Chino
+2
Atelier Madame
Paper Crown
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chino
Ik heb een creme kleurige chino gekregen en het staat zowaar leuker dan verwacht, maar hoe combineer je zoiets?
Met ballerina's en pumps is natuurlijk heel leuk, maar in de winter wat aan de koude kant. En wat trek je er boven aan?
Ik ben echt even koos inspiratieloos.
Met ballerina's en pumps is natuurlijk heel leuk, maar in de winter wat aan de koude kant. En wat trek je er boven aan?
Gast- Gast
Re: Chino
Megara schreef:Ik heb een creme kleurige chino gekregen en het staat zowaar leuker dan verwacht, maar hoe combineer je zoiets?
Ja.. ik vraag me dat ook af.. in de zomer droeg ik het met sleehakjes en nu weet ik het ook niet meer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zag laatst een meisje lopen die had er uggs onder getrokken, vond ik toch niet zon succes... voor de rest geen idee
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik draag er zoiets onder:
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
enkellaarsjes?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
loafers.. al vind ik een chino in de echte koude winter niet leuk. Ik vind het echt een lente/zomer/herfst broek.
Gast- Gast
Punk'd schreef:loafers.. al vind ik een chino in de echte koude winter niet leuk. Ik vind het echt een lente/zomer/herfst broek.
+1
Ik droeg ze van de zomer, maar draag ze nu ook niet meer. Vind het ook meer iets voor de lente/zomer.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
In de kast laten liggen tot maart is mijn advies.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: