Chino ergernis.
+5
marjoleinnn
Koffieleut
Niekske
loura
Toet
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chino ergernis.
Lubberen jullie chino's gedurende de dag ook zo uit?
Ik heb er 3, van verschillende merken, winkels en prijsklasse maar ze hebben dit allemaal. Als ik hem 's ochtens schoon uit de kast aantrek zit hij mooi, maar na een paar uurtjes lijkt het nergens meer op. Alsof ik in een broek twee maten te groot rondloop.
Ligt het aan mij, moet ik chino's voortaan een maat kleiner kopen, of is dit bij iedereen zo?
Ik heb er 3, van verschillende merken, winkels en prijsklasse maar ze hebben dit allemaal. Als ik hem 's ochtens schoon uit de kast aantrek zit hij mooi, maar na een paar uurtjes lijkt het nergens meer op. Alsof ik in een broek twee maten te groot rondloop.
Ligt het aan mij, moet ik chino's voortaan een maat kleiner kopen, of is dit bij iedereen zo?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Chino ergernis.
Ja en dat is precies de reden dat ik hem zelfden draag. Ik zit me dan de hele dag eraan te ergeren. Ik vind wijd zittend helemaal niet erg maar wel als hij eigenlijk wat strakker hoort te zitten en je weet dat hij minder mooi word als je gaat zitten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik draag ze zelf niet maar het valt me ook op in het straatbeeld. Zo jammer dat sommige van deze broeken meisjes echt twee keer dikker maakt dan ze werkelijk zijn.
Gast- Gast
Om die reden heb ik mijn laatste inderdaad een maatje kleiner gekocht. De eerste paar keer zat ie iest te strak met dragen, maar nu zit ie prima. (Hij is van esprit) Ik zie op straat inderdaad vaak chino's die echt helemaal lubberen en aan de bovenkant letterlijk bij elkaar gesnoerd zijn. Volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van die broek...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 2 chino's en één daarvan doet het ook, zo irritant... Vind het echt niet mooi staan...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Megara schreef:Ik draag ze zelf niet maar het valt me ook op in het straatbeeld. Zo jammer dat sommige van deze broeken meisjes echt twee keer dikker maakt dan ze werkelijk zijn.
Helemaal mee eens.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Megara schreef:Ik draag ze zelf niet maar het valt me ook op in het straatbeeld. Zo jammer dat sommige van deze broeken meisjes echt twee keer dikker maakt dan ze werkelijk zijn.
Helemaal mee eens.
Ook helemaal mee eens. Ik draag ze om deze reden ook niet, mijn kont is breed genoeg van zichzelf.
Gast- Gast
Mijne wordt niet wijder hoor gedurende de dag, en hij zit ook niet zo super wijd bij je kont ofzo dat het lijkt alsof je een vierkante kont hebt
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
oooh zooo irritant! dat heb ik dus ook, en ook met trekkings!
erger me er dood aan. In de winkel pas ik altijd al een maat kleiner dan ik heb, maar daar kom ik vaak net niet in dus neem ik toch maar de juiste maat. en vervolgens....trek je hem aan en lubberd ie aan alle kanten.
erger me er dood aan. In de winkel pas ik altijd al een maat kleiner dan ik heb, maar daar kom ik vaak net niet in dus neem ik toch maar de juiste maat. en vervolgens....trek je hem aan en lubberd ie aan alle kanten.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Nee, dat heeft de mijne niet. Maar ik heb ook geen gewone sluiting, maar met twee gespen die ik eventueel extra kan aansnoeren.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Daarom draag ik ook geen chino's. Om te beginnen vind ik het lelijke broeken , hoewel ze bepaalde mensen prachtig staan (maar meestal zijn dat mensen bij wie alles mooi staat).
En inderdaad, ik heb er 1 x één aangehad in een winkel, om te kijken hoe het paste en hoe zo'n ding mij stond, maar ik vond het toen meteen al te slappe stof, maar misschien ligt dat ook aan het merk etc.
Maar geen chino's voor mij inderdaad.
En inderdaad, ik heb er 1 x één aangehad in een winkel, om te kijken hoe het paste en hoe zo'n ding mij stond, maar ik vond het toen meteen al te slappe stof, maar misschien ligt dat ook aan het merk etc.
Maar geen chino's voor mij inderdaad.
Gast- Gast
Ik heb dat eigenlijk niet met mijn chino's, maar ik draag ze tegenwoordig amper meer. De mijne zijn qua lengte ietsje korter (zomerlengte zeg maar ) en dat vind ik nu met dit weer te koud om aan te trekken.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Lovely schreef:Nee, dat heeft de mijne niet. Maar ik heb ook geen gewone sluiting, maar met twee gespen die ik eventueel extra kan aansnoeren.
Het zit hem niet echt in de sluiting, maar in de gehele broek. Bij de kont, bovenbenen en knieën vooral.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Lovely schreef:Nee, dat heeft de mijne niet. Maar ik heb ook geen gewone sluiting, maar met twee gespen die ik eventueel extra kan aansnoeren.
Het zit hem niet echt in de sluiting, maar in de gehele broek. Bij de kont, bovenbenen en knieën vooral.
De mijne wordt dus alleen wat wijder bij de buik, en trouwens ook wel bij de kont. Bovenbenen en knieën gelukkig niet. Dat vind ik ook altijd zo jammer, van die lubberende knieën. Heb je ook soms bij leggings.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik heb daar eigenlijk geen last van met mijn Chino maar die heeft ook wel een stug stofje.
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Dat is toch met alle katoenen broeken zo?
Echt niet alleen met chino's hoor!
Gast- Gast
Mijne is inderdaad ook van een wat stuggere stof
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Princess schreef:Dat is toch met alle katoenen broeken zo?
Dat zal vast, ik draag verder geen katoenen broeken geloof ik.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: