Chino
+8
Aziraphale
Poubelle
Feline
Arwyn
Plien84
Jerry
Minx
Bliss
12 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Chino
ik zou voor biivoorbeeld zoiets kiezen:
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Plien, die zijn leuk! Maar weer niet als het straks mooi weer wordt...lijken me warm dan?
Gast- Gast
Jip83 schreef:Plien, die zijn leuk! Maar weer niet als het straks mooi weer wordt...lijken me warm dan?
Ik heb ze en ze zijn nu nog wel prima, met 30 graden zou ik ze idd niet aandoen
Plien84- Prater
Ik zou de broek terug brengen.. En als je 'm houdt hooguit met simpele slippertjes..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
*foto is weg*
Even ter vergelijking. Ik in skinny.
Haha, Feline, jij vind m dus niet mooi. Tja, dat kan.
Even ter vergelijking. Ik in skinny.
Haha, Feline, jij vind m dus niet mooi. Tja, dat kan.
Laatst aangepast door Jip83 op do 3 mei 2012 - 1:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Veeeel mooier! Ik vind chino's soms wel mooi, maar dan bijvoorbeeld zo een die in een ander topic werd besproken van only
Laatst aangepast door Plien84 op wo 2 mei 2012 - 7:20; in totaal 1 keer bewerkt
Plien84- Prater
Nee, ben sowieso niet meer zo'n fan van chino's geloof ik (tenzij van soort satijnen stof ofzo.. en dan met mooi model erin bij een 'petit' meisje)
Maar ik vind dat elastiek niet mooi.. volgens mij moet ie ook iets langer vallen!
Ik vind je skinny daarentegen prachtig staan. Maar goed, ik ben al snel jaloers op lange slanke benen dus die moet je dan ook zeker laten zien!
Maar ik vind dat elastiek niet mooi.. volgens mij moet ie ook iets langer vallen!
Ik vind je skinny daarentegen prachtig staan. Maar goed, ik ben al snel jaloers op lange slanke benen dus die moet je dan ook zeker laten zien!
Feline- Kletskop
Ik vind 'm best leuk, maar niet zo met deze schoenen..
Zou er zelf een enkellaarsje, pumps of een slipper onder dragen. Dat maakt het baggy model net weer wat vrouwelijker.
Zou er zelf een enkellaarsje, pumps of een slipper onder dragen. Dat maakt het baggy model net weer wat vrouwelijker.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
@plien, wil je mijn foto ontquoten?
Geen idee welke werd besproken van Only.
Ik ben niet echt petit nee..
Geen idee welke werd besproken van Only.
Ik ben niet echt petit nee..
Gast- Gast
Je hebt een prachtig lichaam! Maar volgens mij ben je vrij lang..
Feline- Kletskop
Feline schreef:Je hebt een prachtig lichaam! Maar volgens mij ben je vrij lang..
Dank je wel...bloos... Ik ben 1.83
Dank je plien!
Gast- Gast
Die baggy kan wel leuk zijn, maar alleen met simpele flatjes of slippers en een effen, mooi shirtje erop. Je kan het goed hebben!
Gast- Gast
Misschien heb ik m ook wel te veel opgehesen... Moet wennen aan dat ie afgezakt zit...
Wat zijn flatjes?
Wat zijn flatjes?
Gast- Gast
Eens met charlie, dacht echt wat heeft die een rare oranje sok aan haahah. Beetje blond
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Jip83 schreef:Misschien heb ik m ook wel te veel opgehesen... Moet wennen aan dat ie afgezakt zit...
Wat zijn flatjes?
Ballerina's. Zoiets:
Gast- Gast
Ik vind de broek te kort, hij had net een paar centimeter langer moeten zijn voor het mooie.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Ik vind de broek te kort, hij had net een paar centimeter langer moeten zijn voor het mooie.
Mee eens. En ik vind 'm qua pasvorm niet mooi. Eigenlijk niet baggy genoeg en herindeel dunne stof?
Ik ben zelf dol op baggy jeans en chino-achtige jeans maar deze vind ik niet mooi.
De chino jeans die werd besproken in het andere topic is het 'Lala' model van only.
Ik draag ze trouwens het liefst met m'n Allstars en in de winter met m'n classic of mini uggs.
Laatst aangepast door Aziraphale op wo 2 mei 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Een maat groter kon niet. Dan zakte het echt van mijn kont af :-( of ik moet m nog lager trekken..
Gast- Gast
Dat kun je proberen.
Volgens mij is de broek gewoon te kort voor jou, ik denk nl dat het elastiek gewoon op je enkels hoort.
Volgens mij is de broek gewoon te kort voor jou, ik denk nl dat het elastiek gewoon op je enkels hoort.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Je kan hem goed hebben vind ik, en je hebt een prachtig figuur. Alleen niet dragen met de schoenen van de foto's. Als je hem draagt, dan met ballerina's (in het marineblauw, of beige), of met leren teenslippers (en geen Birkenstocks). En inderdaad met een effen t-shirt of topje die in ieder geval aansluitend is.
Ik denk wel dat hij inderdaad iets te kort is. Maar je hebt natuurlijk ook (prachtige!!) lange benen, dus op zich is dat niet zo vreemd.
Ik denk wel dat hij inderdaad iets te kort is. Maar je hebt natuurlijk ook (prachtige!!) lange benen, dus op zich is dat niet zo vreemd.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance bedoel je met aansluitend een strakker zittend shirt?
Volgens mij heb ik nog ergens heel donkerblauwe ballerina's die hebben een witte neus. Maar hoezo zouden die schoenen met hakje niet kunnen?
Volgens mij heb ik nog ergens heel donkerblauwe ballerina's die hebben een witte neus. Maar hoezo zouden die schoenen met hakje niet kunnen?
Gast- Gast
Ik vind de broek niet staan op de manier hoe je hem draagt. Volgens mij hoort hij op je 'heupbotten' te zitten, op de foto lijkt het alsof je hem tot je navel draagt waardoor de broek te kort wordt. Misschien niet heel aardig van me, maar de hakjes die aan hebt, vind ik meer iets voor een oudere leeftijd (neem aan dat je 29 bent aan je naam te zien).
Een hogere hak, of als dat niet lukt, flatjes, zouden leuker staan.
Een hogere hak, of als dat niet lukt, flatjes, zouden leuker staan.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: