Chino
+8
Aziraphale
Poubelle
Feline
Arwyn
Plien84
Jerry
Minx
Bliss
12 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Chino
Grappig al die verschillende meningen. Die schoenen komen op de foto niet echt tot hun recht. Ze zijn gewoon voor meiden van mijn leeftijd. Althans dat vind ik, vriendin en ook collega's.
Broek zit zeker niet tot de navel..Dat zit niet lekker. Hij zit net over de heupbotjes, maar ik kan m nog wel wat lager trekken, denk ik. Dan hangt ie op de heupbotjes. Dan kan ik het touwtje er wel uit halen.
Hogere hak gaat niet lukken, kan ik niet de hele dag op lopen.
Broek zit zeker niet tot de navel..Dat zit niet lekker. Hij zit net over de heupbotjes, maar ik kan m nog wel wat lager trekken, denk ik. Dan hangt ie op de heupbotjes. Dan kan ik het touwtje er wel uit halen.
Hogere hak gaat niet lukken, kan ik niet de hele dag op lopen.
Gast- Gast
Oke, de foto`s kunnen inderdaad ook anders ogen dan de werkelijkheid.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Haha, over die schoenen is hier wel vaker een gesprek geweest, daar zijn de meningen enorm over verdeeld .
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nog even lager getrokken (als ik ga zitten gaat de broek van onder weer omhoog en zit ik aan de achterkant in m'n onderbroek...) En met leren slippers. Kwaliteit wederom niet best, omdat ik moet inzoomen...
*foto's zijn weg*
*foto's zijn weg*
Laatst aangepast door Jip83 op do 3 mei 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jip83 schreef:Krijg er wel een plofkont in zie ik...hihi
Een plofkont? Meid je hebt amper een kont in die broek
Ik vind hem met slippers nog wel gaan, maar eigenlijk vind ik het gewoon geen mooie broek. Aan het figuur ligt het niet want je bent hartstikke slank.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben bang dat het model je echt wat te kort is..Aan de bovenkant vind ik de broek je erg leuk staan, maar aan de onderkant staat het echt minder mooi. De onderkant hoort (denk ik) echt iets lager te vallen.
Ik ken het probleem overigens ook, ik heb voor mijn lichaam vrij lange benen en die chinos vallen allemaal te kort helaas.
Ik ken het probleem overigens ook, ik heb voor mijn lichaam vrij lange benen en die chinos vallen allemaal te kort helaas.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Haha nou een onzichtbare kont dan ;-)
Begin nu wel te twijfelen of ik m ga houden of niet... Misschien niet het soort broek bij mijn lijf?
Begin nu wel te twijfelen of ik m ga houden of niet... Misschien niet het soort broek bij mijn lijf?
Gast- Gast
Zelda schreef:Wel een fancy verbandje om je voet
Mooi hè, dat is medical tape. Heb een blessure. Vanavond plak ik er roze of blauwe op :-)
Gast- Gast
Jip83 schreef:Haha nou een onzichtbare kont dan ;-)
terugbrengen!! Die skinny staat juist prachtig. Google anders eens op het type figuur wat jij hebt, of bekijk het boek van trinny en susannah eens, die hebben per type figuur een indeling gemaakt wat mooi staat en wat niet.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het nog steeds een leuke broek, maar dan wel met de slippertjes!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Punt is dat ik niet de hele zomer alleen maar in skinny wil lopen...
Googlen op mijn type lijf, lang en dun plus kleding zoiets?
Googlen op mijn type lijf, lang en dun plus kleding zoiets?
Gast- Gast
Opzich vind ik baggy echt wel leuk, maar deze broek is gewoon te kort (vind ik). Dat elastiek hoort echt op de enkels te 'hangen'.. De pijpen horen bij een baggy broek ook nog te 'krumpelen' haha ik weet er even geen woord voor. Nu zie je dat je het elastiek naar onder heb getrokken om de broek 'langer' te laten lijken waardoor het losse/baggy idee wegvalt.
Dit vind ik idee meer baggy bij slanke en lange vrouwen (zoals jijzelf ) - al kom je zo ook wel meer in de boyfriend fit.. maar goed gaat om het idee.
Dit vind ik idee meer baggy bij slanke en lange vrouwen (zoals jijzelf ) - al kom je zo ook wel meer in de boyfriend fit.. maar goed gaat om het idee.
Gast- Gast
En ik vroeg nog aan de verkoper is het niet te kort? Neeee, dat hoorde zo.... Pfff
Ik wil een personal shopper!!!
Ik wil een personal shopper!!!
Gast- Gast
Ik denk dat een baggy jeans zonder elastiek ook mooier is! De plaatjes van Punk'd, die broeken staan je denk ik beter.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: