Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Houden/hadden jullie er rekening...

+30
PapillonRose
Printje
Wennes
studiebol
Annie24
Happydobby
kwak
Monnie
Tiara
LotteK
PiP
Novalee
Darius
Parisienne
Bruintje Beer
Liadan
SarahKey
Tania
Ezzer
M@niek
Diese
Lindsya
Slakje
duckie
Sanne
Supertalentje
Teddyaapje
Thunder
L!ND@
peach
34 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  PiP di 1 mei 2012 - 2:05

Met de duurdere aankopen wel, maar later niet meer, toen alleen nog bij wat duurder speelgoed.
En nu krijgen we een jongetje! Alle rose slaapzakken, beddegoed, driewieler, kleertjes komen niet meer van pas.
Gooi straks alles weer eens te koop en dan kan ik van dat geld weer wat nieuw spul kopen!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  LotteK di 1 mei 2012 - 2:10

Wij hebben daar ook alleen met de wat grotere aankopen rekening mee gehouden. Maar ik moet zeggen dat ik ooit nooit de neiging heb gehad om bijvoorbeeld een roze buggy ofzo te kopen. Het grote sptul was automatisch vaak wel wat neutraler.

En onze zoon heeft ook wel eens in een roze gebloemde slaapzak geslapen, sliep hij heerlijk in Very Happy.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Tiara di 1 mei 2012 - 2:23

Alleen met grote aankopen zoals kinderwagen, kamertje, maxicosi en autostoel.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Monnie di 1 mei 2012 - 2:27

Wij hebben ook alleen de grote/dure aankopen neutraal gehouden.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  kwak di 1 mei 2012 - 2:35

ja, de kinderwagen ect is neutraal, ook heb ik veel neutrale of blauwe slaapzakken en pyamma's.
ik vind nl wel dat een meisje blauw aan kan maar een jongentje geen zacht roze Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Happydobby di 1 mei 2012 - 4:59

freakielief schreef:Ja, onze spulletjes zijn redelijk neutraal.

jup behalve kleertjes, rompers koop ik ook van de meeste witte. en blauwe slaapzakken kunnen ook voor een meisje.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Annie24 di 1 mei 2012 - 6:56

Nee, want wij willen het bij 1 kindje houden. Alles wat dus niet meer gebruikt wordt, verkopen we.

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  studiebol di 1 mei 2012 - 7:09

Wij laten het ook bij twee kids dus toen we het geslacht wisten ben ik pas echt kleur dingen gaan kopen. Wij hebben wel een kinderwagen in het zwart want dat vond ik gewoon het mooist, zag me zelf niet met een knalroze wagen lopen dus we hebben gewoon gekocht wat we mooi vonden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:11

nee, op zich niet echt, we hebben wel vrij veel roze voor onze dochter, dus als de tweede een jongen is, moeten we wel veel opnieuw kopen. Rompers en sokjes enzo is allemaal wel redelijk neutraal, maar vooral omdat ik wit zo makkelijk vind combineren met alle kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Wennes di 1 mei 2012 - 7:16

De grotere aankopen zoals kinderwagen, maxi cosi etc. hebben we in een neutrale kleur gekocht.
Verder heb ik er niet echt rekening mee gehouden.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:04

aanitaa schreef:Alleen met grote aankopen zoals kinderwagen, kamertje, maxicosi en autostoel.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Printje di 1 mei 2012 - 8:07

Mama_van2 schreef:
aanitaa schreef:Alleen met grote aankopen zoals kinderwagen, kamertje, maxicosi en autostoel.

+1

+ nog 1. Maar slaapzakken enz allemaal wel bewaard want die zouden voor een meisje ook wel kunnen. Bovendien is dat maar een slaapzak en zal een meisje het echt niet merken als ze in een blauwe slaapzak ligt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  PapillonRose di 1 mei 2012 - 8:08

Nee, daar heb ik geen rekening mee gehouden. Omdat je nooit zekerheid hebt dat er een tweede / volgende komt, en als dat zo is wat daar dan het geslacht van zou zijn. Daarom heb ik gewoon gekocht wat ik mooi vond. Lijkt me namelijk achteraf gezien vervelend als je alles zo neutraal mogelijk koopt en er blijkt geen volgende kindje meer te kunnen komen. Ik hou van meisjesachtig voor een meisje, en daar heb ik dan ook voor geshopt.

Ik kan trouwens wel dingen nog een keer gebruiken, ook voor een jongen. Ik heb dingen gekocht die ik mooi vond, en daarvan is wel een hoop roze. Maar ook dingen die wat neutraler zijn kan ik best mooi vinden, dus daar heb ik ook wel wat dingen van. Kleertjes maar weinig dingen en in kleine maatjes. Wat rompers en wat beddengoed ook. Het ledikantje heb ik meisjesachtig gepimpt, dat zou ik kunnen veranderen voor een jongen. Hetzelfde geldt voor de commode.De wagen die ik mooi vond kan toevallig voor beide geslachten en de buggy ook. Speelgoed is wisselend, we hebben wat typische meidendingen, maar het grootste deel kan ook voor een jongen.

Mocht ik ooit een zoon krijgen dan wordt het dus wel voor een groot deel opnieuw shoppen. Maar dat is ook wel weer leuk smile En dan kan ik altijd besluiten om wat meidenspul in de verkoop te doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Puggle di 1 mei 2012 - 8:15

Nee tot nu toe geen rekening mee gehouden. De wagen is ook roze. Wij hebbeb niet de behoefte voor een tweede. Mocht dat toch veranderen in de toekomst dan word het gewoon lekker shoppen als het een jongen is.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Twellie di 1 mei 2012 - 11:23

Nee, echt negentig procent van wat we hebben is roze. En op de overige tien procent staan hartjes.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 20:00

Eerst wel, maar al gauw ook gewoon stoere jongens dingen gaan kopen en lekker roze. De grote dingen zijn wel neutraal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Flip Fluitketel di 1 mei 2012 - 20:31

Alleen met de kinderwagen, maxi cosi, autostoel, baduitzet en destijds met de kleuren van de babykamer. Kleertjes zijn merendeels meisjeskleuren e.d..
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  meisje di 1 mei 2012 - 20:32

Wij wisten het geslacht niet, dus toen hadden we wel wat neutrale dingen (kleertjes, MC, stoel, etc)
Toen ze eenmaal geboren was, zijn we helemaal los gegaan met roze.
We hadden bij de kinderwagen 2 kleuren gekocht en mochten er 1 terug brengen. Dus we hebben wel een roze bugaboo (en ook bij de tweede kunnen gebruiken)
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Houden/hadden jullie er rekening... - Pagina 2 Empty Re: Houden/hadden jullie er rekening...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum