Weer zo hoesten met veel slijm..
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Weer zo hoesten met veel slijm..
Stofzuiger schreef:Officieel waarschijnlijk niet, maar ik vond de nacht in gaan met benauwde kindjes altijd wel eng, en belde dan gerust voor advies om zeker te zijn dat ik geen dingen over het hoofd zag waardoor het opeens zou verslechteren. Ze zeiden dan ook altijd dat ik mocht bellen als het veranderde. Maar goed, ik belde ook niet voor een bloedneus oid, wel serieuze dingen, geen huis, tuin en keukendingen.Tania schreef:Stofzuiger schreef:
En alleen al voor geruststelling mag je de HAP al bellen hoor, daar zijn ze voor. De drempel voor jezelf niet te hoog leggen. Ik bel tijdens mijn diensten ook best regelmatig met de HAP als ik advies nodig hebt, doen ze nooit moeiljk over, daar zijn ze ook voor.
Nou ja, eigenlijk zijn ze daar natuurlijk niet voor. De Hap is voor spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende dag. En dat is in dit geval natuurlijk niet echt zo. Ik snap wel dat je dit misschien zou proberen als je echt niet doorverwezen wordt maar ik zou eerst is goed door "zeuren" bij de eigen huisarts.
Ja ok, maar dan kan het ook niet wachten omdat je je zorgen maakt en bang bent dat er iets fout gaat. Dan moet je ook gewoon bellen, beter een keer te veel dan te weinig.
Ik had alleen niet het idee dat dat bij Printje ook zo is maar anders moet ze natuurlijk ook bellen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wat zielig zeg. Ik kan me voorstellen dat het hem veel energie kost. Ook ik zou een doorverwijzing vragen naar de kinderarts.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Nou hiervoor zou ik echt wel de HAP bellen hoor.
Waarom dan? Hij is niet benauwd en hij heeft het wel vaker. Het is niet dat het opeens veel erger is ofzo zoals ik het hier lees, dan kun je toch gewoon morgen je eigen arts bellen?
Natuurlijk moet je bellen als je je zorgen maakt en denkt dat er op dit moment echt iets gedaan moet worden maar anders zou ik zelf gewoon tot morgen wachten.
Tania- Ratel
Oh en beterschap voor je kleine man natuurlijk Printje! Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan, dat wordt wel is tijd.
Tania- Ratel
Vandaag moeten we om 15 uur bij de huisarts zijn, vannacht heeft hij weer flink gehoest en merk je gewoon dat het slijm hem enorm dwars zit. Nu is hij weer lekker aan het spelen, hij heeft verder ook geen koorts ofzo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik trouwens, heel fout, ga googlen op zijn klachten kom ik uit op het rs-virus, of astma/bronchitis. Ben benieuwd we willen sowieso een doorverwijzing, mede dankzij jullie hier heb ik echt zoiets van ik wil dat er eens even beter naar gekeken wordt.
Printje- Lady Post-a-lot
Goed zo, gewoon op je punten gaan staan hoor. Aan blijven tobben is ook geen pretje voor jullie en het kleine manneke.
Gast- Gast
Het ging goed, heb een verwijzing al denkt ze dat ze daar niets anders zullen zeggen als dat zij zegt.
Zijn longetjes klonken goed en we hebben flixotide gekregen.
Zijn longetjes klonken goed en we hebben flixotide gekregen.
Printje- Lady Post-a-lot
Lief dat je erom vraagt Stofzuiger! Het werkt idd erg goed, we mogen het nu nog maar 1x per dag geven.
Printje- Lady Post-a-lot
Ben er ook erg blij om, hopelijk blijft het nu weer goed gaan.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Koorts en veel slijm, wat nu?
» baby-astma? (veel hoesten)
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» Weer zoveel hoesten...
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» baby-astma? (veel hoesten)
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» Weer zoveel hoesten...
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: