NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?
+22
VeryCherry
Caribbeanlover
Snoes
Tinus
Parisienne
Gympie
slaatje
Suus
Lady Starstruck
Caro
Dennenappel
Flippin' Bitch
Mermaid
Rush
Jeanette
Happinaz
Paper Crown
Marin
Zwerver
Antibes
Minx
Bazinga
26 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?
Ik heb geen idee, maar een soort "Echte meisjes" in Yes uitvoering lijkt me wel erg leuk haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Caro schreef:I'm in! Alleen.... wat gaan wij eten als we niks dood mogen maken van CBL??
Mss vruchten en planten ofzo? Maar wie heeft haar hier de baas gemaakt eigenlijk? Dat zij dat niet wil eten wil niet zeggen dat wij dat ook niet doen
Ik ben best voorstander. Lijkt me leuk!
Lizardje schreef:CBL was ook mijn eerste gedachte, maar eigenlijk meer omdat ik benieuwd ben hoe ze in het echt is.
Maar nu ik er langer over nadenk, denk ik dat het leven van zo'n beetje iedereen hier eigenlijk heel gewoon is en daardoor voor mij niet echt bijzonder om te gaan bekijken.
Zoals je zelf al zegt 'bijna iedereen'. Dat van mij is natuurlijk uitzonderlijk spannend .
Ik zou wel willen kijken naar Lady4 en haar werk .
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik ga niet in bikini op tv!
Op zicht ook wel weer eens wat anders. Een bevalling op een onbewoond eiland
Gast- Gast
Haha, ik ga kijken
Edit: ik bedoelde trouwens niet specifiek de bevalling
Edit: ik bedoelde trouwens niet specifiek de bevalling
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Is Slaatje ook welkom voor de nodige vitamines?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Oh, ik zie Carrie, Punk'd en CKC nog wel eens in een soort 'Shopping Queens'.
CBL kan prima anticiperen in een Martin Gaus-achtige setting. Misschien kan Sorella dan ook meedoen.
Marin past thuis in een travel-programma. Burn kan tevens aansluiten. Travel-Addict en Travelgurly ook.
Een leuk creatief programma zie ik voor VeryCherry. Zij wordt presentatrice. Forumsters die goed en mooi kunnen taartbakken, zoals Lejow, mogen hierin ook meedoen. En Zero, met artistieke foto's.
CBL kan prima anticiperen in een Martin Gaus-achtige setting. Misschien kan Sorella dan ook meedoen.
Marin past thuis in een travel-programma. Burn kan tevens aansluiten. Travel-Addict en Travelgurly ook.
Een leuk creatief programma zie ik voor VeryCherry. Zij wordt presentatrice. Forumsters die goed en mooi kunnen taartbakken, zoals Lejow, mogen hierin ook meedoen. En Zero, met artistieke foto's.
Gast- Gast
Youandi schreef:Oh, ik zie Carrie, Punk'd en CKC nog wel eens in een soort 'Shopping Queens'.
Een leuk creatief programma zie ik voor VeryCherry. Zij wordt presentatrice. Forumsters die goed en mooi kunnen taartbakken, zoals Lejow, mogen hierin ook meedoen.
Ik zie CBL meer als de opvolger van Rene Mioch....of hoe schrijf je de naam van die vent.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou graag een serie zien over CBL die gaat winkelen, Polly haar reisverhalen, Mamsie en haar kroost, en verder lijken me die forummers mixjes ook heel interessant.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Caro schreef:I'm in! Alleen.... wat gaan wij eten als we niks dood mogen maken van CBL??
Ik denk dat we CBL naar de grot kunnen stemmen als ze weigert insecten te eten bij een proef.
Meer voor ons
Gast- Gast
Zero schreef:Caro schreef:I'm in! Alleen.... wat gaan wij eten als we niks dood mogen maken van CBL??
Ik denk dat we CBL naar de grot kunnen stemmen als ze weigert insecten te eten bij een proef.
Meer voor ons
We hebben natuurlijk wel een leider nodig Zusje. En waarom dan niet de meest sociale ;-). Sorry CBL, dat was écht een grapje!!
En een grot? Nee, daar doen we niet aan. Het is erin of eruit, niet dat half bakken gejojo!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Oehh.. ik word trouwe kijker van jullie Expeditie Robinson! Kom maar op met die hilarische beelden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Caro schreef:Zero schreef:Caro schreef:I'm in! Alleen.... wat gaan wij eten als we niks dood mogen maken van CBL??
Meer voor ons
We hebben natuurlijk wel een leider nodig Zusje. En waarom dan niet de meest sociale ;-). Sorry CBL, dat was écht een grapje!!
En een grot? Nee, daar doen we niet aan. Het is erin of eruit, niet dat half bakken gejojo!!
Bij een leider denk je dus aan CBL en niet aan mij?
Gympie_ schreef:Ik zou graag een serie zien over CBL die gaat winkelen, Polly haar reisverhalen, Mamsie en haar kroost, en verder lijken me die forummers mixjes ook heel interessant.
Oh inderdaad Polly! Die wil ik ook met liefde volgen. En DoI en haar leven in Zweden
Gast- Gast
Ik wil ook een reisprogramma, of een programma over cruisen
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
We kunnen wel een eigen soap/forumverhaal opzetten joh! De fantasie vliegt je om de oren!
Ik zou een reallife soap van Marin zeker gaan volgen. Het reiswereldje en de aanloop met het uiteindelijke samenwonen...lijkt me wel leuk!
Ik zou een reallife soap van Marin zeker gaan volgen. Het reiswereldje en de aanloop met het uiteindelijke samenwonen...lijkt me wel leuk!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Caro schreef:Zero schreef:Caro schreef:I'm in! Alleen.... wat gaan wij eten als we niks dood mogen maken van CBL??
Meer voor ons
Ahhhh ik wilde zo graag in die grot
Okeee geen grot
Gast- Gast
Ik stem voor!Marin schreef:Een serie genaamd Twin Moms met beelden van Stofzuiger, MamaRosa, Nois, Studiebol en zwangere Charlie. Lijkt me te gek en op die manier niet zo heel snel saai wordend en dynamisch door de verschillende mensen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik stem voor Zusje als leider van ons teamZusje schreef:
Bij een leider denk je dus aan CBL en niet aan mij?
Laatst aangepast door Snoes op do 3 mei 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Snoes- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Haha nou, dat idee krijg ik anders niet bij jou hoor .
Snoes- Lady Post-a-lot
Shoesdontlie schreef:Ik las net het topic over "In love with Sterretje" en toen ik de reacties las, bedacht ik mij of CBL in real life ook zo "nors" overkomt. Ik denk het niet, ik denk dat CBL in het "eggie" een ontzettende lieverd is maar op beeld qua reactie gewoon anders overkomt. Ik zou haar wel is real life willen "volgen" een uurtje per week :D.
Ook zou ik graag eens in Euc haar keukentje willen kijken, hoe dat nou gaat met zo'n open relatie met iemand wie je een gezin mee hebt gesticht en van wie je houdt en waar je gek op bent, dit omdat ik me het niet kan voorstellen dat het kan werken binnen een relatie maar het (gelukkig) bij haar wel goed lijkt te gaan.
Van welke forumster(s) zou jij wel een real life soap willen zien?
Leuk dat je van mij vind dat ik een lieverd ben dat vind ik aardig van je
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Youandi schreef:
Ik zeg; Doen
Maar dan wil ik wel gesponsord worden door Top Vintage
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Youandi schreef:
Ik zeg; Doen
Maar dan wil ik wel gesponsord worden door Top Vintage
Jaaa! Ik stem voor!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zusje: ik mis nu echt oprecht de "vind ik leuk" knop !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Fairytale schreef:Zusje en dan met name op gebied van werk.
Susan, denk dat ik daar veel van kan leren
CBL lijkt me leuk om te zien.CarrieCharlie, hoe bereid je je voor het op krijgen van twee kinderen.
En van de meiden die gaan trouwen de hele voorbereiding er naar toe.
Ik ben niet leuk.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» In welke forumster herken je jezelf het meest?
» Foto op real life formaat
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
» Foto op real life formaat
» Welke forumster(s)?
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Op welke forumster zou je wel (een beetje) willen lijken?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: