Chino
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Chino
Ik wil graag een chino aanschaffen in mijn garderobe, maar omdat ik zoveel verschillende verhalen er over hoor,
Waar moet ik opletten? (lees vaak iets over dat wijd uitvalt etc)
Waar heb je hem gekocht?
Hoe duur is hij?
Evt foto?
Liefs!
Waar moet ik opletten? (lees vaak iets over dat wijd uitvalt etc)
Waar heb je hem gekocht?
Hoe duur is hij?
Evt foto?
Liefs!
Gast- Gast
Re: Chino
Ik heb er 2. Eentje voor de zomer, een beige. Geweldig ding! Krijg er veel complimenten over en ik heb er ook echt in geleefd, haha. Strapless topje erop met warme dagen, blazer met frissere dagen. Leuke pumps of sandelen onder.
Voor de winter heb ik een wat dikkere aangeschaft, draag hem minder vaak dan de zomerbroek, maar toch vind ik hem erg leuk!
Zit te denken of ik voor de zomer nog eentje aan schaf. Ik heb ze beide bij de Only gekocht trouwens. Zag er nu ook bij de H&M staan, maar moet nog denken over welke kleur.
Voor de winter heb ik een wat dikkere aangeschaft, draag hem minder vaak dan de zomerbroek, maar toch vind ik hem erg leuk!
Zit te denken of ik voor de zomer nog eentje aan schaf. Ik heb ze beide bij de Only gekocht trouwens. Zag er nu ook bij de H&M staan, maar moet nog denken over welke kleur.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Dat valt echt overal zo verschillend, daar is moeilijk iets over te zeggen in het algemeen. Gewoon gaan shoppen en er een dot gaan passen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er drie, ik vind ze alle drie prachtig maar ik draag 2 van de 3 vrijwel nooit omdat ze na een paar uur dragen zo wijd zijn geworden dat het lijkt dat je een pamper draagt
Die 3e rekt dus helemaal niet uit, die is van een vrij stugge stof. Daar zou ik dus op letten als ik jou was. Bij de lady sting hadden ze mooie, rond de 50 euro, al weet ik niet of ze die nu nog verkopen.
Die 3e rekt dus helemaal niet uit, die is van een vrij stugge stof. Daar zou ik dus op letten als ik jou was. Bij de lady sting hadden ze mooie, rond de 50 euro, al weet ik niet of ze die nu nog verkopen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: