Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stroom / Gas

5 plaatsers

Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink wo 3 okt 2012 - 23:17

Hey ik had een vraagje misschien heeft iemand dit al eens meegemaakt hier.. of dit hier eigenlijk geplaatst mag worden weet ik ook niet maar ik probeer het gewoon Wink

Ik zat bij Eneco omdat die mega duur was, zou ik over stappen naar Energie Direct en dat zou me ong. 65 euro besparen.
Maarja grote praatjes, na 2 x mijn gegevens aan hun hebben door gegeven (telefoon en email) zouden ze me voor 82 euro het aanbieden, maar nu kreeg ik een email dat het 144 is geworden.. valt me vies tegen van ze! (eneco was 131 euro en nog net beheer er apart bij van 35 euro..) iemand tips, ideeën, of weet iemand toevallig of ik onder dit contract nog uit kan komen?
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Cheesegirl wo 3 okt 2012 - 23:39

Misschien is kun je het zelf nog verlagen, omdat zij het veel hoger inschatten?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Barbabella wo 3 okt 2012 - 23:58

Meestal kun je het met een max van 15 of 25% verlagen. Je kan er alleen onderuit als je variabele tarieven hebt, of overstappen en een boete krijgen. Vaak worden de boetes betaald door de nieuwe leverancier maar dat is vaak maar 1 keer per jaar.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  TukTuk do 4 okt 2012 - 0:01

Die 82 euro zal waarschijnlijk zonder de netbeheer kosten geweest zijn, en gebaseerd op een minimaal verbruik.

Je kan er sowieso nog onderuit binnen 8 dagen na tekenen, en anders gewoon overstappen naar een andere leverancier, wel even opletten dat je er 1 hebt die de overstap boetes betalen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink do 4 okt 2012 - 2:46

Thnx voor de reacties.

Had net ook ff gebeld, zeiden ze; ja maar we moeten wel hetzelfde doen als uw oude leverancier..
Maar ik verlaag het wel ff voor je anders hoor noem maar een prijs.

Net beheer zal in de 82 in.
En ik heb vast.

Okee, jaa ik had het al 2 maand van te voren aangemeld en 2 oktober is het in gegaan kan ik dan nog wel veranderen?
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  TukTuk do 4 okt 2012 - 3:43

Miss_Pink schreef:Thnx voor de reacties.

Had net ook ff gebeld, zeiden ze; ja maar we moeten wel hetzelfde doen als uw oude leverancier..
Maar ik verlaag het wel ff voor je anders hoor noem maar een prijs.

Net beheer zal in de 82 in.
En ik heb vast.

Okee, jaa ik had het al 2 maand van te voren aangemeld en 2 oktober is het in gegaan kan ik dan nog wel veranderen?

WTF? Dat hoort hetzelfde te blijven als wat het voorheen ook was.. Die kosten die veranderen niet ineens.
Daarnaast zie ik ook dat zij een veel hoger vastrecht tarief rekenen dan de meeste bedrijven.

Ik zou gewoon overstappen naar een andere leverancier en dan zorgen dat die boete door je nieuwe leverancier betaald wordt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink do 4 okt 2012 - 4:34

Ja dat dacht ik ook dat het gewoon dezelfde prijs moest blijven.
Beetje aant oplichten zo pff.
Ik zal straks alsk thuis ben even kijken of ik er onder uit kan komen en dan even Essent informeren hoe en wat allemaal en dan hopen dat ik gewoon weg kan bij Energie Direct.
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink do 4 okt 2012 - 20:48

Beetje jammer kan er pas onderuit komen alsk 100 euro boete betaal moet ik zelf betalen omdat ik aan contract breuk doe. ik weet nu echt niet meer wat ik moet.
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Barbabella do 4 okt 2012 - 21:09

Heb je al een boete gehad die is terug betaald door een anderw leverancier ? Anders kun je nu alsnog overstappen naar een leverancier die de boete overneemt.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink do 4 okt 2012 - 22:08

Ik ben net sinds dinsdag overgestapt van leverancier, zou de nieuwe het dan willen betalen?
En dan meteen de vraag, welke leverancier hebben jullie en zijn jullie er blij mee? ik had ook met essent contact gehad en die zeiden 81,60 per maand.. zou dat wel kloppen? :P
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  TukTuk do 4 okt 2012 - 23:21

Miss_Pink schreef:Ik ben net sinds dinsdag overgestapt van leverancier, zou de nieuwe het dan willen betalen?
En dan meteen de vraag, welke leverancier hebben jullie en zijn jullie er blij mee? ik had ook met essent contact gehad en die zeiden 81,60 per maand.. zou dat wel kloppen? :P

Wij zitten bij Greenchoice, pas sinds een paar maanden overgestapt.

Er zijn een aantal leveranciers die de overstap boete voor jou betalen (Greenchoice doet dat bijvoorbeeld niet).
Je moet gewoon zelf even uitrekenen wat je per maand gaat betalen, door je jaarverbruik in te voeren op zo'n vergelijkingssite. Dan zie je ook gelijk de netwerkkosten etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink vr 5 okt 2012 - 0:09

Okee,

Ik zal er wel even naar vragen of ze het ook doen na 1 week leveren, want zie op de sites dat het meestal 1 jaar moet lopen voordat ze het willen betalen.
Dat heb ik indd gedaan via sites erachter komen wat ik moet betalen bij de leveranciers mijn, vandaar dat ik ook meteen naar Energie direct had gebeld.
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Angel vr 12 okt 2012 - 3:48

Als je overstapt naar Essent wordt je boete gewoon vergoed.
Even het formulier daarvoor op de website downloaden en een kopie van de eindafrekening erbij doen.
Hier moet wel het boetebedrag op te zien zijn.

Angel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Miss_Pink vr 12 okt 2012 - 5:21

Okee gelukkig maar,
Thnx voor jullie reacties trouwens Very Happy
ik had Essent nog eens mail gestuurd met mijn gegevens (werd gek van die wachttijden via telefoon :P ) om te zien of hun nog steeds de zelfde aanbieding hebben voor me hebben maar nog geen reactie,
naja hoop tenminste dat Essent goed is, waar zitten jullie bij en zijn jullie tevreden?
Miss_Pink
Miss_Pink
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 13
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stroom / Gas Empty Re: Stroom / Gas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum