Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koelkast & vriezer zonder stroom...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Flippin' Bitch di 1 mei 2012 - 4:21

Zaterdag had ik een probleem met een gesprongen lamp, waardoor een groep in de meterkast was uitgesprongen. Nieuw peertje in de lamp gedraaid, groep weer aan, brandlucht, lamp kon niet uit want schakelaar in badkamer zat vast, etc. Ik moest weg, dus ik heb voor de veiligheid maar de hele stroomgroep uitgeschakeld.



Ik heb er alleen geen erg in gehad dat dit dezelfde stroomgroep is, als waarop de vriezer en koelkast staan aangesloten. Deze hebben zo'n 28 uur niet aangestaan.



Wat moet ik nu weggooien aan spullen, buiten wat niet meer goed ruikt/eruit ziet?



In de vriezer was een deel nog bevroren. Andere spullen waren wel zacht geworden, maar nog wel koud: visschnitzel, brood, vegavlees, kipfilet...

In de koelkast had ik nog een pak hamburgers staan en vegaburgers.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:03

Tja, ik ben er misschien een miep in maar ik zou alles weggooien.
Ik ben erg gevoelig wat dat betreft en zou daar geen risico in willen lopen.

Maar als iets nog echt diep gevroren is dan zou je dat evt. wel kunnen bewaren.
Maar dingen als kip enzo sowieso niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Tania di 1 mei 2012 - 6:27

Ik zou ook alles weggooien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:16

Tania schreef:Ik zou ook alles weggooien.

+1

Zonde, maar om niet ziek te worden lijkt het me wel een verstandige keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 7:43

Koelkast: alles weg wat korte tijd houdbaar is. Sausjes en drinken zou wel kunnen nog, want die kun je ook buiten de koelkast bewaren.
Pot augurken ofzo zou ik ook gewoon bewaren.

Vriezer: ligt eraan wat voor vriezer je hebt. Wij hebben een gloednieuwe vriezer die 24 uur 'goed' blijft als de stroom eraf is. Heb je een oudere vriezer dan zou ik het niet meer op gokken. Zonde hoor.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:13

of vlees e.d. bereiden en opnieuw invriezen! Dan hoef je niet zoveel weg te gooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Tania di 1 mei 2012 - 8:23

Rejoy. schreef:of vlees e.d. bereiden en opnieuw invriezen! Dan hoef je niet zoveel weg te gooien.

Maar het is al zaterdagavond gebeurd, dan zou ik het nu niet meer gaan bakken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 mei 2012 - 19:49

Ik heb het ontdooide uit de vriezer en de vleeswaren uit de koelkast maar weggegooid. Het heeft meer dan 24 uur zonder koeling gestaan en fornuis/oven deden het ook niet. Vanmorgen is het weer gerepareerd. Eindelijk weer stroom! (en een computer, want die zit ook op die groep)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koelkast & vriezer zonder stroom... Empty Re: Koelkast & vriezer zonder stroom...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum