Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

+3
Caroow
Lejow
SuperGrover
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:10

Vrijdag geven we een housewarming met beachparty thema. Een van de cocktails die we willen maken is de Scroppino, hier moet sorbetijs in....

Alleen....We hebben geen vriezer. Alleen een koelkast...We gaan wel een combi kopen, maar pas over een paar maanden, want nu hebben we er geen geld voor...

Iemand ideeen hoe we dit op kunnen lossen? Ik heb mijn hoofd er al flink over gebroken maar kan niks verzinnen...Niemand heeft ook een klein vriezertje te leen ofzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:11

Aan je buren vragen? Of misschien op je werk?
Edit: vragen of het ijs daar dus even in de diepvries mag. Wink


Laatst aangepast door Purple op vr 1 jul 2011 - 23:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:12

Dan gaat 't niet, lijkt mij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  SuperGrover vr 1 jul 2011 - 23:13

Kun je niet contact opnemen met een cateringbedrijf ofzo, of je een vriezertje kan huren? Anders denk ik inderdaad dat het gewoon niet gaat.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Lejow vr 1 jul 2011 - 23:16

Kun je geen grote cementbak ergens vandaan halen, en die volstorten met ijsblokjes (die kun je tegenwoordig in enorme zakken bij de benzinepomp kopen) en daar dan het ijs in?
Dat doen wij ook altijd als we een groot feest hebben, maar dan voor de frisdrank / het bier!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Caroow vr 1 jul 2011 - 23:17

Heb je geen koelbox? Dan haal gooi je die vol met ijsklontjes en daar het ijs in. Die ijsklontjes kan je kopen, maar misschien ook wel gratis halen bij een cafe of de McDonald's ofzo.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:17

De buren zijn niet echt vaak thuis...Mijn opa en oma wonen hier wel vlakbij, 5 minuutjes lopen, maar goed...Dat is ook geen doen natuurlijk. Dan smelt t alsnog...

Ik kom nu ook niet veel verder dan niet, of iets huren...Maar ik dacht misschien zijn jullie helderder dan ik :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:19

Lejow schreef:Kun je geen grote cementbak ergens vandaan halen, en die volstorten met ijsblokjes (die kun je tegenwoordig in enorme zakken bij de benzinepomp kopen) en daar dan het ijs in?
Dat doen wij ook altijd als we een groot feest hebben, maar dan voor de frisdrank / het bier!

Ook al aan gedacht! Maar zou het ijs dan goed bevroren blijven vraag ik me af?

Niet doen is ook zo sneu, op onze uitnodiging voor de housewarming staat een Scroppino laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Caroow vr 1 jul 2011 - 23:21

Nou, als je het drie dagen van te voren regelt blijft het niet bevroren, maar als je het 2 uur van te voren klaarzet denk ik toch wel dat het bevroren moet blijven. Ik werkte ooit in een kroeg en daar had je bij iedere bar een koelbox met ijsklontjes. Die werden natuurlijk vaak geopend, maar aan het einde van de avond waren het nog steeds klontjes.

Om een lang verhaal kort te maken; ik denk dat het werkt smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Paper Crown vr 1 jul 2011 - 23:22

Koelbox kopen, flink wat ijsklontjes in zoals Lejow zei, en dan de scroppino als eerste maken.. daarbij scroppio is uiteindelijk toch 'zacht'milkshake structuur kind of cocktail..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Lejow vr 1 jul 2011 - 23:23

Ik denk ook dat dat heel lang goed blijft hoor
Zo'n koelbox is inderdaad nog handiger, die kan dicht.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:27

Een koelbox kan ik wel lenen, dus dat zou inderdaad een goeie optie zijn....Gewoon drank ed gaat wel in de koelkast, dus dan is de koelbox alleen bedoeld voor het ijs...En zoveel ijs hebben we niet nodig.

Nu ben ik blij haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Lejow za 2 jul 2011 - 0:13

Das mooi Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  CCC za 2 jul 2011 - 1:33

Blijft gewoon goed hoor, ik heb het laatst ook gedaan, heel veel ijsblokjes in een grote bak gedaan (zo'n opbergbak, had even niks anders smile) en de volgende ochtend met het opruimen was de helft nog bevroren...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Zininzon za 2 jul 2011 - 1:57

_Leaf_ schreef:
Niet doen is ook zo sneu, op onze uitnodiging voor de housewarming staat een Scroppino laughcry

En anders pech hoor! Ik zou niet zo snel denken dat ik een Scroppino krijg als er een plaatje op de uitnodiging staat.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Tiana za 2 jul 2011 - 2:16

Je kunt ook bij iemand anders koelelementen in de diepvries doen en voordat het feest begint de koelelementen ophalen en in een koelbox/koeltas doen met het ijs erin.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 4:24

Jammer dat je het nu pas post haha, want er was een outlet in Rijswijk waar je koelkasten/vriezers/combi/wasmachines e.d. voor 50/75 euro kon kopen, dan zou het opgelost zijn Wink

Maar, ik zou het inderdaad in een koelbox doen, en misschien in een diepvrieszak?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer) Empty Re: Hoe ga ik dit doen? (Ijs zonder vriezer)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum