon dat ons kindje een goede start krijgt... Maar goed, toen ging er even door me heen zou het dan het begin zijn... wat steekjes en krampjes maar niks ernstigs dus... Niks doorgezet haha... Vanmorgen rond 6 uur toen mijn vriend dus alweer zat te werken zat ik nog beneden, alles aan kant, beetje verveeld en weer naar boven gegaan. Daar even door gegaan met de was en de babykamer op orde gesteld. Ik draai me elke x hier om in huis, en er lijkt een ravage uit het niets te ontstaan hier. Of wij zijn slordig ofzo of ik heb echt last van hormonen haha! Maar goed, om 7 uur dacht ik, kan de dag toch niet doortrekken zo, dus uiteindelijk om 7 uur in slaap gevallen tot 13 uur.

Vanmiddag heerlijk bijgekletst met de overbuurvrouw/ vriendin en haar babykamer bekeken, daarna zijn we nog even naar een tweedehands winkeltje hier geweest met kinderkleding en allerlei andere normale verkoop zeg maar. Superleuke luiertas gekocht! Zal straks ff een foto maken! smile En daarna nog even door naar een positiekleding zaakje die daar ook zat in de buurt (wist ik niet eens) heb daar een goede Noppies voedingsbh gekocht. Ga echt niet meer in positiekleding investeren voor die paar weekjes nog... maar zij moet nog wat langer en ben toch wel heel blij met de voedingsbh, je ziet ook niet echt dat het een voedingsbh is maar gewoon basic. Waar een mens zich wel niet druk over kan maken he :P

Shy: hoe is het?

Filoria: nogmaals gefeliciteerd! Ben je al helemaal gewend aan het idee? smile

Puggle: wat fijn dat alles weer goed was in het ziekenhuis!

Moet nu even snel wat boodschapjes doen, heb nu lkker gepofte aardappels in de oven liggen smile Moet er alleen nog even wat bij halen. Gekke is, sterf van de energie vandaag... Morgen ga ik lekker lunchen met een vriendin... Ook weer wat leuks gepland dus...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine vr 1 jun 2012 - 7:03

chococupcake schreef:Waaaaah meiden! Jullie maken me zenuwachtig! hihi! Maar idd... 9 dagen tot de uitgerekende datum... Zo spannend!

.......

Gekke is, sterf van de energie vandaag...

Haha, had ik ook zo aan het eind van mijn zwangerschap.

Ik ben bevallen met 38+5

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  CCC vr 1 jun 2012 - 7:10

Jasmine schreef:
chococupcake schreef:Waaaaah meiden! Jullie maken me zenuwachtig! hihi! Maar idd... 9 dagen tot de uitgerekende datum... Zo spannend!

.......

Gekke is, sterf van de energie vandaag...

Haha, had ik ook zo aan het eind van mijn zwangerschap.

Ik ben bevallen met 38+5

Hahaha voortekenen dus?! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 36 281626781

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 1 jun 2012 - 7:14

Ccc, er moet nog een lamp komen (die vanmiddag binnen is gekomen) hij moet dus nog opgehangen worden, er moet nog beddengoed voor de wieg en ledikant komen, de muursticker is vanmiddag binnen gekomen die moeten we nog nakijken en opplakken, er moeten nog 2 kubussen opgehangen worden, moet nog babykleertjes kopen en alles moet nog gewassen worden.
Fijn dat jij allemaal leuke dingen aan het doen bent, geniet ervan meid!

Puggle, fijn dat alles nog rustig is.

Vandaag veel gelegen ipv gezeten. Mijn buik is iets rustiger, maar nog niet veel. Ik blijf maar krampen houden, zo spannend!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Lejow vr 1 jun 2012 - 8:59

Knuffel lieve Wennes!
Mijn duimen draaien zicht echt BLAUW voor je!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje vr 1 jun 2012 - 9:02

Wennes, knuffel, hopelijk blijft de kleine nog even zitten

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  CCC za 2 jun 2012 - 8:58

Dames, hoe is het hier?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle za 2 jun 2012 - 21:48

Gaat wel hoor hier! Hetzelfde verhaal Wink maar hoe gaat het bij jou dan? 39 weken :cheering: hoe spannend!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes za 2 jun 2012 - 22:25

Hier gaat het wel! Voel me niet zo lekker vandaag, dus even rustig aan doen.
Wij gaan vandaag namen zoeken! Very Happy

Hoe gaat het met jou CCC? 39 weken, wow! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle za 2 jun 2012 - 23:09

wat leuk snoes! heb je al ideeen voor een naam? balen dat je een minder dagje hebt. effe je rust nemen dan hoor, je hebt het al zo druk!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 3 jun 2012 - 0:07

We hebben voor één geslacht al een naam wat voor ons al jaren vaststaat. Maar we hebben natuurlijk nooit verder naar namen gekeken. Dus het kan best zijn dat er nog andere leuke namen voorbij komen, die ook kans maken. Voor het andere geslacht hebben we nog geen naam.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:17

Snoes: balen dat je niet zo lekker bent! Gelukkig lekker vrij dus! smile En, hebben jullie al leuke namen gezien? smile

Puggle: kom je er een beetje uit met de tweede naam? Lastig hoor als je wilt vernoemen als de namen ook niet zo handig meewerken in jullie geval.

Vandaag alweer 39 weken, heeel gek idee. Mijn vriend heeft gisteren aangegeven dat hij het toch inderdaad erg spannend vind, maar dat hij ook erg moe is. Wat logisch is na al dat werk van hem. Straks even zijn rooster doorspitten om te kijken of hij nog wat extra vrije dagen kan opnemen de aankomende weken. Maar goed, blijft natuurlijk dan ook weer een verassing wanneer het eindelijk gaat beginnen. Vandaag hier ook een lekker rustig dagje, al moet ik wle even wat opruimen, is weer een zooi beneden helaas...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:20

oOehehehe ons geboortekaartje is klaar! Ik wil hem showen, maar dat kan natuurlijk niet hahaha.

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 3 jun 2012 - 0:25

Charlie schreef:oOehehehe ons geboortekaartje is klaar! Ik wil hem showen, maar dat kan natuurlijk niet hahaha.

Oooh dat soort dingen heb ik ook zo vaak, met de naam, het geboortekaartje haha! Strontvervelend en is echt een wonder dat ik het nog niet gedeeld heb! smile Hebben jullie zelf ontworpen?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 3 jun 2012 - 0:27

Charlie schreef:oOehehehe ons geboortekaartje is klaar! Ik wil hem showen, maar dat kan natuurlijk niet hahaha.

Tuuuuuuurlijk wel nerd :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:27

chococupcake schreef:

Oooh dat soort dingen heb ik ook zo vaak, met de naam, het geboortekaartje haha! Strontvervelend en is echt een wonder dat ik het nog niet gedeeld heb! smile Hebben jullie zelf ontworpen?

We hadden zelf een idee, en een vriend van me is grafisch ontwerper die heeft m gemaakt.

Gast
Gast

Bericht  Wennes zo 3 jun 2012 - 0:29

Lejow schreef:Knuffel lieve Wennes!
Mijn duimen draaien zicht echt BLAUW voor je!!

Super lief van je!!!

CCC, 39 weken, de laatste loodjes zijn het zwaarst, hopelijk kun je nog wel een beetje genieten.
Snoes, balen dat je je niet lekker voelt.

Nog een paar uur en dan ben ik 32 weken, dat moeten we toch wel kunnen halen he!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:29

Ccc, wat rot datje vriend zo moe is. Toch maar proberen wat rust te nemen samen, straks is de energie nog hard nodig.
Ja het is idd een lastig namen pakket Wink stuurde net naar mijn man de naam peetje en die vond hij helemaal leuk ineens Very Happy dus ja wie weet komt het toch nog goed straks Wink

Oh ons kaartje is door mijn man zelf gemaakt, ik zou hem ook zo graag willen showen. Dus erg herkenbaar!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 3 jun 2012 - 0:30

Dat gaat zeker lukken wennes! Toch een fijne gedachte lijkt me.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 0:31

Puggle schreef:Ccc, wat rot datje vriend zo moe is. Toch maar proberen wat rust te nemen samen, straks is de energie nog hard nodig.
Ja het is idd een lastig namen pakket Wink stuurde net naar mijn man de naam peetje en die vond hij helemaal leuk ineens Very Happy dus ja wie weet komt het toch nog goed straks Wink

Oh ons kaartje is door mijn man zelf gemaakt, ik zou hem ook zo graag willen showen. Dus erg herkenbaar!

Gelukkig! Gedeelt leed is half leed smile.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: