Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

+32
Paper Crown
Toet
Blond
Sarah1985
Bay
Highway
Steep
marjoleinnn
tuttebel
Ella
Jordana
Le Chat Noir
FruttiTutti
SuperGrover
Susan
Mermaid
Flippin' Bitch
Marin
Jeanette
Discordia
Floor
Makamba
Rush
Carra
Chocolate Cookie
litllejoy
SarahKey
Jilke
studiebol
Lima
Gympie
Roza
36 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 6:08

Ik zet wel eens persoonlijke dingen op Facebook. Over mijn zwangerschap nu bijvoorbeeld. Dit omdat ik veel vrienden als vriend heb en ik dan niet steeds mijn verhaal overnieuw hoef te doen. Ik zie daar het probleem niet zo van, mijn pagina staat voor onbekenden afgeschermd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Tinus do 3 mei 2012 - 6:14

Selectief. Alleen iets wat iedereen mag weten.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Sushi do 3 mei 2012 - 7:46

Roza schreef:Zet jij het op fb/twitter als er iemand overlijd/ziek is in jouw directe omgeving? Of als je iets heel naars mee maakt? Of als je ergens mee zit?

Kortom, zit er bij jou een grens (en waar ligt die dan?) in de dingen die je op fb/twitter zet?

Ik zet eigenlijk alleen leuke dingen erop geloof ik. Ik heb het er wel op gezet toen mijn konijntje was overleden.
Maar toen mijn opa overleed heb ik daar niks over op Facebook gezet. Ik praat(te) er liever met mijn beste vrienden en familie over dan dat al mijn Facebookvrienden (incusief collega's) over mijn verdriet kunnen lezen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Sushi do 3 mei 2012 - 8:15

Mensen die Facebook als Twitter gebruiken vind ik ook heel irritant. Dit soort berichtjes:
"Nu lekker bij vriendin huppelepup, #gezellig!" Whyyy?

Chipp schreef:Ruzies en intieme gevoelens post ik nooit. Ik heb ook een hekel aan berichten waarin anderen ('vriendinnen' van de poster) op een negatieve manier worden betrokken. Ik zou flink pissed zijn wanneer een vriendin na een ruzie, heel Facebook op de hoogte stelt van haar gevoelens naar mij toe op dat moment.
Ze hoeft ook niet te posten hoe leuk ik ben. Ik wil alleen bij anderen in de status voorkomen als we echt iets gaan doen/hebben gedaan.

Dit is ook te erg inderdaad. Ik las eens bij een vriendin op Facebook dat ze met wat meiden uit eten ging. Iemand anders reageerde er toen op met de vraag waarom zij niet was uitgenodigd. Vriendin van mij reageerde weer: "Als je zin hebt kom je toch ook gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd." Andere meisje werd toen boos omdat ze nu al niet meer wilde en ze had maar eerder gevraagd moeten worden. Al die andere meiden die in dat restaurant zaten trokken ook allemaal hun telefoon volgens mij want het eindigde in een enorme b*tchfight op Facebook. Te erg.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:16

Ik kan echt gek worden van mensen die hele lange verhalen op facebook posten. Of met hun partner 1 account hebben met twee namen Jan en Jannie Jansen bijvoorbeeld en dan neer zetten Ik (Jannie) heb boodschappen gedaan. Neem een eigen account denk ik dan.

Meestal post ik maar 1 zin of zo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Arwyn do 3 mei 2012 - 8:18

Echte privé zaken zet ik er niet op, zou niet weten waarom.
Zet er sowieso vaak alleen maar onzinnige dingen op eigenlijk.. Dat de hond van de buren weer zo blaft, of dat ik onderweg ben ergens naar toe. Veel verder dan dat kom ik niet. En vind ik ook niet nodig smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:11

Ik zet er eigenlijk nooit iets op. Alleen maar onzindingen zoals een grappig nieuwsbericht of een foto ofzo smile Maar verder niks eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? - Pagina 4 Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum