Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

+22
VeryCherry
Caribbeanlover
Snoes
Tinus
Parisienne
Gympie
slaatje
Suus
Lady Starstruck
Caro
Dennenappel
Flippin' Bitch
Mermaid
Rush
Jeanette
Happinaz
Paper Crown
Marin
Zwerver
Antibes
Minx
Bazinga
26 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:01

Ik las net het topic over "In love with Sterretje" en toen ik de reacties las, bedacht ik mij of CBL in real life ook zo "nors" overkomt. Ik denk het niet, ik denk dat CBL in het "eggie" een ontzettende lieverd is maar op beeld qua reactie gewoon anders overkomt. Ik zou haar wel is real life willen "volgen" een uurtje per week Very Happy.

Ook zou ik graag eens in Euc haar keukentje willen kijken, hoe dat nou gaat met zo'n open relatie met iemand wie je een gezin mee hebt gesticht en van wie je houdt en waar je gek op bent, dit omdat ik me het niet kan voorstellen dat het kan werken binnen een relatie maar het (gelukkig) bij haar wel goed lijkt te gaan.

Van welke forumster(s) zou jij wel een real life soap willen zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Bazinga wo 2 mei 2012 - 10:05

Doedel Very Happy Ik vind 't geweldig om in dat huishouden te zijn, dus zou zo'n serie echt wel volgen :p
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:06

Iedere forummer lijkt mij wel interessant.

Al leek zusje van de afgelopen maanden wel heel erg interessant. Het zoekende en dan vinden van liefde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Minx wo 2 mei 2012 - 10:08

Zusje en dan met name op gebied van werk.

Susan, denk dat ik daar veel van kan leren

CBL lijkt me leuk om te zien.

CarrieCharlie, hoe bereid je je voor het op krijgen van twee kinderen.

En van de meiden die gaan trouwen de hele voorbereiding er naar toe.



Laatst aangepast door Fairytale op wo 2 mei 2012 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Bazinga wo 2 mei 2012 - 10:09

Huh Carrie 2 kinderen? Wat heb ik in vredesnaam gemist? Very Happy

Je bedoelt Charlie? Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Minx wo 2 mei 2012 - 10:10

haha ja die bedoel ik idd :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Antibes wo 2 mei 2012 - 10:11

Hmm, een forummer voor een mooie romantische serie (Powerbabe of Ecrits bij voorkeur). Of van iemand een spannende of bijzondere baan/studie (weet ik even niet). Of een leuk gezin met dagelijkse perikelen (zoals een ontplofte zitzak ofzo.. Wink )..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Minx wo 2 mei 2012 - 10:12

Antibes schreef:Hmm, een forummer voor een mooie romantische serie (Powerbabe of Ecrits bij voorkeur). Of van iemand een spannende of bijzondere baan/studie (weet ik even niet). Of een leuk gezin met dagelijkse perikelen (zoals een ontplofte zitzak ofzo.. Wink )..

stiekem lijkt een soap van jou me ook wel interresant de weg naar het worden van dokteronderzoeker Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Zwerver wo 2 mei 2012 - 10:13

Haha leuk topic! Ik zal er even over nadenken.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 10:16

Een serie genaamd Twin Moms met beelden van Stofzuiger, MamaRosa, Nois, Studiebol en zwangere Charlie. Lijkt me te gek en op die manier niet zo heel snel saai wordend en dynamisch door de verschillende mensen.

Een shop serie met Punk'd

En als ik zelf eentje mag aandragen: Een reis-realityshow (travel programma) met mezelf Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Antibes wo 2 mei 2012 - 10:18

Fairytale schreef:
Antibes schreef:Hmm, een forummer voor een mooie romantische serie (Powerbabe of Ecrits bij voorkeur). Of van iemand een spannende of bijzondere baan/studie (weet ik even niet). Of een leuk gezin met dagelijkse perikelen (zoals een ontplofte zitzak ofzo.. Wink )..

stiekem lijkt een soap van jou me ook wel interresant de weg naar het worden van dokteronderzoeker Wink

Nou, het lijkt me het perfécte instapmoment.. We kunnen beginnen met een mooie samenvatting van de verschrikkingen van de afgelopen weken selectie.. Dan een maandelijkse aflevering met mijn belevenissen tijdens de opleiding.. Een paar leuke flashbacks naar mijn luizenleventje als bachelorstudent en een snufje drama qua lovelife ...

Must be a hit! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 10:18

Haha lijkt me best leuk Antibes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Zwerver wo 2 mei 2012 - 10:19

Doedel volgen lijkt me ook geweldig. Ik denk dat je met 3 kids genoeg dingen beleefd. Ik zou denk ik vaak lachen Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Antibes wo 2 mei 2012 - 10:20

Marin schreef:Haha lijkt me best leuk Antibes!

Ik zit serieus wel te denken aan een weblog haha... Kwam afgelopen week een blog tegen uit 2010 van iemand die haar eerste week SUMMA beschreef en ik vond dat ZO leuk om te lezen.. Het is een verrekte gesloten wereldje.. En weet je hoe leuk dat is om later terug te lezen ofzo..

Maja, als het net zo'n succes wordt als mijn dagboekpogingen van vroeger.. :')
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 10:28

Kan me voorstellen dat dat eigenlijk best leuk is, al is het voor jezelf en ook om andere lotgenoten die later in hetzelfde schuitje komen te zitten te helpen bij het proces. Ik heb achteraf best wel spijt dat ik heel 'koeltjes' heb gereageerd op mijn toelating, ik had er best wat meer trots op mogen zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Antibes wo 2 mei 2012 - 10:32

Marin schreef:Kan me voorstellen dat dat eigenlijk best leuk is, al is het voor jezelf en ook om andere lotgenoten die later in hetzelfde schuitje komen te zitten te helpen bij het proces. Ik heb achteraf best wel spijt dat ik heel 'koeltjes' heb gereageerd op mijn toelating, ik had er best wat meer trots op mogen zijn.

Het is echt heel vreemd en eigenlijk een beetje stom. Maar ik werd pas echt blij met mijn toelating, toen ik ontdekte dat mijn twee andere vriendinnen het niet gered hadden. Net alsof ik me toen pas realiseerde dat ik het net zo goed niet had kunnen redden. Die ene vriendin had ik vér boven mij geplaatst namelijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 10:38

Ja gek is dat, nu zie je het in perspectief. Die vriendin van me die naar Ox is gegaan (maar wist dat destijds nog niet) was echt helemaal stuiterend blij voor me en vertelde het aan iedereen, waardoor ik denk ik iets gematigder heb gereageerd. En nog steeds durf ik haast niet aan mensen te vertellen dat ik aan Cam heb gestudeerd, bang dat mensen me een opschepper vinden.
Oh en wat ik me al die tijd al afvraag, waar staat SUMMA nou eigenlijk voor?
Maar we gaan wel erg off topic trouwens Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Antibes wo 2 mei 2012 - 10:42

Marin schreef:Ja gek is dat, nu zie je het in perspectief. Die vriendin van me die naar Ox is gegaan (maar wist dat destijds nog niet) was echt helemaal stuiterend blij voor me en vertelde het aan iedereen, waardoor ik denk ik iets gematigder heb gereageerd. En nog steeds durf ik haast niet aan mensen te vertellen dat ik aan Cam heb gestudeerd, bang dat mensen me een opschepper vinden.
Oh en wat ik me al die tijd al afvraag, waar staat SUMMA nou eigenlijk voor?
Maar we gaan wel erg off topic trouwens Wink

Hmm, ik zou het wel gewoon vertellen als het ter sprake komt hoor. Het is toch iets groots, cools en bijzonders waar je ook gewoon trots op mag zijn?

SUMMA staat trouwens voor Selective Utrecht Medical MAster.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 10:55

Aaah dank u!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 10:59

Van iedereen wel, ben gewoon benieuwd hoe jullie zijn in het dagelijks leven smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 17:59

Ow Marin, wil zekers wel een reisprogramma van jou zien Very Happy . Wanneer? Zit ik voor de buis. :p Verder een soort van reality-SEH programma met Lady4 of een andere geneeskundige forummer, lijkt mij mooi en leerzaam om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:50

Wat een leuk topic!

Ik vind het 'twin moms' idee van Marin ook wel heel leuk klinken! Dat zou ik zeker volgen.

Een real life soap over Susan en het omgaan met een kind met autisme zou ik ook erg interessant vinden, ik vind het zo knap hoe je dat doet en zou er graag meer over willen weten.

Ik voel ook wel iets voor het Travel idee van Marin, lijkt me erg leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:51

CKC.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 19:52

Nou laat RTL maar met een prijsvoorstel komen Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Marin wo 2 mei 2012 - 20:02

Haha stel dat ze je ineens echt bellen Charlie ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien? Empty Re: NAV Van welke forumster wil jij een real life soap zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum