Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

+13
PapillonRose
smooch
PiP
vlinder-19
moepie
Sylvana
Coco
SarahKey
koNijntje
Lejow
Happy
Susan
Bluestar
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Bluestar do 3 mei 2012 - 7:30

Kom net van de vk vandaan. En zij had wel nog een gewicht van de 1e afspraak! Ben tot nu toe ongeveer 5 kilo aangekomen en was ook volgens haar normaal. Fijn om te horen en om jullie ervaringen te lezen!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Jazzlyn do 3 mei 2012 - 7:45

Ik was met 24 weken 2 kilo aangekomen. In totaal 3 kilo tot de 33 weken. Nu 2,5 kilo onder mijn startgewicht. Ik vond het balen dat ik zo weinig was aangekomen, want daardoor heb ik het de eerste dagen na de bevalling heel zwaar gehad. Daar werkte dat HB van 4,5 ook aan mee natuurlijk Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  ProudMom do 3 mei 2012 - 23:09

Met 24 weken was ik zo'n 4 kilo aangekomen.

Pas vanaf 20 weken kwam ik aan, en snel ook (daarvoor viel ik alleen maar af i.v.m. het vele overgeven). Uiteindelijk ben ik na 40 weken & 4 dagen zwangerschap, wel 22 kilo aangekomen.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:11

bij deze trek ik even m`n eerste post recht, ik heb gisteren bij m`n ouders op de weegschaal gestaan en ben nu 8kg aangekomen. Echter zij m`n mams dat deze weegschaal niet zo specifiek is en dat je bij sportschool of VK meer weeg laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Ayla do 3 mei 2012 - 23:20

Ik ben de eerste 16 weken geloof ik 6 kg aangekomen, daarna een hele tijd stil gestaan (wel tot 25-27 weken denk ik) en uiteindelijk geloof ik geëindigd op 19 kg meer. Ben in het begin niet afgevallen door spugen oid.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:34

Tot nu toe (27 weken) ben ik nog geen 1,5 kg aangekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel aangekomen bij ongeveer 24 weken zwangerschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum