Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

+32
Paper Crown
Toet
Blond
Sarah1985
Bay
Highway
Steep
marjoleinnn
tuttebel
Ella
Jordana
Le Chat Noir
FruttiTutti
SuperGrover
Susan
Mermaid
Flippin' Bitch
Marin
Jeanette
Discordia
Floor
Makamba
Rush
Carra
Chocolate Cookie
litllejoy
SarahKey
Jilke
studiebol
Lima
Gympie
Roza
36 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Roza wo 2 mei 2012 - 10:38

Zet jij het op fb/twitter als er iemand overlijd/ziek is in jouw directe omgeving? Of als je iets heel naars mee maakt? Of als je ergens mee zit?

Kortom, zit er bij jou een grens (en waar ligt die dan?) in de dingen die je op fb/twitter zet?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:40

Ik zet alleen positieve dingen op FB.

Twitter gebruik ik alleen om te lezen. Het schijnt niet de bedoeling te zijn om elk uur te schrijven dat je nog aan de koffie zit en voor de rest is mijn leven niet zo interessant. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:45

Nee. Ik zie het soms wel bij anderen voorbij komen en dan vraag ik me echt af wat er door diegene heen is gegaan alvorens het te plaatsen. Voel me er zelfs ongemakkelijk bij als ik even zit te kijken bij iemand en er op die manier per ongeluk achterkom dat diegene onlangs een miskraam heeft gehad. Dit is dus wel eens gebeurd in het verleden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:47

Ik zet alleen dingen op Facebook en Twitter waarvan ik vind dat iedereen het mag lezen. Échte prive dingen staan er niet op, daar ben ik wel voorzichtig mee.
Ik heb trouwens zowel Twitter als Facebook afgeschermd, alleen mijn vrienden en mensen die ik accepteer om me te volgen kunnen alles lezen, verder niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gympie wo 2 mei 2012 - 10:49

Ik zet eigenlijk niks (meer) op fb. Wel reageer ik op anderen en in de groep waar ik in zit. Even kijken.. Laatste status update was 2 maart, haha. En dat was een linkje. Dus nee, en vooral geen leed. Heb laatst ook iemand daardoor eraf gegooid, werd gek van al die zielige updates elke keer.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Lima wo 2 mei 2012 - 11:16

Nee dat zet ik niet op facebook. Ik heb wel eens iemand op fb gehad die gewoon haar udate zat up te daten(?) terwijl ze afscheid nam van haar oma en heel facebook kon meelezen dat ze even later was overleden, lekker eraf gekickt. En ik hou ook niet van iemand die elke snottebol moet melden of elke keer last heeft van haar buurman of ruzie met collega's etc. Van mij hoeft het niet alleen positieve berichten te zijn, maar sommige dingen vind ik zo onnodig om te delen.

En ik hoef ook geen tongen in beeld te hebben!!
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 17:28

Mwah, ligt een beetje aan de situatie. Vorig jaar kreeg mijn vader een herseninfarct en toen heb ik wel zoiets erop gezet als dat ik hoopte op het beste. Genoeg mensen wisten toch wel wat er aan de hand was. Maar ik zie wel eens dingen voorbij komen dat ik me afvraag 'waarom zet je dat in hemelsnaam op fb?' Hele ins en outs van een relatie bv of dingen over hun partner die ik ook gewoon heel privé vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  studiebol wo 2 mei 2012 - 17:44

In de tijd dat de tweeling nog in het ziekenhuis lag zette ik wel eens een update op fb hoe het met ze ging, mensen vroegen er naar en ik had niet de tijd om iedereen apart in te lichten.

Ik heb een vriendin die zet er zelfs op dat ze met de pil gestopt is.. maar dan niet op die manier hoor, maar heel omslachtig, van zoveel hormonen naar zoveel hormonen. Nou daar kan ik niks mee en dat vind ik niet interessant en eigenlijk ook best heel prive.

ik zet zelf vaak alleen er op wat ik aan het doen ben of ik plaats een foto.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 18:04

Weinig maar als ik het doe probeer ik een positive draai eraan te geven. Voorbeeld mijn oma lag in het ziekenhuis en had op FB geschreven dat ik trots was op mijn nuchtere sterke oma. Dat vind ik nog kunnen. Maar ondanks dat ik veel familie op FB heb, ben ik weinig tot niet van de slecht nieuws berichten. Als het echt heftig is bel ik wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 18:30

Nee, sommige dingen wil ik voor mezelf houden en zou ik daarom nooit plaatsen. Vooral niet als er andere mensen bij betrokken zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Jilke wo 2 mei 2012 - 18:33

Ik zet er niet veel op. Af en toe een foto van de katten. Niet heel boeiend, maar zou ook niet weten wat ik er anders op moet zetten....
Oja...mijn tuin die ik aan het omspitten ben, staat er ook op zoals hij er nu in nieuwe staat uit ziet. Maar verder niet veel boeiends.

Reageer ook zelden op andere mensen, vind het leuker om te lezen en weet toch nooit wat ik moet typen, als er al 15 keer op 1 berichtje hetzelfde is geantwoord. Laughing
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  SarahKey wo 2 mei 2012 - 19:19

Ik denk dat iedereen weer wat anders onder privézaken verstaat.
Ik zet er geen echte privedingen op. Wel dat we een keer de stad in zijn geweest, dat mijn lieverdje zoveel maanden oud is etc etc.

Wat ik echt raar vind: berichtjes naar overleden mensen. Vanochtend ook weer iemand: Oma het is een maand geleden dat u gestorven bent. Wat fijn dat je weer samen bent met opa. Rust zacht.

Dan denk ik, hallo, oma leest dit niet meer hoor. Rolling Eyes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:24

Ik doe tegenwoordig alleen nog maar aan facebook. Ik zet er alleen positieve dingen op, die niet te privé zijn. Dus bijv. dat ik heb hardgelopen en dat het lekker ging, zoiets. Lekker algemeen dus. En ik zet er niet op dat het niet goed ging met hardlopen, want dat vind ik zo zeurderig overkomen.
Een nichtje van mij heeft de neiging dit soort berichtjes te plaatsen: "brr het is zo koud in de bus" "Jakkes, mijn voeten doen zo'n pijn in mijn nieuwe pumps" en dat soort dingen.. ik zie het nut er niet van in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:41

Ik zet bijna geen privézaken op facebook. Meer dingen als: 'lekker de stad in geweest' of 'een dagje in de tuin gewerkt'. Verder zet ik er foto's op van grappige dingen die ik op straat tegenkom. Ik heb wel eens een berichtje gezet over mijn vader, dat hij al zoveel jaar geleden overleden is en dat de tijd toch wel erg snel gaat. Maar echt privézaken zet ik niet op facebook. Ik heb een keer meegemaakt dat ik op facebook had gezet dat ik een dagje vrij was van school en direct werd ik gebeld door mijn toenmalige bijbaantje dat ik kon komen werken omdat ik toch vrij was.. Mad Dat doe ik dus ook niet meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:42

Toen mijn zoontje in het ziekenhuis lag heb ik dat wel op Facebook gezet. Vond het erg fijn om te lezen dat er mensen met ons meeleefden.
Verder zet ik er niet echt privé dingen op ofzo, geen ernstige dingen in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:43

Meestal zet ik dingen op Facebook/Twitter die ik gedaan heb, lekker algemeen. Meestal positief, na een slechte film wil ik dat ook nog wel eens dele.
Wanneer iemand in mijn directe omgeving zou overlijden, zal ik daar wel iets over posten. ook bij ernstige ziekte verwacht ik dat ik er wel iets over zal delen.

Ruzies en intieme gevoelens post ik nooit. Ik heb ook een hekel aan berichten waarin anderen ('vriendinnen' van de poster) op een negatieve manier worden betrokken. Ik zou flink pissed zijn wanneer een vriendin na een ruzie, heel Facebook op de hoogte stelt van haar gevoelens naar mij toe op dat moment.
Ze hoeft ook niet te posten hoe leuk ik ben. Ik wil alleen bij anderen in de status voorkomen als we echt iets gaan doen/hebben gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  litllejoy wo 2 mei 2012 - 19:47

Ik post nooit iets op facebook. Zet er wel eens foto's op, maar geen noemenswaardige foto's. Twitter heb ik niet.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:50

Edit: verkeerd topic, hahaha


Laatst aangepast door Zelda op wo 2 mei 2012 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:50

Niet echt maar nu ik zwanger ben van de tweeling eerder. Voorafgaand daaraan heb ik een grote schoonmaakactie in mijn vriendenlijst gehouden, ik vind dat dat toch niet iedereen aangaat (zeker niet toen ik in het dorp door vreemden werd aangesproken).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Chocolate Cookie wo 2 mei 2012 - 19:52

Jaya schreef:Ik zet alleen dingen op Facebook en Twitter waarvan ik vind dat iedereen het mag lezen. Échte prive dingen staan er niet op, daar ben ik wel voorzichtig mee.
Ik heb trouwens zowel Twitter als Facebook afgeschermd, alleen mijn vrienden en mensen die ik accepteer om me te volgen kunnen alles lezen, verder niemand.
+1
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Carra wo 2 mei 2012 - 19:56

Ik heb een nicht die constant haar status update over hoe ze zich voelt. Dat ze zo toe is aan rust, en dat het haar allemaal te veel wordt. Ik vind dat heel hinderlijk en aandachttrekkerij. Ook van die status updates waar negativiteit of neerslachtigheid uit straalt, maar waarvan je niet weet wat er aan de hand is.
Dan is het de bedoeling van diegene dat mensen gaan vragen wat er is. Dat willen ze dan niet zeggen, dus vervolgens krijg je een status update vol met geheimzinnige nietszeggende reacties.

Ik post alleen nietszeggende en leuke dingen. Wel dat ik de sleutel van mijn huis heb gekregen, maar niet dat ik al een paar dagen achter elkaar migraine heb. Dat vind ik niet belangrijk om te delen. Ik ben niet op zoek naar; 'ach wat rot voor je' reacties.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:58

Bleh Carra zulke mensen heb ik er ook opstaan. Drie in totaal. Eén daarvan heeft Crohn en die post dagelijks iets over haar k*nkerdarmen. Dat vind ik echt niet normaal, om zo op facebook te schelden. Een andere post wekelijks minimaal 4 keer dat ze ziek is of zich niet lekker voelt. Bah daar word ik ook zo moe van. Echt aandachttrekkerij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Rush wo 2 mei 2012 - 20:00

Nee niet echt. Zo nu en dan iets over het weekend, de kat, of m`n haakwerkjes. Weinig bijzonders. 🐰
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Makamba wo 2 mei 2012 - 20:03

Jaya schreef:Ik zet alleen dingen op Facebook en Twitter waarvan ik vind dat iedereen het mag lezen. Échte prive dingen staan er niet op, daar ben ik wel voorzichtig mee.
Ik heb trouwens zowel Twitter als Facebook afgeschermd, alleen mijn vrienden en mensen die ik accepteer om me te volgen kunnen alles lezen, verder niemand.

+1

Twitter heb ik niet.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 20:05

Oh ik heb iemand op Facebook waar ik me dood aan erger. Zijn broertje was tijdens het stappen 'in elkaar geslagen' en hij zette dus op zijn profiel dat het zes Mocro's waren en 'echte helden, die '' Nieuwe Nederlanders'...

Echt zo tenenkrommend....hij laat vaker merken dat hij het niet zo heeft op 'Mocro's' en ander volk. Ik wil hem eigenijk uit mijn Facebook pleuren, het is echt een vervelend ventje geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zet jij echt privézaken op facebook/twitter? Empty Re: Zet jij echt privézaken op facebook/twitter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum